Rosenhoff Legegruppe AS

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenhoff Legegruppe AS

Sikkert en super lege for noen, men ikke for meg

Lege: Sohaib Khan Skrevet

Jeg fant ikke helt tonen med Sohaib, og opplevde ham som lite til stede, ikke veldig empatisk, og litt vrang å ha med å gjøre. Kom til ham med en sår problemstilling om mental helse, og opplevde at han ikke helt trodde på meg, og at jeg måtte overbevise ham om å få hjelp. Han så ikke på meg, stilte utrolig personlige spørsmål som jeg ikke skjønte hvorfor var relevante, og gjorde meg ukomfortabel. Dette gjør at jeg kvier meg for å ga til ham med andre problemer, så jeg bytter fastlege. Det virker som om andre her er godt fornøyde med ham, så jeg skal ikke si at han er en dårlig lege, bare ikke en god match for meg.

Selve legekontoret fikk jeg et veldig godt inntrykk av. Personen i resepsjonen var hyggelig, de var punktlige, hjelpsomme, og legekontoret var rent og pent.

Trygg, raus og kunnskapsrik

Lege: Claus Uhrenholt Christensen Skrevet

Er svært fornøyd med Claus, en svært dyktig lege som lytter, tar seg tid og jobber ekstra for å sikre god hjelp. Claus er forståelsesfull og støttende. Slike leger skulle det vært flere av. Anbefales på det sterkeste.

Vurdering av klinikkens innsats er utelatt i vurderingen, da denne ikke gjenspeiler behandlerens profesjonalitet.

God oppfølgning

Lege: Line Marie Emilie Knutsvik Stranger Skrevet

En veldig god fastlege som jag nu måtte bytta på grund av flytting. Fått god oppfølgning på både stora och mindre ting.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Kjell Moss Skrevet

Kjell Moss er en lege man får tillit til. Han har hjulpet meg og sendt meg videre, når det har vært behov for det. Anbefales på det varmeste.

Lyttende forståelsesfull og menneskelig

Lege: Claus Uhrenholt Christensen Skrevet

Hadde han som vikar for min forrige lege, før han tok over for en annen. Da min daværende lege sluttet,valgte jeg flytte meg over til Christensen siden han hadde vist så god forståelse for min situasjon som vikar. Jeg har ikke angret. Han lytter,sjekker opp, finner løsninger og rett og slett er en menneskelig lege, i forhold til andre man møter. Han svarer raskt på e-konsultasjon, spørsmål og han forklarer på en så god måte at man føler seg hørt. Etter ca 20år med helseplager, er han 1 av 3 leger jeg har møtt som virkelig forstår pasient. Alltid blid,sjeldent forsinket - og er han det så er det god grunn. Samtidig tar han seg tid, og man føler seg ikke forbigått. Han er virkelig en GOD forståelsesfull lege!!