Jan Ove Hoddø

Autorisasjon (1993)

Portalen Legesenter Telefonnummer62 36 50 0062 36 50 ...
Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal
Jan Ove Hoddø er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Jan Ove Hoddø

Helt grei

Hatt denne legen siden jeg var barn, men det jeg husker fra ungdoms-/voksenalder så er det sjeldent ledig time med det første. Legen er vennlig og hjelper som regel med det jeg sliter med, men jeg har opplevd enkelte ganger at jeg ikke blir forstått med mine "jenteproblemer" og kanskje ikke tatt seriøst nok.

Dyktig og effektiv

En flink lege som lytter og undersøker alt du er bekymret over. Hvis han er i tvil så henviser han til spesialister. Beste legen jeg har hatt!

Tommel opp!

Dr.Hoddø er en lege som tar akkurat den tiden han trenger. Hverken mer eller mindre. Jeg hater å være hos legen, så er fornøyd med at det går hurtig de gangene jeg ikke trenger noe mer enn å sjekke en hals e.l, til gjengjeld bruker han god tid de få gangene jeg trenger det. En dyktig lege, som tilpasser seg pasienten.

Omtenksom og stødig

Rolig og lyttende lege som tar deg på alvor. Undersøker deg ordentlig og henviser deg videre når det er nødvendig. Har fokus på det fysiske og det psykiske.

Den beste legen jeg har hatt

Hadde Hoddø som fastlege fra jeg var 0-20 år gammel. Måtte bytte på grunn av flytting, og skulle ønske jeg fortsatt kunne hatt han som fastlege. Han er empatisk, lytter til deg, gir deg den tiden du trenger, stresser ikke og er veldig trygg. Han bryr seg virkelig om pasientene og er til å stole på. Hadde det ikke vært for flytting, hadde jeg helt klart fortsatt hos han. Anbefales!