Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestbytorget legesenter

...etter Hipokrates `s ed

Lege: Trygve Garshol Skrevet

En lege som vil hjelpe deg- kunnskapsrik og empatisk og (en sjeldenhet ) som kan forsvare pasienten sin når spesialisten råder ham
å gi pasienten sterkere smertestillende ( fra telefonsamtalen hans med en spesialist .." nei, jeg kjenner henne, hun lyver ikke..." Hjertelig takk KJÆRE DOKTOR ).
VI (pensjonistektepar,utlendinger ) har ikke HAM
som fastlege lenger men har det vanskelig å la være å savne tryggheten ved å være det. TAKK.

Flink hyggelig

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange år nå , tar seg god tid til å lytte og sette seg inn i situasjonen , alltid en god tone i samtaler og flink til å sende deg videre til spesialister om det skulle være tvil ifm sykdom , setter stor pris på han

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hanne Christin Marthinsen Skrevet

Meget behagelig, lytter og har god kunnskap . Føler deg godt ivaretatt.føler trygghet og blir grundig sjekket.viser god empati.

Kunnskapsrik og samtidig empatisk

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Dette er en svært profesjonell fastlege som jeg har hatt i 11 år. Jeg er selv lege og har en hel del forventinger. Skaatan er kunnskapsrik og samtidig empatisk. Har aldri hatt en tanke på å bytte lege. Til dere som klager på forsinkelser kan jeg bare si: han kanskje lyttet like godt til pasienten før deg som du forventer at han skal lytte til deg!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Dette er uten tvil den aller beste legen jeg har hatt, både til meg selv og barna.
Charlotte er lett å snakke med, god til å lytte og tar meg på alvor. Jeg opplever at hun bryr seg, og at hun stoler på meg. Charlotte er kunnskapsrik, og er hun usikker så sjekker hun opp.
Et stort pluss er at hun også har barnetekke.

Det hører med å nevne at damene i resepsjonen alltid er i godt humør. Det er viktig for meg!

Charlotte er ofte noe forsinket, men når jeg selv ser hva jeg får ut av en time, så er det verdt det. Jeg ønsker mye heller å vente litt ekstra på en lege som har tid til meg! Charlotte er virkelig et nydelig menneske.

Anbefales.