Sohaib Khalil Khan

Kongsvegen Legesenter DA Mann, 39 år

Autorisert2011
Ledige plasser 116 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kongsvegen Legesenter DA

Nerkvernvegen 8 2380 Brumunddal
Sohaib Khalil Khan er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Sohaib Khalil Khan

Anbefales!

Har brukt dr. Khan nå i over 5 år, er meget fornøyd og glad for at jeg har han som min fastlege. Flink, oppdatert og viser god forståelse for ens plager. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege!

Har kun et ord å si, PERFEKT!
Kunne ikke vært mer fornøyd, er ikke alltid jeg trenger å fortelle så mye før han forstår meg.
Ventetiden kan ikke kalles for venting, alltid pressis! Har kun positivt å si om Khan!

Lytter og viser god forståelse

Alltid blid og hyggelig,kommer fort inn når jeg trenger det.,han lytter og gir gode råd, opplever at han tar tak i ting og gir seg ikke før han forstår at jeg er fornøyd. går videre der det trengs,altså en kjempegrei lege som jeg håper jeg kan beholde så lenge jeg har behov.

Dyktig lege!

Etter å ha vært trofast mot min gamle lege gjennom flere år vurderte jeg endelig å bytte! angrer ikke et sekund å ha byttet over til Khan. Han gjør ting han sier, enten om det er tilbakemelding på blodprøve eller røngten. Man føler seg fortstått og han er flink til å lytte. Har slitt med mageproblemer i over lengere tid uten at min gamle lege klarte noengang å finne ut av dette, Khan tok seg tid, var grundig i sin undersøkelse og henviste deretter til den rette spesialisten. Itillegg er han presis med tiden, har inntil idag aldri opplevd å ha ventet mere enn 5-10 min på timen min, og jeg som ble vant til å vente bortimot 1 time ihvertfall! Synes dog at det er til tider noe vanskelig å komme inntil legesenteret over telefon, dette kunne ha vært forbedret. Ellers alt i alt meget fornøyd!

Varierende....

Etter to måneder med sykemelding uten skikkelig kontroll av mine plager mister man litt respekten.