Jan Ove Hoddø

NAF Gården Legekontor

1993

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

NAF Gården Legekontor
Brugata 16 2381 Brumunddal
Jan Ove Hoddø er en av 25 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Jan Ove Hoddø

Dyktig og effektiv

En flink lege som lytter og undersøker alt du er bekymret over. Hvis han er i tvil så henviser han til spesialister. Beste legen jeg har hatt!

Tommel opp!

Dr.Hoddø er en lege som tar akkurat den tiden han trenger. Hverken mer eller mindre. Jeg hater å være hos legen, så er fornøyd med at det går hurtig de gangene jeg ikke trenger noe mer enn å sjekke en hals e.l, til gjengjeld bruker han god tid de få gangene jeg trenger det. En dyktig lege, som tilpasser seg pasienten.

Omtenksom og stødig

Rolig og lyttende lege som tar deg på alvor. Undersøker deg ordentlig og henviser deg videre når det er nødvendig. Har fokus på det fysiske og det psykiske.

Den beste legen jeg har hatt

Hadde Hoddø som fastlege fra jeg var 0-20 år gammel. Måtte bytte på grunn av flytting, og skulle ønske jeg fortsatt kunne hatt han som fastlege. Han er empatisk, lytter til deg, gir deg den tiden du trenger, stresser ikke og er veldig trygg. Han bryr seg virkelig om pasientene og er til å stole på. Hadde det ikke vært for flytting, hadde jeg helt klart fortsatt hos han. Anbefales!

Til å stole på

Hoddø er effektiv i sitt arbeide, han gjør det han sier han skal, er ikke redd for å henvise videre og tar deg seriøst. Han er en hyggelig lege som ser deg og som innbyr til tillit.

lytter og tar tak i ting

Kommer inn fort hvis jeg har behov fort. Alltid blid og hyggelig,føler at jeg får bruke den tid jeg trenger,når jeg trenger det,han lytter og gir gode råd,gir seg ikke før jeg er fornøyd,går videre der det trengs,altså en kjempegrei lege som jeg håper jeg kan beholde så lenge jeg har behov.