Trygve Garshol

Autorisasjon (2005)

Trygve Garshol er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Trygve Garshol

Behagelige mennesker, men lang ventetid!

Alle legene på dette kontoret ( har hatt samtlige/ vikar for hverandre) er flinke med pasientene. God tid. Det er en gode og hyggelige mennesker som tar deg godt i mot. Jentene i skranken er også veldig hyggelig. Minuset: ventetid. Må alltid vente i en time(!) og jeg har til og med opplevd å vente nærmere to timer!! Fint at de tar seg god tid, men da må de endre på timer og logistikk. Dette trekker veldig ned og skulle ønske de kunne finne en løsning. Hvordan klarer de private å ikke ha ventetid da, når andre ikke klarer det. Når du er syk så er du ikke der for å pines på en hard sofa i 1time. Fiks på ventetiden så får dere en tier av meg!! Kun det som mangler:)

God og lyttende lege

Alltid god tid. Følger opp og sender videre. Gir seg ikke før svar er gitt.

En usedvanlig sympatisk mann

Hadde Trygve som lege da han var vikar for sin kone på Tjøme. En usedvanlig koselig og kjekk fyr, som både var humoristisk, men ikke hadde noe problem med å ta deg alvorlig og være støttende. Jeg hadde aldri byttet lege om han hadde flyttet. Vil anbefale denne legen på det aller varmeste.

Definitivt den beste legen!

Han lytter til deg og tar deg seriøst. Alltid blid og imøtekommende :-) Han har masse spredd kunnskap og tar yrket sitt seriøst.Har ingenting negativt og si om denne legen. Anbefaler han på det sterkeste! Beste legen jeg noen sinne har hatt.

Veldig dyktig lege

Lyttende og imøtekommende mot meg og mine barn. Anbefales på det varmeste !