Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestbytorget legesenter

bra

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Det er veldig dyktige person, omsorgsfull , veldig trivelig person, hjertelig , aktiv og bli lege, bestandig positiv. Jeg er veldig fornøyd etter jeg bytte lege det m in livet er forandre seg , takknemlig at jeg treffe Dr, Garshol

...etter Hipokrates `s ed

Lege: Trygve Garshol Skrevet

En lege som vil hjelpe deg- kunnskapsrik og empatisk og (en sjeldenhet ) som kan forsvare pasienten sin når spesialisten råder ham
å gi pasienten sterkere smertestillende ( fra telefonsamtalen hans med en spesialist .." nei, jeg kjenner henne, hun lyver ikke..." Hjertelig takk KJÆRE DOKTOR ).
VI (pensjonistektepar,utlendinger ) har ikke HAM
som fastlege lenger men har det vanskelig å la være å savne tryggheten ved å være det. TAKK.

Flink hyggelig

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange år nå , tar seg god tid til å lytte og sette seg inn i situasjonen , alltid en god tone i samtaler og flink til å sende deg videre til spesialister om det skulle være tvil ifm sykdom , setter stor pris på han

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hanne Christin Marthinsen Skrevet

Meget behagelig, lytter og har god kunnskap . Føler deg godt ivaretatt.føler trygghet og blir grundig sjekket.viser god empati.

Kunnskapsrik og samtidig empatisk

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Dette er en svært profesjonell fastlege som jeg har hatt i 11 år. Jeg er selv lege og har en hel del forventinger. Skaatan er kunnskapsrik og samtidig empatisk. Har aldri hatt en tanke på å bytte lege. Til dere som klager på forsinkelser kan jeg bare si: han kanskje lyttet like godt til pasienten før deg som du forventer at han skal lytte til deg!