Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av Nes Legesenter DA

Værste legen

Lege: Morten Einer Asdahl Skrevet

Den værste legen jeg har vært borti han er ufin og spydig. Du føler deg veldig til bry for denne legen.

Fornøyd

Lege: Kari Garberg Skrevet

Forstår ikke all kritikken. Veldig fornøyd med Garberg. Jeg får alltid hjelp og gode råd. Eneste jeg kan si er litt negativt er ventetiden.

Anbefaler ikke!

Lege: Goran Babic Skrevet

Basic er en lege med svært skiftende humør. Antagelig faglig dyktig, men etter å ha blitt tatt på alvor mht angst og depresjon, opplevde jeg at alle andre plager ble tilskrevet dette og avfeid/ikke undersøkt. Han virker uinteressert jeg følte jeg opptok tiden hans unødvendig. Han skjelte meg ut høylytt for å bestille om en HELFO- krevd attest, foran hele venterommet. Har byttet fastlege.

Grei nok lege

Lege: Goran Babic Skrevet

Er ofte i godt humør, men noen ganger blir spøkene utilpassende. Har ofte ikke noe spesielle gode råd til å å gi, men flink til å henvise videre til spesialist. Han ser knapt på pasienten, virker til å være veldig opptatt av å dokumentere.

Imøtekommende og konkret

Lege: Goran Babic Skrevet

En imøtekommende og konkret lege, som er ærlig og sier ting på en forståelsesfull måte. Synd vi måtte flytte og ikke kunne beholde han. Anbefales på det sterkeste!