Kari Garberg

Autorisasjon (1983)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Kari Garberg er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kari Garberg

En dyktig lege med engasjement

Jeg er fornøyd med Kari som lege. Trenger jeg en samtale kan jeg ringe og be henne ringe meg isteden for å bestille en legetime. Har hatt henne i 7 år, og opplever henne som engasjert og interessert. Hun er ofte travel og kan virke stresset, men allikevel tar hun seg alltid tid. Jeg stiller meg uforstående til det som står her tidligere, hun er ydmyk, og alltid villig til å henvise videre dersom jeg ber om det. Hun stiller spørsmål og lurer på hvordan jeg har det, sitter ikke bare på pcn og skriver resepter. En dyktig lege!

God lege

Kan ikke si meg enig med kritikken. Hun er veldig forståelsefull og behagelig lege.

dyktig

Hatt henne som lege i over 25 år, er veldig fornøyd. Fikk kronisk sykdom for 13 år siden og er kjempefornøyd med hjelp og oppfølging av kari. Hun bruker den tiden som trengs når jeg er der og synes hun er der for meg. Litt forsinkelser men tror det viser at hun bruker tiden på å behandle pasientene.

En trygghet.

Forstår ikke helt den kritikken jeg leser her.
Jeg opplever legen min som trygg, diskré og lyttende. Hun har alltid tid til meg. Er ikke hos legen ofte, men føler fortsatt hun har en relasjon til meg.
Dyktig dame.

Ingen forståelse

Opplevde lite forståelse for bekymring vedr blødninger og smerter i uke 12 av svangerskap. Jobber med tunge løft på 15-18 kg fra paller over hodehøyde og det var i følge legen ingenting. Jeg har visst ingenting å bekymre meg for, men fikk 50% sykemelding. Følte at hun latterliggjorde min situasjon og hun sa det var på grensen, uten at jeg forstår hvilken grense vi snakker om.