Trygve Garshol

Autorisasjon (2005)

Trygve Garshol er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Trygve Garshol

Han bryr seg.

Veldig kompetent lege som bryr seg. Han ønsker å vite alt om pasienten slik at han kan få et best mulig bilde av situasjon, plager og sykdom. Han nøler ikke med å skrive ut medisin eller sende videre i systemet. Flink til å forklare og berolige.

Min fastlege Trygve

Best legen som jeg vet. Bare bra ting kan si om han. Han er min fastlege nesten 15 år. Veldig flink.

Hyggelig kar, men er totalt uforberedt

Har nok for mange pasienter. Har ikke sett på journaler på tidligere hendelser. Dette medfører at ting må tas opp på nytt. Ikke flink til å lytte, ukonsentrert, glemmer gjøremål som å skrive resepter. Ting må purres på, vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontor. Her er det mye å ta tak i, om å gjøre å få gjennom mest mulig pasienter.

bra

Det er veldig dyktige person, omsorgsfull , veldig trivelig person, hjertelig , aktiv og bli lege, bestandig positiv. Jeg er veldig fornøyd etter jeg bytte lege det m in livet er forandre seg , takknemlig at jeg treffe Dr, Garshol

...etter Hipokrates `s ed

En lege som vil hjelpe deg- kunnskapsrik og empatisk og (en sjeldenhet ) som kan forsvare pasienten sin når spesialisten råder ham
å gi pasienten sterkere smertestillende ( fra telefonsamtalen hans med en spesialist .." nei, jeg kjenner henne, hun lyver ikke..." Hjertelig takk KJÆRE DOKTOR ).
VI (pensjonistektepar,utlendinger ) har ikke HAM
som fastlege lenger men har det vanskelig å la være å savne tryggheten ved å være det. TAKK.