Andreas Johannes Heck

Legehuset NOVA DA

Autorisasjon (1996)

Andreas Johannes Heck er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Andreas Johannes Heck

En unik, uunnværlig og sjelden perle av en lege

Noen klager på tidsbruken, men det er noe av det jeg anser for å være en av Andres mange fortrinn. Man får den samme tiden satt av til seg selv. Dette er ikke en lege med stoppeklokke, diagnoser og medisiner uten vitenskapelig belegg. Man blir så til de grader både sett og hørt, en så empatisk, tålmodig og tilgjengelig lege finner man ingen andre steder. Til og til og med oppdateringer utenfor hans arbeidstid som har hatt stor betydning for min helse har jeg motatt. En tydelig dedikert lege/nærmest psykolog og først og fremst medmenneske! Han er alltid oppdatert på forskning og gjør det enhver behandler burde: følge opp videreutviklingen av faget og gi behandling med gode resultater. Denne mannen har uten å overdrive reddet mitt liv. Takknemlig!

Holder aldri tiden for start på avtalt time.

Viser mangelfull respekt for at hans kunder /pasienter har andre ting å gjøre enn å vente minimum 45 min ved alle timeavtaler.
Og ingen informasjon eller beklagelse for at man må vente.
I resepsjonen opplyser de at det alltid er forsinkelser for hans pasienter.

Klok og alternativ

Superfornøyd med Andreas. Tenker utenfor pilleboksen. Hyggelig og kunnskapsrik lege. Veldig takknemlig for at jegvhar han i mitt liv.

Utrolig dyktig fastlege

Utrolig kjedelig å bytte fastlege grunnet flytting. Heck har vært fastlegen min i 8 år. Blir alltid tatt seriøst. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Veldig fornøyd med legesenteret som helhet. Anbefales på det sterkeste.

Super lege!

Jeg opplever Heck som dedikert lege, oppdatert og meget interessert i (all) ny forskning. Han har stor kunnskap innen kosthold, også i forhold til psykisk helse. Heck er tilitsvekkende og trivelig.

Han er flink til å «lese» sine pasienter og fin/lett å prate med. Han skriver nødig ut resepter for «raske «løsninger» (-Slik som vanligvis kun demper symptomer) -men henviser raskt videre til spesialist om nødvendig.

(Å ta blodprøver på NOVA fungerer også bra 🙂)

Det er som regel lang ventetid, men det oppleves som en bagatell, fordi resten av pakka er så positiv!
-Anbefaler ham på det varmeste!