Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av Nes Legesenter DA

Anbefaler ikke!

Lege: Goran Babic Skrevet

Basic er en lege med svært skiftende humør. Antagelig faglig dyktig, men etter å ha blitt tatt på alvor mht angst og depresjon, opplevde jeg at alle andre plager ble tilskrevet dette og avfeid/ikke undersøkt. Han virker uinteressert jeg følte jeg opptok tiden hans unødvendig. Han skjelte meg ut høylytt for å bestille om en HELFO- krevd attest, foran hele venterommet. Har byttet fastlege.

Grei nok lege

Lege: Goran Babic Skrevet

Er ofte i godt humør, men noen ganger blir spøkene utilpassende. Har ofte ikke noe spesielle gode råd til å å gi, men flink til å henvise videre til spesialist. Han ser knapt på pasienten, virker til å være veldig opptatt av å dokumentere.

Imøtekommende og konkret

Lege: Goran Babic Skrevet

En imøtekommende og konkret lege, som er ærlig og sier ting på en forståelsesfull måte. Synd vi måtte flytte og ikke kunne beholde han. Anbefales på det sterkeste!

Lege som snakker med deg, og ikke til deg

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Ryddig, hyggelig og dyktig lege, som gjerne forklarer i dybden. Han har også evnen til å snakke med deg, og ikke til deg.
Ønsker meg en bedre mulighet til elektronisk kommunikasjon, og kanskje noe litt nyere å lese på, da det til tider kan være litt kø utenfor døra. Køen er forsåvidt positivt ladet, da denne kommer av at Dr.Pedersen tar seg tid til pasientene.

Meget god lege

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Synes å være faglig sterk.
Han er omsorgsfull og lyttende.
God tid til pasienten.
Høflig og vennlig.