Jan Ove Hoddø

Brugata 16 2381 Brumunddal
Jan Ove Hoddø er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Jan Ove Hoddø

Omtenksom og stødig

Rolig og lyttende lege som tar deg på alvor. Undersøker deg ordentlig og henviser deg videre når det er nødvendig. Har fokus på det fysiske og det psykiske.

Den beste legen jeg har hatt

Hadde Hoddø som fastlege fra jeg var 0-20 år gammel. Måtte bytte på grunn av flytting, og skulle ønske jeg fortsatt kunne hatt han som fastlege. Han er empatisk, lytter til deg, gir deg den tiden du trenger, stresser ikke og er veldig trygg. Han bryr seg virkelig om pasientene og er til å stole på. Hadde det ikke vært for flytting, hadde jeg helt klart fortsatt hos han. Anbefales!

Til å stole på

Hoddø er effektiv i sitt arbeide, han gjør det han sier han skal, er ikke redd for å henvise videre og tar deg seriøst. Han er en hyggelig lege som ser deg og som innbyr til tillit.

lytter og tar tak i ting

Kommer inn fort hvis jeg har behov fort. Alltid blid og hyggelig,føler at jeg får bruke den tid jeg trenger,når jeg trenger det,han lytter og gir gode råd,gir seg ikke før jeg er fornøyd,går videre der det trengs,altså en kjempegrei lege som jeg håper jeg kan beholde så lenge jeg har behov.