Kari Garberg

Autorisasjon (1983)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Kari Garberg er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kari Garberg

Bortkastet legebesøk

Jeg har hatt Garberg som fastlege i noen år nå og jeg er ikke fornøyd. Jeg opplever henne akkurat som alle andre leger jeg har vært hos, vanskelig å kommunisere med. Jeg tolker henne som irritert og stresset. Hun virker ikke interessert i å høre hva jeg vil si og avbryter. Kommer ofte med nedlatende og sårende kommentarer. Forteller at det ikke er mer å gjøre for deg sånn at hvis du sliter psykisk får du det mye værre

Fornøyd

Forstår ikke all kritikken. Veldig fornøyd med Garberg. Jeg får alltid hjelp og gode råd. Eneste jeg kan si er litt negativt er ventetiden.

Dårlig lege

Hadde problemer i organene ved mageområdet, også ble jeg stilt spørsmål angående den psykiske helsen fordi hun hatt sett kutt på armene som skjedde for lenge siden. Hun var mer opptatt av den psykiske helsen enn min daværende tilstand. Hun skrev mer enn hun viste interesse for mine problemer. Hun snakket liten og virket lite imøtekommende på alle mulige måter. Sendte meg hjem uten grundigere undersøkelse og ble spurt om å få noe annet på grunn av smertene av høyt inntak av paracetamol og ibuprofen, hun ba meg om å høyne dosen dersom smertene ble verre. Veldig uvitende og gammel dame, ikke anbefalt

Lite hyggelig

Stresset og humørsyk. Ikke hyggelig. Fikk heldigvis byttet til en annen lege. Lar pasienter vente og blir sint for at folk sitter og venter.

Dyktig og forståelses full lege.

Jeg har hatt Kari Garberg som fastlege siden jeg var liten altså i ca 25 år. IG mine barn har nå også Kari som fastlege. Kari er forståelses full, lyttende, oppriktig omtenksom og en dyktig lege både for meg og barna. Jeg har hatt en alvorlig diagnose når jeg var yngre og Garberg fulgte meg eksemplarisk opp. Ungene mine har også vært mye syke og hun har tatt meg på alvor og fulgt opp barna. Kjempefornøyd og vil på det sterkeste anbefalle henne. Det eneste negative er at det ofte blir litt ventetid.