Sohaib Khan

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Sohaib Khan er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sohaib Khan

Forståelsesfull og dyktig

I forbindelse med jobber på tvers av landet har jeg hatt mange leger. Sohaib er veldig forståelsesfull for min situasjon der jeg har både fysiske og psykiske problemer. Ekonsultasjoner svarer han på i løpet av noen minutter, og han lytter også til mine innspill samt kommer med vurderinger videre. Føler meg veldig tatt på alvor, og er veldig fornøyd med min fastlege samt legekontoret.

En veldig dyktig lege skal du lete lenge etter!

En lege som ALLTID er tilgjengelig for pasienten sin.
Han lytter og ser pasienten sin, og er veldig dyktig i yrket sitt.
Han er punktlig og sjeldent forsinket, men da har det skjedd noe akutt.
Verdens beste lege skal du lete lenge etter.
Vi er så fornøyde med Khan, og setter veldig stor pris på han som person og som vår fastlege.

Bra Lege, men hva med medarbeiderne?

Hvordan gi en vurdering av helheten? Hvordan vil Legesenteret framstå? Min far er 96 år og er jevnlig til blodprøve kontroll. det tar ca 5 min, men han opplever stadig å bli sittende på venterommet i en time ++ etterpå for å vente på svar/nytime/transport. Siste besøk varte i over 3 timer. Det er ikke akseptabelt. Det har skjedd flere ganger at personalet går til lunsj og lar han sitte å vente en time på noe som ville tatt 5 min og ordne. Dette gjør at Sentrum Legesenter framstår som veldig lite serviceinnstilt/profesjonelt. Synes dette er beklagelig, ville ikke anbefalt dette legesenteret til noen

En seriøs og faglig flink lege.

Er veldig heldig som har han som fastlege! Alltid presis, hyggelig, forståelsesfull. Tar meg på alvor, forklarer med forståelig språk, henviser videre når han vurdere at det er nødvendig.

Dyktig lege

Har alltid fått god hjelp, føler at jeg blir tatt på alvor med mine problemer, og at Sohaib er faglig sterk.