Sohaib Khan

Sentrum Legesenter

Autorisasjon (2011)

Sohaib Khan er en av 27 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Sohaib Khan

Bra Lege, men hva med medarbeiderne?

Hvordan gi en vurdering av helheten? Hvordan vil Legesenteret framstå? Min far er 96 år og er jevnlig til blodprøve kontroll. det tar ca 5 min, men han opplever stadig å bli sittende på venterommet i en time ++ etterpå for å vente på svar/nytime/transport. Siste besøk varte i over 3 timer. Det er ikke akseptabelt. Det har skjedd flere ganger at personalet går til lunsj og lar han sitte å vente en time på noe som ville tatt 5 min og ordne. Dette gjør at Sentrum Legesenter framstår som veldig lite serviceinnstilt/profesjonelt. Synes dette er beklagelig, ville ikke anbefalt dette legesenteret til noen

En seriøs og faglig flink lege.

Er veldig heldig som har han som fastlege! Alltid presis, hyggelig, forståelsesfull. Tar meg på alvor, forklarer med forståelig språk, henviser videre når han vurdere at det er nødvendig.

Dyktig lege

Har alltid fått god hjelp, føler at jeg blir tatt på alvor med mine problemer, og at Sohaib er faglig sterk.

Super lege

Kahn ønsker virkelig å hjelpe. Og får det til! Dyktig, lytter, følger opp. Gir seg ikke om det er vanskelige saker.

Anbefales ikke.

Jeg har byttet fastlege. Følte meg ikke velkommen der med mine problemer. Flere ganger beskyldte han meg for å lyve! Sånt aksepterer jeg ikke! Satt stort sett og trykka på det lille tastaturet sitt. De gangene han så på meg så satt han ofte og himlet med øynene over det jeg sa. Satte opp nye timer i tide og utide uten at jeg hadde bedt om det. Glad jeg har funnet meg annen lege.