Nes Legesenter DA

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Rolig og forståelsesfull

Lege: Morten Einer Asdahl Skrevet

Meget bra lege, lytter og reflektererer. Gjør enkle inngrep, og sårbehandling. Pålitelig og presis. Får all hjelp hos han.

Flink og empatisk

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Han er en lege som kan mye og er flink til å lytte hva pasienten har å fortelle. Ordner ting raskt og gir deg gode råd. Anbefales!

Flink og effektiv

Lege: Goran Babic Skrevet

Rask og effektiv når det gjelder. Har hatt ham som fastlege siden 2001. Han gjør en kjempejobb. Når jeg ble alvorlig syk tok han det på alvor med en gang.

Stress

Lege: Kari Garberg Skrevet

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor og hele situasjonen var stress.

Legesenteret har dårlig tilgjengelighet på telefonen, i det senere opplever man at enkelte i resepsjonen opptrer som dronninger og svarer ufint og til og med overkjører hvilke beskjeder/resept fornyelser som sendes videre til legen og ikke.

Legesenteret oppleves støyende og stressende med alt for høy musikk og lite hensyn til de som er dårlige.

Her er det mye og gå på

En du kan stole på

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Min opplevelse av denne fastlegen, er at han har total oversikt over meg som pasient. Han følger opp mitt opphav, følger opp på sykdommer som kan gå i arv. Jeg tenkte ikke på at det kunne være relevant, før legen faktisk sjekket.
Holder avtaler, er direkte, noe som jeg setter stor pris på. Jeg opplever legen som svært kunnskapsrik, med lang erfaring

For meg er legen en jeg må stole på. Føler at jeg kan være åpen og at jeg får veiledning og behandling som jeg skal ha

Blir prioritert hvis det er noe akutt