Bjørnar Holm

Moelv Legesenter

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bjørnar Holm er en av 25 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Bjørnar Holm

Trygg og grundig

Jag er heldig som får komme til Bjørnar Holm som pasient. Han er god på at høre vad jag sier og er grundig når det er noen problem med mig. Har lite kompliserte diagnoser og er avhengig av å føle trygghet. Det gjør jag. Han er kunnskapsrik og ett triveligt bemøtende.

En god lege på alle vis.

Hatt Bjørnar fra han kom til Moelv, og har full tillit til han som lege. Han er nøye, tar seg tid til å både lytte, forklare og undersøke meg som pasient grundig. Han tar meg på alvor og fokuserer 100% på å finne en løsning på mitt problem. Ikke å undres over at folk står på venteliste for å få han som fastlege! Håper jeg får beholde han i mange, mange år.

Utrolig flink lege!

Jeg har hatt Bjørnar Holm som fastlege siden han startet ved Moelv Legesenter i 2003. Han er en faglig dyktig lege og hyggelig som menneske. Han lytter til deg og jeg føler jeg blir sett og hørt. Han er forberedt når du kommer til timen, følger opp avtaler og henviser videre når det trengs. Han tar seg god tid og jeg føler aldri at jeg må bli fort ferdig og komme meg raskest ut av legekontoret. Alle leger burde vært som Bjørnar Holm!

En lege som stiller opp

Han ser helheten og tar godt imot en. Han hører på deg og forklarer så en lettere skal forstå! Hvis han føler han eller du trenger å prate mer setter han gjerne opp en ny time! Og han gir en god oppfølging!

Mer enn bare en lege!

Jeg har hatt Bjørnar så lenge jeg kan huske, Dvs fra han begynte på Moelv legesenter. Har aldri hatt noen dårlig erfaringer med han, og jeg har alltid reist hjem å følt meg forstått! Han tar seg god tid til å lytte. Det som gjør han spesiell; er at han i tillegg til å være en god lege og en bra kar- så bruker han humoren i jobben! Jeg har vært alvorlig syk i flere år- så har vært borti ufattelig mange leger i mitt liv, ingen er som Bjørnar!