Stine Bjørdal Garshol

Autorisasjon (2005)

Stine Bjørdal Garshol er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Stine Bjørdal Garshol

Kunnskapsrik ,lytter og er empatisk,gir gode råd

Stine har god allmennkunnskap og henviser videre der hun ikke er sikker. Tar seg tid ,lytter og gir gode råd ved kronisk sykdom. Holder det hun lover og gir veldig god oppfølging.

Får hurtig svar på mail, eller av en annen ved kontoret
Får time på dagen ved akutte hendelser

Tar seg god tid. God lytter.

Jeg har Stine som fastlege både for meg selv, og for min sønn. Jeg opplever at hun tar seg tid til meg, lytter, og har vært en god støtte i en vanskelig tid, med både fysiske og psykiske utfordringer. Hun er god med barn også, og jeg ville ikke byttet for noe i verden.
Det er dog ofte problemer med forsinkelser, men når jeg ser hvordan hun tar seg av pasientene sine, er dette både forståelig og akseptabelt.
En infoskjerm med oversikt over forsinkelse burde dog ikke være for mye å be om.

Imøtekommende og trygg

Jeg har hatt Stine som fastlege over mange år. Pga kronisk sykdom er jeg tidvis ofte innom. Opplever at hun som oftest tar seg god tid og hun ser virkelig meg og hva jeg trenger. Stine tar ting på alvor og henviser videre ved behov.
Er det store forsinkelser kan det oppleves som hun er noe stresset og da er det greit å avtale og ta en ny time i nærmeste fremtid hvis det er flere ting jeg skulle ha tatt opp.
Forsinkelser og ventetid må påberegnes på et legekontor, men en liten "hands up" hadde vært fint. De som jobber på Vestbytorget legesenter er mennesker akkurat som meg og deg, og de gjør så godt de kan. Takk for et godt tilbud.

Lang ventetid og lite grundig konsultasjon

Kommer aldri inn til avtalt tid. Hun tar seg heller ikke god tid til konsultasjon. Hun virker noe distré, dette gjør at man ikke blir betrygget på kompetansen hennes.

Overfladisk

Stine er en hyggelig person med et genuint ønske om å hjelpe, men virker malplassert i fastlegesystemet. Hun har ikke bred nok kompetanse, erfaring og nettverk og blir passiv i behandlingen. Henviser ikke videre, leser seg ikke opp på tilstander hun ikke kjenner og gjør lite for å være målrettet. Kjekk til «alminnelig vedlikehold», men ikke en god lege når du virkelig trenger hjelp.