Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av Vestbytorget legesenter

Stiller saklige spørsmål og svare godt på spørsmål, viser naturlig passient respekt. Representerer god Lege etikk

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Jeg har flyttet en del og hatt flere leger. Dr Charlotte. Dyktig og gjir følelsen av passienten i sentrum.
Sier det hunn tenker, En legetime går fort så neste bestiller jeg dobelt time.

For mei var det blidt fastlåst. Dr Charlotte sente mei til spessialist, Vi var enige om at beregning var feil, ny rekvisjon spessialist og faktum kom på bordet, svært takknemlig får, bli trodd og føles bli hørt. Forige Dr X Nektet får mitt problem og sente mei ikke til spessialist. Den Dr. Påberopte sei Hunn lyttet lot mei komme til dyktig Spessialist. Fabelaktig, svært fornøyd.

Trygg og er en lege som lege skal være

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Han tar seg tid til deg. Lytter og er nøye i sine undersøkelser.
Han har reddet livet mitt flere ganger.
Anbefales

Dårlig

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Mye ventetid og legen tar seg ikke tid til pasienten. Opplevde ved flere anledninger at jeg ikke ble tatt på alvor. Undersøkelsene er svært raske, og bærer preg av at legen har for mye å gjøre. Lang ventetid for å få time, og man må alltid vente over 30 min på avtalt time. Lite løsningsorientert, og enkle henvendelser blir behandlet på tungvint sammenlignet med min nå nye lege.

Vennlig førstegangsinntrykk

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Hun var vennlig og lyttet, men kunne kanskje ha satt seg litt mer inn i journalen min. Syns det var litt rart/dumt at hun ikke virket å ha lest sykdomsjournalen min. jeg hadde forventet at hun så igjennom den på forhånd da den ble sendt en god stund før jeg fikk time hos henne. Legen min gjennom 20 år gikk av med pensjon derfor måtte jeg bytte.
Det virket egentlig som om hun leste den der og da, da ble det lett misforståelser og jeg måtte bruke av tiden min på og forklare ganske mye.
Ellers en hyggelig lege.

Ventetider

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Har vært klient der i ca 3 år. Ingen avtaler har blitt avholdt til avtalt tid. Helt vanlig å vente minst 30 min. over avtalt tid.
Legen er imidlertid hyggelig og ønsker åpenbart å bidra så godt som mulig. Men har også dårlig tid i konsultasjonene og liker ikke at jeg tar opp flere ting i samme avtale. For egen del, mangler også kunnskap eller evne til å spørre seg bedre inn i hva mine problemer kan skyldes. Velger derfor noen ganger raske enkle løsninger, som ikke alltid er det jeg hadde trengt.