Iris Marianne Auel

Ingen på venteliste

Iris Marianne Auel er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Iris Marianne Auel

Anbefales ikke

Kom til henne med alvorlig depresjon, ble ledd av og ikke tatt seriøst. Hun spurte om jeg var deprimert fordi jeg var tjukk og derfor ikke fikk meg kjæreste, så fortsatte hun å tøyse og fjolle mens jeg satt der og gråt og var veldig fortvilet.

Har derimot positive erfaringer med helsesekretæren. Hun er flink, hyggelig og omsorgsfull.

Håpløs

Bare ler og fjaser. Prater mest om sine egne problemer. Krangler åpentlyst med sin mann som er lege på samme kontor. anbefales ikke

Verste legen!

Kom aldri til ordet i samtalen. Henne er i sin egen verden og er totalt håpløs. Problemet er at når det virkelig gjelder så svikter henne totalt. Anbefales ikke!

Flink leg

Iris var kjempe flink og hyggelig. Litt lang ventetid på time, men assistenten burde de bytte ut! Snakket med hun fler ganger på tlf, frekk og lite imøtekommende. Det samme gjelder når man møter hun i «resepsjonen»..

Veldig skeptisk

Jeg har hatt henne lang tid, men nå nekter de å utlevere min journal etter et besøk hvor jeg følte hun var direkte slem og nebbete. Nekter er kanskje feil ord? De trenerer min henvendelse.