Steinar Kuvås Grue

Bryggeriet Legesenter

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bryggeriet Legesenter
Elvegata 19 2609 Lillehammer
Tlf: 61 25 48 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steinar Kuvås Grue er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Steinar Kuvås Grue

Den beste legen vi har hatt.

Grue er familiens fastlege. Vi er meget fornøyd med ham, han er lett tilgjengelig og tar seg god tid og han lytter til det du har å si. En i familien har vært mye syk og lite mobil og for å gjøre det enklere for oss har han kommet på hjemmebesøk ved flere anledninger. Han fortjener topp karakter !!

God hjelp og hurtig time.

Grue er vår fastlege som alltid er tilgjengelig for oss og har hjulpet oss i mage situasjoner. Topp score!

Fantastisk lege!

Han er meget rolig og behagelig. Tar seg god tid. Er lyttende, oppmerksom og tar meg på alvor. Beste legen jeg har hatt!

Oppdatert - oppegående - empatisk!

En lege etter min smak. Gjør meg ikke det minste å måtte dra til Lillehammer til de framtidige legetimer, for denne legen vil jeg gjerne fortsette hos!! Han vil bli savnet i Moelv!!

Vi er veldig glad i legen Steinar.

Vi kommer til å savne han veldig nu når han har sluttet. Ønsker han lykke til i Hamar:)

En meget trivelig lege.

En hyggelig kar som er grei å ha med å gjøre. Synd at han slutter i Moelv nå når jeg har vent meg til ham. Tror han er en dyktig lege. For min del har jeg bare positivt å si om ham.

Verdens beste lege.

Lytter, støtter og ordner opp. Synd han skal slutte, vet ikke hvor jeg skal få tak i en like bra lege.

En god allmennpraktiker!

Grue er oppmerksom og hører på det jeg sier. Han ser på pasienten og sitter ikke å trykker på tastaturet mens jeg prater. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Faglig dyktig og anbefales som fastlege!

Kunnskapsrik og behjelpelig lege

Han er en flink lege med mye kunnskap og en som kan klare og lytte til hva pasienten sier og mener.
Henviser med en gang videre vis det er ting han ikke kan hjelpe med og er iverig på å høre hvordan det går etter evt. henvisning. Ikke noe problem og få tak på og er blid og hyggelig.

høflig, grundig.

følger opp på helseproblemer på en forsvarlig og god måte. Lyttende. Kunnskapsrik.

Dyktig

Forståelsesfull og empatisk lege som tar seg god tid til pasientene. Han henviser videre når det trengs, og er ikke "vanskelig" i det henseende. Han er dyktig. Har heller ikke hatt problemer med å komme i kontakt med han på telefon, det tok 5 minutter.
Det kan noen ganger ta litt tid å komme inn til legen.
Legesekretærene på Moelv Legesenter er også veldig hyggelige folk.