Bente Stormo

Hamar legesenter

Torggata 3 2317 Hamar
Bente Stormo er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Bente Stormo

God lege på ett effektivt legekontor

Aldri hatt problemer med å bli forstått eller fulgt opp,

Får raskt svar på prøver, gjerne på sms som er lett tolkelig og presist.

Aldri hatt lang ventetid på Hamar legekontor heller, og labben er effektive med å få tatt blodprøver når det passer for meg :)

Varierende opplevelser.

Legen er flink og tar seg god tid til pasientene. Men mye venting. Upraktisk med små barn. Jeg ble stort sett tatt på alvor, men ikke alltid. Vikarene har også vært flinke, men har vært litt usikker på kompetansen i starten.

Hun är helt topp

Jag har varit hennes passient i många år och hon har varit borta till tider.
Vikarierna har vart av blandad kvalitet, men efter en period med dom, så blir jag säker på att det är Bente jag vill ha :) Hon är noga och proffsig i sitt utövande.
Reseptions folk och provtagare är också mycket hyggliga.
Med deras hemsida går saker väldigt lätt och man behöver inte vänta längre en till dagen efter om det är något.

Jag är mycket förnöjd...

Vikarlege førte til bytte av fastlege

Var kun inne hos Stormo en gang, og inntrykket mitt var positivt. Da jeg på ny trengte fastlegen for 6-ukers kontroll etter fødsel, hadde Stormo ett års permisjon og var nettopp blitt erstattet av en ung vikarlege. Dette ble en grufull opplevelse - vikaren var kunnskapsløs, hardhendt/brutal og tok ikke opp obligatoriske temaer som følger en slik kontroll etter fødsel.

Da jeg et halvt år etter trengte lege, ba jeg spesifikt om å få en annen lege enn vikaren. Da jeg møtte opp til timen var jeg satt opp hos vikaren, og fikk beskjed om at det ikke var mulig å få en annen lege enn fastlegen, selv om jeg forklarte i detalj om behandlingen jeg fikk første gang. Jeg klarte ikke gjennomføre timen, og byttet derfor fastlege. Synd, fordi jeg egentlig var fornøyd med Stormo, men jeg klarte ikke et halvt år til med risiko for å måtte møte vikaren en gang til...

Jeg har valgt å legge inn denne vurderingen på Stormo, selv om det ikke har hun som gjennomførte behandlingen. Grunnen er at hun var min fastlege, og det var hun som fikk en vikar som ikke holder mål. Jeg hadde ikke mulighet for å bli tildelt en annen lege på legekontoret, og dette refklekteres da tilbake på de og på henne.

Den beste legen jeg har hatt

bente er en utrolig lege, hun tar seg god tid til hver eneste pasient og sjekker alt som er :)