Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Bortkastet legebesøk

Lege: Kari Garberg Skrevet

Jeg har hatt Garberg som fastlege i noen år nå og jeg er ikke fornøyd. Jeg opplever henne akkurat som alle andre leger jeg har vært hos, vanskelig å kommunisere med. Jeg tolker henne som irritert og stresset. Hun virker ikke interessert i å høre hva jeg vil si og avbryter. Kommer ofte med nedlatende og sårende kommentarer. Forteller at det ikke er mer å gjøre for deg sånn at hvis du sliter psykisk får du det mye værre

Meget god lege

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Her blir man tatt på alvor, og han er faglig dyktig. Grundig og tar seg tid til pasientene. God til å forklare. Kun positivt å si om Dr. Pedersen

Flink lege

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Flink lege som gjør en god jobb og undersøker godt.
God kommunikasjon og tar seg tid til å undersøke deg godt.

Arrogant

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Jeg har hatt et svært dårlig møte med deg som lege. Samfunnsøkonomi blir predikerte. Jeg tviler ikke på din medisinske kompetanse, men nå har du noen svært få år igjen som lege- ta vare på hele menneske. Ikke alle som kommer inn på ditt kontor er ute etter å lure en sykemelding ut av deg. Du vekker ikke tillit og snakker nedsettende om folk i "arbeiderstillinger". Ta deg sammen.

Anbefales på det sterkeste!!

Lege: Goran Babic Skrevet

En flott spesialist som er på DIN side mot systemet.
Har bokstavelig talt reddet både meg og min mann i sin tid. Rask diagnose, rask henvisning til spesialist, rask behandling.