Trygve Garshol

Autorisasjon (2005)

Trygve Garshol er en av 17 fastleger i Vestby

Om vurderingene

Siste vurderinger av Trygve Garshol

Hyggelig kar, men er totalt uforberedt

Har nok for mange pasienter. Har ikke sett på journaler på tidligere hendelser. Dette medfører at ting må tas opp på nytt. Ikke flink til å lytte, ukonsentrert, glemmer gjøremål som å skrive resepter. Ting må purres på, vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontor. Her er det mye å ta tak i, om å gjøre å få gjennom mest mulig pasienter.

bra

Det er veldig dyktige person, omsorgsfull , veldig trivelig person, hjertelig , aktiv og bli lege, bestandig positiv. Jeg er veldig fornøyd etter jeg bytte lege det m in livet er forandre seg , takknemlig at jeg treffe Dr, Garshol

...etter Hipokrates `s ed

En lege som vil hjelpe deg- kunnskapsrik og empatisk og (en sjeldenhet ) som kan forsvare pasienten sin når spesialisten råder ham
å gi pasienten sterkere smertestillende ( fra telefonsamtalen hans med en spesialist .." nei, jeg kjenner henne, hun lyver ikke..." Hjertelig takk KJÆRE DOKTOR ).
VI (pensjonistektepar,utlendinger ) har ikke HAM
som fastlege lenger men har det vanskelig å la være å savne tryggheten ved å være det. TAKK.

Trygg og lett og snakke med

En lege du setter pris på, som hører på deg og sender deg til utredning om han ikke kan hjelpe deg selv. Har en indre ro som roer pasientene også.

Legesenter og Lege kan trygt anbefales

Veldig fornøyd med legene på Vestbytorget legesenter. Sykepleierne er hyggelige og jeg blir alltid tatt godt imot. Vil spesielt anbefalle lege Trygve Garshol hvis du vil ha en god lege.

Vis flere...