Andreas Johannes Heck

Autorisasjon (1996)

Andreas Johannes Heck er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Andreas Johannes Heck

Har bestandig tid til deg..

Beste legen jeg har hatt noen gang. Han sjekker ting nøye. Hører på en. Han kaster deg ikke ut sånn om andre leger gjør. Er ikke opptatt av piller men prøver og finne andre ting som kan erstatte det. Følger opp deg. Men synes han bør bruke mindre tid på kommunikasjon på kvelden. At han kan ta litt fri. Det at han tar den tiden som trengs er kjempefint. Da må en regne med at en må vente litt for å komme inn. (De som ikke respekterer det bør finne en annen lege.) Han er flink til å lese seg opp på forskning. Bestandig god tone med han.

Dyktigste legen jeg har vært hos

Jeg opplevde å bli lyttet til og tatt på alvor. Jeg fikk tatt prøvene jeg ønsket svar på og han gikk igjennom alt med meg. Flere leger skulle sett på mennesker med mer helhetlig. Hjulpet pasienter å finne årsak og ikke bare behandlet symtomer.

Fantastisk lege!

Denne fantastiske legen fortjener skryt for sitt arbeid. Faglig veldig flink og dyktig!

I mine tilfeller har jeg alltid fått rask avklaring, time, svar, hjelp alternativt blitt videre henvist til flinke spesialiser.

Jeg har bare godt å si om denne mannen som fortjener skryt for å finne gode løsninger som fungerer.

Tusen takk og stå på videre!

En unik, uunnværlig og sjelden perle av en lege

Noen klager på tidsbruken, men det er noe av det jeg anser for å være en av Andres mange fortrinn. Man får den samme tiden satt av til seg selv. Dette er ikke en lege med stoppeklokke, diagnoser og medisiner uten vitenskapelig belegg. Man blir så til de grader både sett og hørt, en så empatisk, tålmodig og tilgjengelig lege finner man ingen andre steder. Til og til og med oppdateringer utenfor hans arbeidstid som har hatt stor betydning for min helse har jeg motatt. En tydelig dedikert lege/nærmest psykolog og først og fremst medmenneske! Han er alltid oppdatert på forskning og gjør det enhver behandler burde: følge opp videreutviklingen av faget og gi behandling med gode resultater. Denne mannen har uten å overdrive reddet mitt liv. Takknemlig!

Holder aldri tiden for start på avtalt time.

Viser mangelfull respekt for at hans kunder /pasienter har andre ting å gjøre enn å vente minimum 45 min ved alle timeavtaler.
Og ingen informasjon eller beklagelse for at man må vente.
I resepsjonen opplyser de at det alltid er forsinkelser for hans pasienter.