Moelv Legesenter

Møllergata 3A 2390 Moelv

Siste vurderinger av behandlere ved Moelv Legesenter

Terningkast 6!

Lege: Paal Herstad Koren Skrevet

Dr. Koren er utrolig dyktig og følger deg opp til det minste! Jeg føler jeg blir tatt på alvor og han har aldri dårlig tid til deg. Tar fort kontakt tilbake og lett å få tak i! Dr. Koren har et veldig godt vesen og man føler seg trygg. Anbefales på det sterkeste og gir han terningkast 6!

Meget positivt inntrykk

Lege: Guro Havig Skrevet

Legen fremstår som kompetent og faglig dyktig. Responderer raskt på alle henvendelser på en presis og god måte.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Paal Herstad Koren Skrevet

En lege som jeg absolutt vil anbefale andre pasienter, som eventuelt ikke er fornøyd med sin nåværende fastlege.

Flink med barn

Lege: Guro Havig Skrevet

Var hos Guro med min datter som er under 1 år. Hun var veldig flink, snakket beroligende til henne og var generelt tolmodig. Hun nølte ikke med å sende henne videre til barnelege på lillehammer da hun selv var usikker på hva som skulle gjøres. Opplevde henne ikke som kald og uinteressert.

Fantastisk

Lege: Else Marie Myrhaugen Skrevet

Ei flott dame, sympatisk og kan virkelig det hun holder på med. Tar deg på alvor, og er kjapt ute med å komme med synspunkt og løsninger uansett hva du kommer inn for. Anbefales på det sterkeste. Det er ofte forsinkelser inn til vanlig time, men absolutt verdt ventetiden