Steinar Kuvås Grue

Autorisasjon (2006)

Steinar Kuvås Grue er en av 29 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Steinar Kuvås Grue

Tillitsvekkende.

Greit å få time. Jeg har bare vært hos han to ganger, men føler meg tatt vare på. Lett å snakke med. Føler meg tatt på alvor.

Distre

Virker ikke som har lest journal eller satt seg nok inn i saken eller husker hva som har blitt meldt/sagt tidligere. Må gjenta ting x ant ganger. Smiler, klapper på skuldra etc, og framstår som blid og hyggelig, og spør hvordan det går. Bra det, men virker utrygt når han har på forhånd faktisk har fått beskjed hva det gjelder. Virker lite oppdatert og uproff. Får selvfølgelig raskt time ettersom tenker det ikke er så på mange på listen..,

Dyktig, trygg og imøtekommende

Tar seg god tid. Bryr seg om pasienten. Oppriktig, ærlig og snill. Ser pasienten, og oppleves som at han kjenner deg godt. Den beste legen jeg har hatt.

Bryr seg om pasienten og er lyttende

Han tar pasienten på alvor og gir seg ikke før han har funnet årsak til smerter og ubehag. Han er ekstremt lyttende. Kort ventetid på time, og ofte gis time samme dag som jeg ringer. En lege til å bli utrolig glad i.

Liten evne til å lytte.

Virker lite interessert i å lytte til pasienten. Fremstår som forutinntatt og virker som han har bestemt seg for diagnosen før han har undersøkt pasienten. Har byttet fastlege.