Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

En helt OK lege

Lege: Goran Babic Skrevet

Babic har mest gode egenskaper men også noen ikke så gode

Gode egenskaper:

Han er dyktig
Han er på din side ( hvis han vil )
Han sørger for at du blir henvist til spesialist og ringer og opphenter opplysninger om nødvendig
Han vet at systemet er tungrodd og prater klart og tydelig med spesialister slik at de forstår alvoret i din situasjon

Negative egenskaper:

Han har humørsvingninger som påvirker dialogen
Han kan overkjøre pasienten og ikke la pasienten komme til orde å beskrive sitt problem
Han lytter ikke veldig bra
Han virker som han tror at han alltid har rett
Han er gammeldags når det kommer til psykisk helse

Behagelig person og snakke med

Lege: Morten Einer Asdahl Skrevet

For mitt vedkommende, er Morten en super lege.Får svar på mine spørsmål, og får umiddelbart den hjelpen jeg behøver og trenger.
Aldri opplevd noe negativt.
[Navn fjernet av moderator]

Legen som aldri gir

Lege: Goran Babic Skrevet

Han er en flink familien legen, og han stå på til helsetilstand er ferdig utredes. Han er ikke redd for å tar takk, men er også trygg i jobben at han aldri kan tolke sykdommer enkelt!

Humørsyk lege

Lege: Kari Garberg Skrevet

Har hatt denne fastlegen over lengre tid. Ikke fornøyd. Hun er humørsyk og lite imøtekommende.
Under sist graviditet gikk jeg til psykolog pga fødselsdepresjon med tidligere barn. Hun beklaget seg 4 år etter for at hun ikke hadde sett dette. Enda jeg var titt og ofte på legekontoret da jeg var der, og prøvde og forklare henne det.

Alltid vært 30 min og opptil 1 time forsinket hver gang.

Hører ikke etter, og vil ha deg raskt ut.

Hun har sikkert vært en utrolig dyktig lege gjennom årene, men føler hun har lite kunnskap om ting som er kommet i nyere tid.

Beste legen

Lege: Kari Garberg Skrevet

Omsorgsfull og kunnskapsrik. Kari tar seg alltid tid. Hun ringer tilbake på kveldstid, om hun ikke har hatt til i løpet av dagen. Hun tar meg alltid på alvor. Jeg gruer meg til hun går av med pensjon. Hun må egentlig aldri slutte!!!