Bjørnar Holm

Autorisasjon (2003)

Bjørnar Holm er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Bjørnar Holm

En lege som stiller opp

Han ser helheten og tar godt imot en. Han hører på deg og forklarer så en lettere skal forstå! Hvis han føler han eller du trenger å prate mer setter han gjerne opp en ny time! Og han gir en god oppfølging!

Mer enn bare en lege!

Jeg har hatt Bjørnar så lenge jeg kan huske, Dvs fra han begynte på Moelv legesenter. Har aldri hatt noen dårlig erfaringer med han, og jeg har alltid reist hjem å følt meg forstått! Han tar seg god tid til å lytte. Det som gjør han spesiell; er at han i tillegg til å være en god lege og en bra kar- så bruker han humoren i jobben! Jeg har vært alvorlig syk i flere år- så har vært borti ufattelig mange leger i mitt liv, ingen er som Bjørnar!

Favorittlegen!

Sympatisk og lyttende. Tar deg på alvor. Sender deg videre til spesialister. Altid presis. Ringer nå han har lovet. Også uten å ha lovet... Snill og empatisk. Og heller ikke så verst kjekk!!!
Ingen over - ingen ved siden! Beste fastlege ever!!!!

Dyktig lege

Dette er legen som tar deg på alvor. Han sjekker og henviser til han finner ut hva som feiler deg. Utrolig sympatisk og forståelsesfull.

Meget dyktig

Jeg har hatt doktor Holm siden han startet på Moelv i 2003 og har alltid følt meg ivaretatt. Han har god tid til deg, tar deg på alvor og sender deg videre når det er nødvendig. Han er også god på oppfølging. Ringer alltid som avtalt og har også ringt bare for å høre hvordan det går. Han er up-to-date og tar alle symptomer og plager på alvor og tar dertil prøver for å utelukke eller bekrefte. Veldig betryggende. Er det opp til meg kommer jeg ikke til å skifte lege noen gang.