Bente Stormo

Hamar legesenter

2001

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Hamar legesenter
Torggata 3 2317 Hamar
Tlf: 62 54 20 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bente Stormo er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Bente Stormo

Kjempefornøyd!

Bente er en super lege. Jeg føler jeg alltid blir tatt på alvor - hun tar seg god tid og hører på det man har å si. Sjekker, gir råd og henviser videre når det trengs. Føles ut som at hun faktisk bryr seg. Hun er også alltid blid og hyggelig!

Absolutt en lege jeg føler meg trygg hos. Anbefales!

God lege på ett effektivt legekontor

Aldri hatt problemer med å bli forstått eller fulgt opp,

Får raskt svar på prøver, gjerne på sms som er lett tolkelig og presist.

Aldri hatt lang ventetid på Hamar legekontor heller, og labben er effektive med å få tatt blodprøver når det passer for meg :)

Varierende opplevelser.

Legen er flink og tar seg god tid til pasientene. Men mye venting. Upraktisk med små barn. Jeg ble stort sett tatt på alvor, men ikke alltid. Vikarene har også vært flinke, men har vært litt usikker på kompetansen i starten.

Hun är helt topp

Jag har varit hennes passient i många år och hon har varit borta till tider.
Vikarierna har vart av blandad kvalitet, men efter en period med dom, så blir jag säker på att det är Bente jag vill ha :) Hon är noga och proffsig i sitt utövande.
Reseptions folk och provtagare är också mycket hyggliga.
Med deras hemsida går saker väldigt lätt och man behöver inte vänta längre en till dagen efter om det är något.

Jag är mycket förnöjd...

Vikarlege førte til bytte av fastlege

Var kun inne hos Stormo en gang, og inntrykket mitt var positivt. Da jeg på ny trengte fastlegen for 6-ukers kontroll etter fødsel, hadde Stormo ett års permisjon og var nettopp blitt erstattet av en ung vikarlege. Dette ble en grufull opplevelse - vikaren var kunnskapsløs, hardhendt/brutal og tok ikke opp obligatoriske temaer som følger en slik kontroll etter fødsel.

Da jeg et halvt år etter trengte lege, ba jeg spesifikt om å få en annen lege enn vikaren. Da jeg møtte opp til timen var jeg satt opp hos vikaren, og fikk beskjed om at det ikke var mulig å få en annen lege enn fastlegen, selv om jeg forklarte i detalj om behandlingen jeg fikk første gang. Jeg klarte ikke gjennomføre timen, og byttet derfor fastlege. Synd, fordi jeg egentlig var fornøyd med Stormo, men jeg klarte ikke et halvt år til med risiko for å måtte møte vikaren en gang til...

Jeg har valgt å legge inn denne vurderingen på Stormo, selv om det ikke har hun som gjennomførte behandlingen. Grunnen er at hun var min fastlege, og det var hun som fikk en vikar som ikke holder mål. Jeg hadde ikke mulighet for å bli tildelt en annen lege på legekontoret, og dette refklekteres da tilbake på de og på henne.

Den beste legen jeg har hatt

bente er en utrolig lege, hun tar seg god tid til hver eneste pasient og sjekker alt som er :)

Et veldig godt valg

Her er en helt strålende fastlege! Veldig grei å snakke med, blid og hyggelig, utrolig rolig, og flink til å forklare. Og ikke minst kjapp til å henvise videre om det trengs.
Hamar legesenter er i det hele tatt et fint sted. Blodprøvedamene har forståelse for at ikke alle synes det er like artig å bli stukket i …
De prøver å gi time samme dag, uansett hvor stor hast ting måtte ha. De har en VELDIG informativ og funksjonell hjemmeside. Tror ikke det er så fryktelig mange andre legesentre i byen som tar seg bryet med å skrive det på hjemmesiden om de skulle ta seg noen dager fri. Timebestilling med sms fungerer strålende.

Veldig fornøyd.

En veldig hyggelig å .Lege. Som tar pasienten på alvor. Og hjelper til