Trygve Garshol

Mølleveien 4 1541 Vestby
Trygve Garshol er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Trygve Garshol

Veldig bra lege

Jeg har vært et par ganger hos Trygve Garshol, og skjønner nå i ettertid at han er en meget bra lege når jeg leser andre kommentarer her inne på legelisten. Garshol lytter og tar seg god tid til å forklare. Meget kompetent.

LYTTER OG TAR DEG PÅ ALVOR

Jeg opplever å både bli sett og tatt på alvor av min fastlege Trygve Garshol. Alle vurderinger gjøres grundig og han henviser dersom han mener det er nødvendig. Minuset på dette legekontoret er VENTETIDEN! Det trekker veldig ned......MÅ ALLTID vente bortimot 1 time til tross for at jeg har timeavtale, og jeg liker ikke at tiden MIN ikke blir respektert! Håper de finner en løsning for dette problemet, for så snart det er ordnet opp i, så vi ljeg gi Vestbytorget Legesenter full score.

Behagelige mennesker, men lang ventetid!

Alle legene på dette kontoret ( har hatt samtlige/ vikar for hverandre) er flinke med pasientene. God tid. Det er en gode og hyggelige mennesker som tar deg godt i mot. Jentene i skranken er også veldig hyggelig. Minuset: ventetid. Må alltid vente i en time(!) og jeg har til og med opplevd å vente nærmere to timer!! Fint at de tar seg god tid, men da må de endre på timer og logistikk. Dette trekker veldig ned og skulle ønske de kunne finne en løsning. Hvordan klarer de private å ikke ha ventetid da, når andre ikke klarer det. Når du er syk så er du ikke der for å pines på en hard sofa i 1time. Fiks på ventetiden så får dere en tier av meg!! Kun det som mangler:)

God og lyttende lege

Alltid god tid. Følger opp og sender videre. Gir seg ikke før svar er gitt.

En usedvanlig sympatisk mann

Hadde Trygve som lege da han var vikar for sin kone på Tjøme. En usedvanlig koselig og kjekk fyr, som både var humoristisk, men ikke hadde noe problem med å ta deg alvorlig og være støttende. Jeg hadde aldri byttet lege om han hadde flyttet. Vil anbefale denne legen på det aller varmeste.

Definitivt den beste legen!

Han lytter til deg og tar deg seriøst. Alltid blid og imøtekommende :-) Han har masse spredd kunnskap og tar yrket sitt seriøst.Har ingenting negativt og si om denne legen. Anbefaler han på det sterkeste! Beste legen jeg noen sinne har hatt.

Veldig dyktig lege

Lyttende og imøtekommende mot meg og mine barn. Anbefales på det varmeste !

Han er den beste legen jeg har noensinne hatt. Håper han blir lenge i Vestby.

Lytter,hjelper,tror på meg. Han gjør alltid sitt beste for pasienene sine.

En inkluderende lege

Trygve er en lege du kan forholde deg til som ser ditt sykdomsbilde og forklarer deg på en inngående og lettfatterlig måte hva som er feil med deg og hva som skal til for at du kan bli bra.

Han er omsorgsfull og stiller opp på det han kan og har tid til.

Jeg har alltid funnet at han er der for meg og det er den følelsen og tryggheteh jeg vil ha hos en lege.

Kan virke positiv og bra, men han overrasket meg veldig over tid:

Og tro meg det var ingen god opplevelse, men det er deres valg. Personlig orker jeg ikke mer og jeg bytter derfor lege. Det var heller ikke noe annet alternativ for min del. Synd jeg ikke kan seie meg enig med dere som er fornøyd men det kan jeg ikke.

Godkjent.

Trygve er meget god på å ta seg tid med pasienten, viser interesse og hører deg ut uten den "jeg trenger ikke høre dine forslag" arrogante holdningen mange leger har.
Virker noe uerfaren på enkelte områder. Alt i alt kunne jeg ikke tenkt meg en annen lege, leger som tar seg tid og ikke stresser deg ut av kontoret er sjelden vare i disse dager.
Kontorpersonalet kan derimot kan du få billig av meg, mer en en gang jeg har opplevd en uforskammet holdning både i skranken og over telefon.

FOR EN LEGE!!!

Dette er legen for deg som ønsker en lege som lytter til deg, og går grundig til verks for å finne ut hva som feiler deg. En lege som er full av empati, og henviser videre hvis han ikke finner ut av årsaken. Beste legen jeg har hatt, og har vært god støtte i en vanskelig tid. Dette er en lege man har full tillit til... Personalet på kontoret er meget imøtekommende, og blide og hjelper deg alltid. Kort telefontid, men noe ventetid på venterommet. Har vært flott å ha Trygve som fastlege og er veldig glad for måten mine barn har blitt fulgt opp på når de har vært syke. Overskriften er et sitat fra en venninde etter første legetime hos Garshol... FOR EN LEGE...

Trygve tar oss på alvor

Hele familien har Trygve, og han er like flink til å ivareta store som små. Han tar seg god tid til oss når vi er der, og det er kanskje årsaken til ventetiden på venterommet. Han er grundig og søker kompetanse hos andre leger når det er nødvendig. Legesekretærene er alltid imøtekommende, men taushetsplikten kan bli vanskelig å ivareta når de er plassert midt i lokalet uten vegger rundt seg på alle kanter. Det bør forbedres.

Dyktig lege med et håpløst kontorpersonell.

Sympatisk og dyktig lege som lytter og tar pasienten på alvor. Har mange gode erfaringer bare man slipper inn på hans legekontor.
Alltid lang ventetid på kontoret, og et kontorpersonale som virker som en barriere mellom pasient og lege. De er til tider uproffesjonelle og kan virke uforskammet.

beste legen jeg har hatt, uten tvil

Jeg har bare posetive ting å si om Trygve og kontoret. meget fornøyd.
Jeg har beholdt han selv om jeg har flyttet ut av kommunen..

Beste legen!

Trygve Garshol er den beste legen jeg har hatt. Han lytter på hva jeg sier og tror meg. Han har hjulpet meg mye med både meg og datteren min som har vært mye på sykehuset. Kjempe fornøyd!

Trygg og grundig

Veldig glad for å ha han som fastlege !
Gir seg ikke før han finner årsaken til plagene.

"En lege med stor kompetanse og ikke min et stort hjerte"

Trygve er en lege du føler deg hørt og ikke minst sett av. Han tar seg tid til deg, langt utover sin arbeidstid. Han er fagligdyktig og det han ikke kan, det finner han ut av. Han gir pasienten den beste oppmerksomhet og behandling. Må ikke glemme de beste jentene i resepsjonen som får deg til og glemme alt av vonde og sykdom mens du venter på time. Makan til gled og humørspredning skal du lete lenge etter. Alt i alt en Herlig gjeng!

Hyggelig lege

Veldig hyggelig og tar seg tid til å lytte til pasienten, men virker dessverre ikke alltid like faglig dyktig. Mye rot med prøver og papirer på kontoret skaper i tillegg en del unødvendig irritasjon.

Intet negativt å si om denne mannen. Virker som han alltid har tid til deg - selv om det nok viser seg igjen i ventetiden når man har time .. men det er verdt å vente litt.