Trygve Garshol

Vestbytorget legesenter
Mølleveien 4 1541 Vestby
Trygve Garshol er en av 15 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Trygve Garshol

Legesenter og Lege kan trygt anbefales

Veldig fornøyd med legene på Vestbytorget legesenter. Sykepleierne er hyggelige og jeg blir alltid tatt godt imot. Vil spesielt anbefalle lege Trygve Garshol hvis du vil ha en god lege.

Hjelpsom

Jeg har bare vært hos ham noen få ganger når legesenteret jeg vanligvis går til har vært feriestengt. Jeg ble møtt på en veldig god måte, og kom raskt inn, selv om pågangen rimeligvis var noe større hos ham da. Noe ventetid, forsinkelser og telefonkø kommer man ikke utenom, uansett hvilken fastlege du går til. Så det er det ikke noe å si på.

Trygg og er en lege som lege skal være

Han tar seg tid til deg. Lytter og er nøye i sine undersøkelser.
Han har reddet livet mitt flere ganger.
Anbefales

Veldig bra lege

Jeg har vært et par ganger hos Trygve Garshol, og skjønner nå i ettertid at han er en meget bra lege når jeg leser andre kommentarer her inne på legelisten. Garshol lytter og tar seg god tid til å forklare. Meget kompetent.

LYTTER OG TAR DEG PÅ ALVOR

Jeg opplever å både bli sett og tatt på alvor av min fastlege Trygve Garshol. Alle vurderinger gjøres grundig og han henviser dersom han mener det er nødvendig. Minuset på dette legekontoret er VENTETIDEN! Det trekker veldig ned......MÅ ALLTID vente bortimot 1 time til tross for at jeg har timeavtale, og jeg liker ikke at tiden MIN ikke blir respektert! Håper de finner en løsning for dette problemet, for så snart det er ordnet opp i, så vi ljeg gi Vestbytorget Legesenter full score.