Tommy Olaf Arnesen

Vogellund 6 1394 Nesbru
Tommy Olaf Arnesen er en av 77 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tommy Olaf Arnesen

Ikke bra

Jeg sendte inn en forespørsel om forlenget sykemelding + ventet på blodprøve svar siden jeg hadde lungebetennelse. Uheldigvis var min gode fastlege på ferie da han på forhånd hadde gitt beskjed til Tommy at han skal følge opp prøvene mine. Denne legen klarte ikke å følge opp i hele tatt, da jeg måtte vente til min fastlege var tilbake for å vite svarene.

Samtidig får jeg en faktura fra denne legen for forlengelse av sykemelding som tar 2 min til tross for at han ikke følget opp og gjorde det han skulle gjøre. Min fastlege syns dette var urimelig og tok en prat med denne legene og allikevel så vil han ikke slette faktura selv om han ikke gjorde det han fikk beskjed om. Dette syns jeg er veldig urimelig og umoralsk!

👍🏼

Man får time på dagen og du kommer alltid inn til legen på det avtalte tidspunkt.
Gir klare og gode råd og forklarer godt.
Meget fint med små barn!

Hyggelig og tilgjengelig

Arnesen er hyggelig og tilgjengelig, og jeg får alltid time i løpet av få dager. Finnes ikke nedlate

Trygg og kunnskapsrik

Kjempeflink lege som lytter. Har hatt Tommy som fastlege i 8 år, og er kjempe fornøyd. Dyktig og har en praktisk tilnærming til det meste.

Ikke fornøyd

Tommy er hyggelig og jovial, men er en unøyaktig og subjektiv lege. Vi har ikke vært fornøyd med denne legen.