Andreas Johannes Heck

Torggata 1 2317 Hamar
Andreas Johannes Heck er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Andreas Johannes Heck

Bra

Erfaren lege. Kan tingene sine. Fornuftige faglige holdninger. Lett å kommunisere med. Tar seg godt tid. Lytter bra.

Fremtidens lege

En meget oppegående og fremtidsrettet lege, som ikke er redd for å tenke alternative retninger. Glitrende samtalepartner.

Dyktig lege, elendig service fra enkelte av helsesekretærene.

Opplever legen som hyggelig og imøtekommende. Har inntrykk av at han er faglig dyktig! Flere av helsesekretærene har jeg derimot opplevd både som ufine og svært lite imøtekommende. Har blant annet opplevd å få sure/ ufine kommentarer på tlf fra disse ved forsøk på å bestille time. Anbefaling: kurs i kundebehandling/ service for helsesekretærene!!

Usedvanlig Kunnskapsrik, oppdatert og imøtekommende!

Vi fikk anbefalt denne legen da vi som nye i byen kom på et legevaktbesøk. Vi ble gjort oppmerksomme på at vi var ekstremt heldige som fikk plass uten å vente. Det kan vi nå etter tre år med Heck som fastlege si oss enige i. Særlig jeg har hatt tett oppfølging disse årene pga. Små barn, svangerskap og et relativt langt sykemeldongsforhold.

Jeg opplever at han, til tross for at det er ventetid, alltid tar seg tilstrekkelig med tid. Han oppleves interessert, oppdatert på helsehistorikken min og på medisinsk forskning. Han har innsikt og svært gode sosiale ferdigheter.

Jeg opplever å bli hørt på mine teorier, hypoteser og synspunkter, samtidig som han ikke lar seg diktere. (Noe han heller absolutt ikke skal)

Når diagnose er stilt gir han alltid grundig informasjon om tilstanden, gjerne også skriftlig informasjon!

Jeg anbefaler alle å stille seg på venteliste!

Skuffet

Synes i begynnelsen at vi fikk god kontakt og at jeg ble tatt på alvor. Jeg opplever etterhvert at han er meget sta, står på sitt og er lite åpen for inspill eller andre løsninger. Han henviser gjerne til private klinikker der han kjenner noen, eller er "en god venn" som han selv sier. Tar lite hensyn for at løsninger han foreslår koster mye penger. Ble svært skuffet siste gang jeg var der med barnet mitt, der han ikke ser nærmere på årsakene til problemet men kom med forslag som i mine øyne var hårreisende. Har de siste gangene følt at jeg har vært til bry. Jeg kommer ikke til å ha kontakt med denne legen mer og er nå på utkikk etter ny.