Steinar Kuvås Grue

Har ikke venteliste

Steinar Kuvås Grue er en av 29 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Steinar Kuvås Grue

10/10 Lege

Steinar Grue er en fantastisk fastlege. Lyttende, forståelsesfull, tar seg god tid, trygg, profesjonell og kunnskapsrik. Jeg føler han i tider hvor ting har vært vanskelig har kjempet for for meg og sett meg på en måte som få andre gjør. Synes det er ubegripelig om om noen påstår noe annet enn at han er en fantastisk lege. Heller ikke lang ventetid på time eller venterom. Absolutt ingenting negativt å si om Grue og anbefaler han mer enn gjerne.

Tillitsvekkende.

Greit å få time. Jeg har bare vært hos han to ganger, men føler meg tatt vare på. Lett å snakke med. Føler meg tatt på alvor.

Distre

Virker ikke som har lest journal eller satt seg nok inn i saken eller husker hva som har blitt meldt/sagt tidligere. Må gjenta ting x ant ganger. Smiler, klapper på skuldra etc, og framstår som blid og hyggelig, og spør hvordan det går. Bra det, men virker utrygt når han har på forhånd faktisk har fått beskjed hva det gjelder. Virker lite oppdatert og uproff. Får selvfølgelig raskt time ettersom tenker det ikke er så på mange på listen..,

Dyktig, trygg og imøtekommende

Tar seg god tid. Bryr seg om pasienten. Oppriktig, ærlig og snill. Ser pasienten, og oppleves som at han kjenner deg godt. Den beste legen jeg har hatt.

Bryr seg om pasienten og er lyttende

Han tar pasienten på alvor og gir seg ikke før han har funnet årsak til smerter og ubehag. Han er ekstremt lyttende. Kort ventetid på time, og ofte gis time samme dag som jeg ringer. En lege til å bli utrolig glad i.