Jann Sindre Hallem

Autorisasjon (2002)

Stange Legesenter Telefonnummer62 57 40 0062 57 40 ...
Dr.Thorshaugs Veg 25 2335 Stange
Jann Sindre Hallem er en av 19 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Jann Sindre Hallem

Veldig bra lege! Kjenner meg veldig godt.

Lytter. Forståelsesfull. Hjelpsom. Tar seg god tid. Føler meg trygg og i varetatt. Han er grundig. Jeg har tillit til ham.

En fantastisk lege

Jeg har sjelden møtt en mannlig lege med en slik innsikt og interesse i mennesket. Har vel aldri følte meg så sett og hørt på en og samme tid. Han er virkelig tilstede, effektiv og veileder på en god og ydmyk måte. Han gir alltid følelsen av å ha tid, det føles godt. Da gjør det ikke så mye om jeg må vente litt før jeg kommer inn, for jeg vet han tar godt vare på noen andre. Hallem er en lege man føler seg ivaretatt og trygg hos, kun de beste anbefalinger!

Bra lege

Bra almenningslege men håper det blir mer sammen jobbing mellom alternativ (naturlige) medisiner og kjemiske medisiner.

imøtekommende og respektfull.

Sindre er en fantastisk lege! Den beste jeg har hatt. Med to små barn med mange plager skulle man tro at han ble " lei" av å se oss. Men hver gang tar han meg og barna på alvor, og følger godt opp! En gang ringte han til og med sent på kvelden for å høre hvordan det gikk. Det kaller jeg omsorg! Selv om han hadde vakt hadde jeg ikkw forventet det. Takk for en personlig og god lege!

Dyktig lege

Lyttende, forståelsesfull og ser hele personen. Veldig dyktig på fibromyalgi. Forklarer grundig og har alltid tatt seg god tid til meg! Anbefales på det varmeste!