Bjørnar Holm

Tlf: 62 33 55 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørnar Holm er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Bjørnar Holm

Utrolig flink lege!

Jeg har hatt Bjørnar Holm som fastlege siden han startet ved Moelv Legesenter i 2003. Han er en faglig dyktig lege og hyggelig som menneske. Han lytter til deg og jeg føler jeg blir sett og hørt. Han er forberedt når du kommer til timen, følger opp avtaler og henviser videre når det trengs. Han tar seg god tid og jeg føler aldri at jeg må bli fort ferdig og komme meg raskest ut av legekontoret. Alle leger burde vært som Bjørnar Holm!

En lege som stiller opp

Han ser helheten og tar godt imot en. Han hører på deg og forklarer så en lettere skal forstå! Hvis han føler han eller du trenger å prate mer setter han gjerne opp en ny time! Og han gir en god oppfølging!

Mer enn bare en lege!

Jeg har hatt Bjørnar så lenge jeg kan huske, Dvs fra han begynte på Moelv legesenter. Har aldri hatt noen dårlig erfaringer med han, og jeg har alltid reist hjem å følt meg forstått! Han tar seg god tid til å lytte. Det som gjør han spesiell; er at han i tillegg til å være en god lege og en bra kar- så bruker han humoren i jobben! Jeg har vært alvorlig syk i flere år- så har vært borti ufattelig mange leger i mitt liv, ingen er som Bjørnar!

Favorittlegen!

Sympatisk og lyttende. Tar deg på alvor. Sender deg videre til spesialister. Altid presis. Ringer nå han har lovet. Også uten å ha lovet... Snill og empatisk. Og heller ikke så verst kjekk!!!
Ingen over - ingen ved siden! Beste fastlege ever!!!!

Dyktig lege

Dette er legen som tar deg på alvor. Han sjekker og henviser til han finner ut hva som feiler deg. Utrolig sympatisk og forståelsesfull.

Meget dyktig

Jeg har hatt doktor Holm siden han startet på Moelv i 2003 og har alltid følt meg ivaretatt. Han har god tid til deg, tar deg på alvor og sender deg videre når det er nødvendig. Han er også god på oppfølging. Ringer alltid som avtalt og har også ringt bare for å høre hvordan det går. Han er up-to-date og tar alle symptomer og plager på alvor og tar dertil prøver for å utelukke eller bekrefte. Veldig betryggende. Er det opp til meg kommer jeg ikke til å skifte lege noen gang.

Den beste legen

Han tar deg på alvor, bruker spesialister og han er aldri forsinket til timen. Blid og høflig hver gang :)

Norges beste fastlege

Tror jeg kan si den beste fastlegen dette landet har. Utrolig dyktig men sender alltid pasient videre er det noe han tviler på. Som andre har sagt så er han meget presis og bestandig blid og med en god kommentar på lur. Jeg bytter aldri ut Bjørnar Holm som lege

Kjempe doktor uten like :))

Lytter, tar deg på alvor, stiller opp, han er veldig god på det at han henviser deg til spesialist, i stedet for og bare ta en avgjørelse sånn som veldig mange leger gjør, har jeg inntrykk av og det blir feil...
Åsså får man en følelse av at han virkelig tar deg på alvor, et inntrykk av at han vil ha ''DEG'' frisk.

Lyttende og flink lege

En dyktig lege som lytter til pasientene sine og som søker videre bistand når det er nødvendig. Meget sympatisk og en snert av humor er alltid godt å ha med seg.

Flink lege :)

Og flink er han fordi han tar seg tid og lytter til det du sier. Han bruker også spesialister. Han er aldri forsinket.. Også har mannen humor :)

Fantastisk mann og lege.

Han lytter og tar seg god tid til sine pasienter. Han er aldri forsinket til time, og tar alle problemer på alvor. Er utrolig fornøyd med han som fastlege!

Den beste legen man kan ha

Han lytter. Tar ting på alvor. Og han gir seg aldri før han finner en løsning.