Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av Vestbytorget legesenter

Legesenter og Lege kan trygt anbefales

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Veldig fornøyd med legene på Vestbytorget legesenter. Sykepleierne er hyggelige og jeg blir alltid tatt godt imot. Vil spesielt anbefalle lege Trygve Garshol hvis du vil ha en god lege.

Hjelpsom

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Jeg har bare vært hos ham noen få ganger når legesenteret jeg vanligvis går til har vært feriestengt. Jeg ble møtt på en veldig god måte, og kom raskt inn, selv om pågangen rimeligvis var noe større hos ham da. Noe ventetid, forsinkelser og telefonkø kommer man ikke utenom, uansett hvilken fastlege du går til. Så det er det ikke noe å si på.

Jeg fikk god hjelp

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Jeg har gått til Vestbytorget legesenter når mitt legesenter har vært stengt på grunn av ferieavvikling. Jeg fikk god hjelp uten noen diskusjon når jeg trengte legehjelp når mitt legesenter var stengt. Noe ventetid, men det var ikke legens feil. Jeg fikk veldig god hjelp av øvrig personale.

Stiller saklige spørsmål og svare godt på spørsmål, viser naturlig passient respekt. Representerer god Lege etikk

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Jeg har flyttet en del og hatt flere leger. Dr Charlotte. Dyktig og gjir følelsen av passienten i sentrum.
Sier det hunn tenker, En legetime går fort så neste bestiller jeg dobelt time.

For mei var det blidt fastlåst. Dr Charlotte sente mei til spessialist, Vi var enige om at beregning var feil, ny rekvisjon spessialist og faktum kom på bordet, svært takknemlig får, bli trodd og føles bli hørt. Forige Dr X Nektet får mitt problem og sente mei ikke til spessialist. Den Dr. Påberopte sei Hunn lyttet lot mei komme til dyktig Spessialist. Fabelaktig, svært fornøyd.

Trygg og er en lege som lege skal være

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Han tar seg tid til deg. Lytter og er nøye i sine undersøkelser.
Han har reddet livet mitt flere ganger.
Anbefales