Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestbytorget legesenter

Omtenksom fastlege

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Veldig fornøyd med denne fastlegen.
Han er omtenksom og bruker tid på deg!
Du føler ikke du blir hasta ut av timen.

Han hjelper til med alt og tar deg på alvor! Ville ikke hatt en annen fastlege!

Han bryr seg.

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Veldig kompetent lege som bryr seg. Han ønsker å vite alt om pasienten slik at han kan få et best mulig bilde av situasjon, plager og sykdom. Han nøler ikke med å skrive ut medisin eller sende videre i systemet. Flink til å forklare og berolige.

Min fastlege Trygve

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Best legen som jeg vet. Bare bra ting kan si om han. Han er min fastlege nesten 15 år. Veldig flink.

Hyggelig kar, men er totalt uforberedt

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Har nok for mange pasienter. Har ikke sett på journaler på tidligere hendelser. Dette medfører at ting må tas opp på nytt. Ikke flink til å lytte, ukonsentrert, glemmer gjøremål som å skrive resepter. Ting må purres på, vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontor. Her er det mye å ta tak i, om å gjøre å få gjennom mest mulig pasienter.

Ikke fornøyd

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Det tar altfor lang tid før man har kommet inn til legen. Sist gang ventet jeg 1 time før jeg ble hentet inn. Føler at han har hastverk og han ikke har tid til å hører på hva du har å si. Har opplevd at vis du har mer plager så må du bestille ny time til neste gang som er ca 1 måned ventetid. Føler ikke man er i trygge hender. Han vil ikke hjelpe meg så han ber meg kontakte helsedirektoratet og Statsforvalteren.