Nes Legesenter DA

Tlf: 63 90 90 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nes Legesenter DA

Værste legen

Lege: Morten Einer Asdahl Skrevet

Den værste legen jeg har vært borti han er ufin og spydig. Du føler deg veldig til bry for denne legen.

Fornøyd

Lege: Kari Garberg Skrevet

Forstår ikke all kritikken. Veldig fornøyd med Garberg. Jeg får alltid hjelp og gode råd. Eneste jeg kan si er litt negativt er ventetiden.

Anbefaler ikke!

Lege: Goran Babic Skrevet

Basic er en lege med svært skiftende humør. Antagelig faglig dyktig, men etter å ha blitt tatt på alvor mht angst og depresjon, opplevde jeg at alle andre plager ble tilskrevet dette og avfeid/ikke undersøkt. Han virker uinteressert jeg følte jeg opptok tiden hans unødvendig. Han skjelte meg ut høylytt for å bestille om en HELFO- krevd attest, foran hele venterommet. Har byttet fastlege.

Grei nok lege

Lege: Goran Babic Skrevet

Er ofte i godt humør, men noen ganger blir spøkene utilpassende. Har ofte ikke noe spesielle gode råd til å å gi, men flink til å henvise videre til spesialist. Han ser knapt på pasienten, virker til å være veldig opptatt av å dokumentere.

Imøtekommende og konkret

Lege: Goran Babic Skrevet

En imøtekommende og konkret lege, som er ærlig og sier ting på en forståelsesfull måte. Synd vi måtte flytte og ikke kunne beholde han. Anbefales på det sterkeste!

Lege som snakker med deg, og ikke til deg

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Ryddig, hyggelig og dyktig lege, som gjerne forklarer i dybden. Han har også evnen til å snakke med deg, og ikke til deg.
Ønsker meg en bedre mulighet til elektronisk kommunikasjon, og kanskje noe litt nyere å lese på, da det til tider kan være litt kø utenfor døra. Køen er forsåvidt positivt ladet, da denne kommer av at Dr.Pedersen tar seg tid til pasientene.

Meget god lege

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Synes å være faglig sterk.
Han er omsorgsfull og lyttende.
God tid til pasienten.
Høflig og vennlig.

Uegnet som lege for barn

Lege: Goran Babic Skrevet

Har måttet gå til denne legen ved flere anledninger med et barn på 3 år, fordi fastlegen ikke har hatt ledig time på dagen. Dessverre har dette ført til at barnet nå er redd for å gå til legen. Babic er veldig høyrøstet, han går bare rett på uten å forklare og han er litt vanskelig å forstå. Alt dette kan virke skremmende på små barn. Han er også veldig rask til å gi antibiotika, selv når det er tvilstilfeller.

Dårlig lege

Lege: Kari Garberg Skrevet

Hadde problemer i organene ved mageområdet, også ble jeg stilt spørsmål angående den psykiske helsen fordi hun hatt sett kutt på armene som skjedde for lenge siden. Hun var mer opptatt av den psykiske helsen enn min daværende tilstand. Hun skrev mer enn hun viste interesse for mine problemer. Hun snakket liten og virket lite imøtekommende på alle mulige måter. Sendte meg hjem uten grundigere undersøkelse og ble spurt om å få noe annet på grunn av smertene av høyt inntak av paracetamol og ibuprofen, hun ba meg om å høyne dosen dersom smertene ble verre. Veldig uvitende og gammel dame, ikke anbefalt

Lite hyggelig

Lege: Kari Garberg Skrevet

Stresset og humørsyk. Ikke hyggelig. Fikk heldigvis byttet til en annen lege. Lar pasienter vente og blir sint for at folk sitter og venter.

En trygg familielege!

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Dette er en lege av den "gamle" sorten. Han kan litt om mye, og er ikke redd for å tilegne seg informasjon om han er usikker. Opplever at han ønsker at jeg skal lykkes, med helse, jobb og alle utfordringer. Hatt ham som lege gjennom 7 år. Har hatt god svangerskapsoppfølging, og alltid møtt med god tid og forståelse. Han ble også automatisk fastlege til mitt barn som nå har hatt to legebesøk. Flink med de små. Jeg er svært fornøyd!

En meget dyktig og ansvarsfull lege

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Faglig dyktig, medisinsk og medmenneskelig
Pasient orientert og flink til å lytte
En god samtalepartner

Best

Lege: Goran Babic Skrevet

Rett på sak med Babić , han lar ikke pasienter leke leger , derfor mange ikke liker han. Har fått masse bra tips og hjelp fra denne kule mannen . Har hatt ham så fast lege i 15 år og håper han fortsetter å jobbe på Årnes i mange år til ! :) Anbefales hvis du virkelig vil ha profesjonell lege hjelp :)

En god fastlege

Lege: Goran Babic Skrevet

Jeg synes han gjør en god jobb som familiens fastlege. Vi har hatt ham i over 10 år. Alltid tilgjengelig, kyndig og dessuten med en dose humor. Kan absolutt anbefales.

En lege som bryr seg.

Lege: Goran Babic Skrevet

Utrolig lett å få time hos. Alltid vennlig og sier ifra hvis han har en dårlig dag. Har en spesiell, men etter min mening artig humor som han bruker ofte. Meget seriøs når det trengs. Sjekket en føflekk som klødde, ble fjernet der og da og sendt til analyse. Ikke noe venting der nei. Siden jeg har engelsktalende kone låser det seg litt i kommunikasjon på engelsk, men jeg er alltid velkommen inn sammen med henne. Kritikk, nei vanskelig å finne noe å kritisere.

Dyktig og forståelses full lege.

Lege: Kari Garberg Skrevet

Jeg har hatt Kari Garberg som fastlege siden jeg var liten altså i ca 25 år. IG mine barn har nå også Kari som fastlege. Kari er forståelses full, lyttende, oppriktig omtenksom og en dyktig lege både for meg og barna. Jeg har hatt en alvorlig diagnose når jeg var yngre og Garberg fulgte meg eksemplarisk opp. Ungene mine har også vært mye syke og hun har tatt meg på alvor og fulgt opp barna. Kjempefornøyd og vil på det sterkeste anbefalle henne. Det eneste negative er at det ofte blir litt ventetid.

En lege jeg virkelig stoler på

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Tore Magnar Pedersen er en fantastisk lege! Han har god tid til å lytte, forklare og undersøke. Han er ikke for rask til å tenke at medisiner løser alt, og han er flink til å henvise videre. Jeg er ung kvinne som hadde ham som barn og ungdom selv, og nå som voksen. Han er også lege for mine barn, noe jeg også har hatt utelukkende positive erfaringer med. Jeg føler jeg kan snakke med Dr Pedersen om alt, både fysiske og psykiske plager. Jeg anbefaler han gladelig til alle jeg møter! Det eneste negative å si er at det av og til er litt lang ventetid utenfor hans kontor. Men det kan jo være fordi han ikke stresser med en pasient selv om det er mye å gjøre.

lyttende og dyktig lege som gir riktig diagnose.

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Denne legen Har tid til å lytte på deg og er lett å snakke med. I mitt tilfelle har han vært dyktig faglig til å diagnostisere. Jeg anbefaler han!

Helt super lege

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Har aldri dårlig tid. Gir seg ikke før han har kommet til bunns i mine utfordringer. Bruker god tid til å forklare sykdoms- og helbredsforløp.

Veldig bra lege

Lege: Goran Babic Skrevet

Veldig bra lege. Lett å få time ved behov. Følger opp pasienten på en utmerket måte. En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.