Sohaib Khalil Khan

Sentrum Legesenter

2011

Sentrum Legesenter Telefonnummer62 36 34 0062 36 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygata 22 2380 Brumunddal
Sohaib Khalil Khan er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Sohaib Khalil Khan

Meget dyktig og empstisk lege!

Har brukt dr Khan i 3 år nå, må sist han viser meget god forståelse og innlevelse i min situasjon. Ser ikke situasjonen overfladisk og viser god forståelse. Aldri blitt opplevd å bli sviktet av han og kjenner meg virkelig i godt ivaretatt. Har flyttet over hele familien til han og kan med rette trygg anbefale han.
Et stort pluss er også at han ser deg i øyner når han snakker og ikke bare stirrer på skjermen, mulig dette også gjør det lett å ha samtaler med han.

Føler oss virkelig ivaretatt

Etter å hatt en annen (distrè og likegyldig) lege i årevis, byttet jeg og barna til Khan. Tok en råsjans med nyoppdaget kreftdiagnose. For første gang føler jeg meg trygg på en lege. Gjør virkelig alt han kan for alle. Han ser meg i øya, skjønner hva jeg mener, og bryr seg. Omsorgsfull, føler meg ikke som nok en pasient. Anbefales på det varmeste!!!

Anbefales!

Har brukt dr. Khan nå i over 5 år, er meget fornøyd og glad for at jeg har han som min fastlege. Flink, oppdatert og viser god forståelse for ens plager. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege!

Har kun et ord å si, PERFEKT!
Kunne ikke vært mer fornøyd, er ikke alltid jeg trenger å fortelle så mye før han forstår meg.
Ventetiden kan ikke kalles for venting, alltid pressis! Har kun positivt å si om Khan!

Lytter og viser god forståelse

Alltid blid og hyggelig,kommer fort inn når jeg trenger det.,han lytter og gir gode råd, opplever at han tar tak i ting og gir seg ikke før han forstår at jeg er fornøyd. går videre der det trengs,altså en kjempegrei lege som jeg håper jeg kan beholde så lenge jeg har behov.