Portalen Legesenter

Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Portalen Legesenter

Beste lege ,nøye ,kunnskapsrik,diagnostiker.

Lege: Natalie Hage Skrevet

Slett i mange år finne en riktig lege. Har vart igjennom noen i Br. Legesentre,der det er kaos om dagen,byttet til roligere legesener i Portlen . Siste tre år har jeg det trygt ,da jeg ble undersøkt og fikk svarene på alle punktene . En virkelig god lege .Omsorgsfull . En som bryr seg om sine pasienter .

Trygg og oppmerksom

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Fikk han som ny fastlege da jeg flyttet til Brumunddal. Han oppfyller alt jeg forventer av min fastlege.

Anbefales ikke!

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Virker ikke opptatt av pasienten, stiller ingen spørsmål og virker ekstremt lite interresert i psykisk helse. Følte legen lo når jeg stilte spørsmål rundt det. Verste legen jeg har hatt.

Særdeles skuffende

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Tar en ikke på alvor, og sitter åpent og LER av pasienten som spør om det kan være en sykdom som er kjent å ligge i familien. Ved langvarig og stadig forverrende sykdomsforløp anbefaler pasient å "se det an". Lytter ikke.

Kjefter på pasienten

Lege: Natalie Hage Skrevet

Var hos henne en periode i sykemeldingsløp og verre lege har jeg aldri vært borti. Det var ingen vits å sende meg til MR sa hun fordi det var for lang ventetid og når jeg innvendte mot det fikk jeg huden full, hun skrek "ja hva er det DU vil da??!" Eneste positive ved henne er at hun alltid er presis men det går nok utover evnen til å lytte. Nedverdigende opplevelse.