Tommy Olaf Arnesen

Vogellund 6 1394 Nesbru
Tommy Olaf Arnesen er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tommy Olaf Arnesen

Super lege

Alltid tilgjengelig, alltid blid og tar seg tid til å lytte. Med fin form for humor, men også seriøs i utførelsen av sitt fag

Lett tilgjengelig, tradisjonell

En lege som det er lett å få kontakt med, er veldig tilgjengelig og har alltid tid, hyggelig. Er tradisjonell og tro til det rent medisinske og ikke særskilt interessert i å høre om ting som ikke passer inn i skolemedisinen.

Fremoverlent lege med behagelig vesen

Tommy fremstår for meg som dyktig og behandlende. Han har spart meg for mye tid ved å blant annet gjøre mindre inngrep selv i stedet for å sende meg videre til spesialister, som sikkert andre lett ville ha gjort.

Strålende lege

Tommy er en hyggelig, imøtekommende, lett tilgjengelig og flink lege.

OK minus

Lite pragmatisk og følger regel- og oppslagsverk bokstavlig; medisinering hyppigheten hans kan derfor virker litt i overkant og menneskefaktoren litt i underkant. Fremstår som lett og hyggelig i praten, til tider litt overkjørende.

Flink, sympatisk og tar seg alltid tid

God lege som alltid har tid til deg. Flink med barn, gode sosiale antenner. Anbefales!

Topp lege på Hvalstad

altid enkelt tilgjenlig, lytter godt og er bare der når man trenger han. Utrolig flott fyr som støtter pasientene sine på det beste.

Fornøyd!

Jeg har hatt Arnesen som fastlege i snart 4 år og er veldig fornøyd. Han er alltid blid og tar seg virkelig tid til å lytte.
Kan virkelig anbefale ham for andre!

Fantastisk mann

Han er den beste legen jeg har brukt noen gang. Han har masse humor som gjør at det mange ganger har blitt morsomt å gå til legen. Han tar meg på alvor, bruker god tid til undersøkelser og samtaler. Jeg opplever han som en som virkelig kan sitt fag.
Han har som regel mulighet til å ta deg inn samme dag du ringer, han er ikke redd for å jobbe overtid! Anbefales på det sterkeste.

Beste legen i Asker!

Jeg har hatt prøvetime hos Arnesen og var meget fornøyd!Han er blid,imøtekommende,nøye,faglig dyktig og tar grundige undersøkelser!
Han er tilgjengelig,dette føles betryggende.

Anbefaler denne legen!

Hyggelig og flink

Han tar seg alltid god tid, lytter nøye og virker faglig oppdatert og veldig flink. Han er samvittighetsfull og nøye. Begrunner det han sier og gjør.