Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Ikke anbefalt

Lege: Goran Babic Skrevet

Jeg har hatt Babic som fastlege i mange år. Jeg er ikke ofte hos fastlegen og har aldri hatt noen alvorlige plager. Jeg har ikke hatt noe å utsette på han alle disse årene.
Når jeg så kommer til han med en plage som bekymrer meg er han direkte ubetydelig. Når jeg ikke kan svare sikkert på enkelte spørsmål han stiller blir han irritert og ubehagelig. Det er det absolutt siste man trenger når man er bekymret for hva som feiler en.
Det er ett tilfelle gjennom mange år men det var så graverende sårende når man er alvorlig bekymret. Han er sikkert faglig dyktig men den behandlingen jeg fikk i en sårbar situasjon gjør at jeg velger å bytte fastlege.

Kunnskapsrik og trygg.

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Her blir du ivaretatt umiddelbart. Han er en Svært kompetent, seriøs og empatisk legespesialist som også kan vise en lun og trygg personlighet. Han kan ikke erstattes.

Den beste

Lege: Kari Garberg Skrevet

Vært mye ‘greier’ gjennom årene,Kari har alltid tatt meg på alvor og vært god hjelp og støtte.Håper det blir lenge til hun gir seg helt.

Dyktig

Lege: Kari Garberg Skrevet

Hatt som fastlege i snart 30 år og alltid blitt tatt alvorlig i alle situasjoner. Sendt videre for sjekk, enten det er MR/CT eller annen utredning. Ringer alltid tilbake etter det er tatt prøver for å gi svar. Ventetid ved time er vel det eneste som jeg negativt, men det er jo de fleste leger. Så hvem som blir min nye lege når Kari slutter er jeg spent på.

Rolig og forståelsesfull

Lege: Morten Einer Asdahl Skrevet

Meget bra lege, lytter og reflektererer. Gjør enkle inngrep, og sårbehandling. Pålitelig og presis. Får all hjelp hos han.