Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av Vestbytorget legesenter

Imøtekommende og trygg

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Jeg har hatt Stine som fastlege over mange år. Pga kronisk sykdom er jeg tidvis ofte innom. Opplever at hun som oftest tar seg god tid og hun ser virkelig meg og hva jeg trenger. Stine tar ting på alvor og henviser videre ved behov.
Er det store forsinkelser kan det oppleves som hun er noe stresset og da er det greit å avtale og ta en ny time i nærmeste fremtid hvis det er flere ting jeg skulle ha tatt opp.
Forsinkelser og ventetid må påberegnes på et legekontor, men en liten "hands up" hadde vært fint. De som jobber på Vestbytorget legesenter er mennesker akkurat som meg og deg, og de gjør så godt de kan. Takk for et godt tilbud.

Dyktig og behagelig

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Charlotte er nok den aller beste fastlegen jeg har hatt opp igjennom årene.
Hun lytter og tar meg på alvor. Hun har gode løsninger og tanker om veien mot bedring.

Sjekker alle muligheter før hun går videre, og tar seg alltid god tid.

Trygg og lett og snakke med

Lege: Trygve Garshol Skrevet

En lege du setter pris på, som hører på deg og sender deg til utredning om han ikke kan hjelpe deg selv. Har en indre ro som roer pasientene også.

Lang ventetid og lite grundig konsultasjon

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Kommer aldri inn til avtalt tid. Hun tar seg heller ikke god tid til konsultasjon. Hun virker noe distré, dette gjør at man ikke blir betrygget på kompetansen hennes.

Overfladisk

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Stine er en hyggelig person med et genuint ønske om å hjelpe, men virker malplassert i fastlegesystemet. Hun har ikke bred nok kompetanse, erfaring og nettverk og blir passiv i behandlingen. Henviser ikke videre, leser seg ikke opp på tilstander hun ikke kjenner og gjør lite for å være målrettet. Kjekk til «alminnelig vedlikehold», men ikke en god lege når du virkelig trenger hjelp.