Iris Marianne Auel

Ingen på venteliste

Iris Marianne Auel er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Iris Marianne Auel

Kjempeengasjert

Har aldri hatt en så engasjert lege som henne. Hun stiller opp 200 prosent. Meget engasjert og helt enestående som hun har hjulpet meg. Hun er veldig dyktig i sitt fag og ser takk og pris hele menneske. Anbefaler henne på det sterkeste!

Useriøs

Som ny i byen valgte jeg helt tilfeldig dette legesenteret, men det var ikke så lurt:

1- De behandler ikke forespørsler på pasiensky særlig raskt.

2- Jeg hadde en time der, men ble møtt av stengt dør. De hadde skrevet en lapp om at de var på kurs hele dagen og at et annet legekontor fungerte som vikarer. Det andre legekontoret tok ikke imot meg og i ettertid benekter helsesekretæren på midtbyen at dette hadde hendt.

3- Jeg fikk ny time, men valgte å avbestille denne. Fikk likevel regning for å ikke ha møtt til time.

4- Det måtte mange henvendelser til for å få journalen ut derfra igjen og når jeg endelig fikk den utlevert ved personlig oppmøte krevde de 80kr for jobben.

5- Du kan forsøke å få tak i dem på telefon i flere dager i strekk uten å få svar. Når man konfronterer helsesekretæren med dette er hun frekk og klager på stor arbeidsmengde og ber deg bruke pasientsky.

Merkelig ordning!

Egentlig var Iris min fastlege. Problemet er at hun jobber halve dager - og det gjerne er 20+ dager venteliste. Dette blir alt for lenge for fastlege.

Hun er dyktig, snill og lytter godt - problemet er som sagt at hun aldri har tid.
På legesidene står det at hun ikke deler liste med sin mann - Sayar - men i virkeligheten er det faktisk han man får når man bestiller time, siden det aldri er ledig hos henne.

Jeg har også møtt fler ganger en utrolig frekk assistent som tar telefonen når man ringer etter time. Etter sist, når jeg forklarte at jeg ville til min fastlege - og ikke Sayar, fikk jeg beskjed om å "take it or leave it" . Slik behandler man ikke folk...

aldri møtt henne

Hadde ho i noen år, har aldri sett ho, hver gang jeg hadde time hos ho, fikk jeg en mannlig lege.Tror jeg var der 5-6 ganger.
Er en grunn til at jeg valgte en kvinnelig fastlege.

den værste legen som fins

har en avtale om 50prosent sjuk melding med nav, og måtte ha ny sjuk melding men fast legen min var på ferie så måtte dra til iris,sa til henne hva jeg trengte og hvilken avtale med nav jeg har, men det gadd hu ikke å bry seg om og gjorde opp sin egen mening med 70prosent friskmeldt så til slutt etter å ha prøvd å forklare den gebrokkende dama om tilfelle i ca 5min vart jeg så irritert att jeg gikk derfra