Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av Nes Legesenter DA

Hyggelig og behjelpelig

Lege: Goran Babic Skrevet

Aldri hatt problemer med og få rask time og hjelp til mine problemer. Har blitt videresendt raskt til spesialister.

Faglig dyktig lege med sans for humor

Lege: Goran Babic Skrevet

Han er hele familiens fastlege, og er like flink med både voksne og barn. Henviser raskt til spesialisthelsetjenesten når det er nødvendig, og har god oversikt over hvor det er kortest ventetid. Tar seg tid, og har i tillegg godt humør og sans for humor.

Anbefaler ikke

Lege: Goran Babic Skrevet

Helt uinteressert i pasientene sine. Jeg har vært hos ham 5 ganger med det samme problemmet men det eneste han kunne gjøre - å ta blodprøve. Han hadde sagt at han skal ringe meg for å informere om videre plan, men det har han aldri gjort. SIDEN jeg er ikke fra Norge anbefalte han meg å dra til hjemmelandet mitt og gå til legen der. Svært misfornøyd, byttet fastelege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Goran Babic Skrevet

Både min mann og jeg har babic som fadtlege. Er veldig fornøyd.opplever han som trygg og kunnskapsrik. Er han i tvil sender han oss straks videre til spesialister innen området. Han er hyggelig, blid og forekommen. Takk.

HÆRLIG lege

Lege: Morten Einer Asdahl Skrevet

Har han desverre ikke no. Da han flyttet fra tr.heim. Veldig mange år siden no. Men måtte legge inn her at har vært MYE savnet fra meg. Lege som BRYR seg. Tar tid til deg. Den som tok over for han kunne ikke sammenlignes. Så vart byttet ut. Å fornøyd med den nye. Fant en god nr.2.