Joseph Lakmaal Fernando

Boligveien 43 2230 Skotterud
Joseph Lakmaal Fernando er en av 5 fastleger i Eidskog

Siste vurderinger av Joseph Lakmaal Fernando

Kan trygt anbefales

Joseph Fernando er den beste legen jeg noensinne har hatt. Han tar meg på alvor, henviser til videre utredning, om det er nødvendig. Jeg fikk et godt inntrykk ved første møte, noe som har vedvart. Håper jeg får beholde denne legen.

Ikke bra

Var lite interessert i å høre om min sykdom, ville ikke henvise til spesialist. Mente jeg spilte syk. Byttet lege.

En lege jeg kommer til å savne!!

En lege jeg kommer til å savne utrolig, han har alltid tatt mine problemer alvorlig. Håper han kommer tilbake etter sin permisjon! Alltid imøtekommende og vært flink til å sende videre når behovet har vært der. Den beste legen jeg har hatt, så det er synd hvis han ikke kommer tilbake, det er godt å føle seg forstått. Lykke til med videre utdanningen.

Meget god lege

Undersøker og spør mye, man føler hver gang at man blir godt tatt vare på.
Jeg har aldri hatt bedre lege og har ikke noe negativt å si. Håper han blir min fastlege lang tid framover.

Hyggelig og grundig. Anbefales

Legen ga et godt førsteinntrykk, hilste og pratet rolig og vennlig. Gjennomførte undersøkelsen meget grundig og kom hele tiden med kommentarer som forklarte hva han gjorde og hva han fant. Sympatisk og profesjonell, anbefales på det sterkeste.