Stine Bjørdal Garshol

Mølleveien 4 1541 Vestby
Stine Bjørdal Garshol er en av 15 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Stine Bjørdal Garshol

Imøtekommende og trygg

Jeg har hatt Stine som fastlege over mange år. Pga kronisk sykdom er jeg tidvis ofte innom. Opplever at hun som oftest tar seg god tid og hun ser virkelig meg og hva jeg trenger. Stine tar ting på alvor og henviser videre ved behov.
Er det store forsinkelser kan det oppleves som hun er noe stresset og da er det greit å avtale og ta en ny time i nærmeste fremtid hvis det er flere ting jeg skulle ha tatt opp.
Forsinkelser og ventetid må påberegnes på et legekontor, men en liten "hands up" hadde vært fint. De som jobber på Vestbytorget legesenter er mennesker akkurat som meg og deg, og de gjør så godt de kan. Takk for et godt tilbud.

Lang ventetid og lite grundig konsultasjon

Kommer aldri inn til avtalt tid. Hun tar seg heller ikke god tid til konsultasjon. Hun virker noe distré, dette gjør at man ikke blir betrygget på kompetansen hennes.

Overfladisk

Stine er en hyggelig person med et genuint ønske om å hjelpe, men virker malplassert i fastlegesystemet. Hun har ikke bred nok kompetanse, erfaring og nettverk og blir passiv i behandlingen. Henviser ikke videre, leser seg ikke opp på tilstander hun ikke kjenner og gjør lite for å være målrettet. Kjekk til «alminnelig vedlikehold», men ikke en god lege når du virkelig trenger hjelp.

Ventetider

Har vært klient der i ca 3 år. Ingen avtaler har blitt avholdt til avtalt tid. Helt vanlig å vente minst 30 min. over avtalt tid.
Legen er imidlertid hyggelig og ønsker åpenbart å bidra så godt som mulig. Men har også dårlig tid i konsultasjonene og liker ikke at jeg tar opp flere ting i samme avtale. For egen del, mangler også kunnskap eller evne til å spørre seg bedre inn i hva mine problemer kan skyldes. Velger derfor noen ganger raske enkle løsninger, som ikke alltid er det jeg hadde trengt.

God lege med evne til å lytte.

Jeg er stort sett godt fornøyd. Hun lytter godt, og henviser raskt ved behov.

Eneste minus er at det litt for ofte er store forsinkelser. Det kunne lett vært avhjulpet med en skjerm på venteværelset som oppgav forsinkelse pr. Dag. Ikke veldig vanskelig å implementere.