Magne Ragnar Karstensen

Tlf: 62 96 69 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magne Ragnar Karstensen er en av 5 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Magne Ragnar Karstensen

Meget bra lege

Tar seg god tid når det trengs, er seriøs og tar pasienten på alvor. Faglig meget dyktig, og man føler seg trygg og godt ivaretatt.

Anbefalles

Karstensen er en dyktig lege, som lytter og vil det beste for meg som pasient. Han sender deg videre uten å nøle hvis det er noe han mener en burde undersøke videre, og jeg har alltid blitt hørt når jeg har vært der. Han har hjulpet meg mye og nesten hele min familie har han som fastlege, med god grunn. Eneste som kan være negativt er at man kjenner en del på hans tidspress. Jeg har aldri kommet inn på det tidspunktet jeg har avtalt, og en merker at han har dårlig tid. Men han gjør likevel en fantastisk god jobb.

Kan anbefales

Har hatt han som lege hele livet og er veldig godt fornøyd! Han er faglig dyktig og flink til å lytte. Som pasient blir du veldig godt fulgt opp av han. Hele familien har han som fastlege og vi har aldri hatt noen dårlige opplevelser med han.

Barnelege

Har vært borti ham som barnelege på helsestasjonen og er veldig fornøyd med hvordan vi ble møtt.

En lege som hører hva du sier!

Her kan du ytre dine meninger og bli hørt, OG trodd. Er det noe legen er usikker på er han rask til å sende deg videre. En dyktig lege som vi er meget fornøyd med.

En veldig bra lege

Har hatt Karstensen som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Han er interessert og flink til å lytte.

Den beste legen jeg har hatt.

Er veldig fornøyd med denne legen. Han har tid til å lytte og tar pasienten på alvor. Får som regel alltid time raskt. Kunne ikke tenke meg en annen lege.