Rosenhoff Legegruppe AS

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenhoff Legegruppe AS

Dyktig og pålitelig fastlege

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Jeg har hatt Mari som fastlege i 18 år. Hun tar seg greit med tid og er flink til å spørre. Hun har spesielt vært god med min sønns idrettsskader. Hun blir som sikkert alle fastleger sliten innimellom, og jeg har empati med henne og andre fastlegers arbeidssituasjon. Hun gjør så godt hun kan. Jeg har nå byttet dels pga flytting, dels fordi jeg ønsket en lege som er utdannet senere, og har et mer helhetlig syn på helse.
Klinikken er et dessverre blitt er deprimerende sted med et slitt, skittenhvitt og samtidig sterilt venterom. Jeg liker ikke at de ikke bruker Fürst laboratorium så jeg ikke kan sammenligne mine prøveresultater selv fra gang til gang på nett, men må forholde meg til de skrevne prøveresultatene jeg får pr brev i Helsenorge.

Veldig dyktig lege

Lege: Line Marie Emilie Knutsvik Stranger Skrevet

Hun er dyktig til å diagnostisere sykdommer. Det gir pasienten optimisme og trygghet.
Jeg er heldig som har legen min

Lite tilgjengelig

Lege: Claus Uhrenholt Christensen Skrevet

Byttet til Claus for en god stund siden men har aldri vært hos ham da han kun virker å være tilgjengelig et par dager i måneden.
Ventetid på en måned er skrekkelig når det er noe som haster.

Dyktig og empatisk

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Faglig dyktig lege som også bruker den tiden hun trenger på pasientene sine. Det gjør også at hun ofte er forsinket, men det mer enn veies opp for av at hun er flink, grundig og ser pasienten som et menneske, ikke et sykdomstilfelle.

Kunnskapsrik, dyktig og empatisk.

Lege: Claus Uhrenholt Christensen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med å ha Claus som min fastlege. Med en periodevis krevende helse er det avgjørende for meg å kjenne tillit og trygghet hos fastlegen, og det gjør jeg hos Claus. Han er dyktig, hyggelig og interessert. Oppfølgingen jeg får hos han er svært god og informativ. Han følger også raskt opp elektroniske henvendelser.