Sohaib Khalil Khan

Tlf: 62 36 34 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sohaib Khalil Khan er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Sohaib Khalil Khan

Føler oss virkelig ivaretatt

Etter å hatt en annen (distrè og likegyldig) lege i årevis, byttet jeg og barna til Khan. Tok en råsjans med nyoppdaget kreftdiagnose. For første gang føler jeg meg trygg på en lege. Gjør virkelig alt han kan for alle. Han ser meg i øya, skjønner hva jeg mener, og bryr seg. Omsorgsfull, føler meg ikke som nok en pasient. Anbefales på det varmeste!!!

Anbefales!

Har brukt dr. Khan nå i over 5 år, er meget fornøyd og glad for at jeg har han som min fastlege. Flink, oppdatert og viser god forståelse for ens plager. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege!

Har kun et ord å si, PERFEKT!
Kunne ikke vært mer fornøyd, er ikke alltid jeg trenger å fortelle så mye før han forstår meg.
Ventetiden kan ikke kalles for venting, alltid pressis! Har kun positivt å si om Khan!

Lytter og viser god forståelse

Alltid blid og hyggelig,kommer fort inn når jeg trenger det.,han lytter og gir gode råd, opplever at han tar tak i ting og gir seg ikke før han forstår at jeg er fornøyd. går videre der det trengs,altså en kjempegrei lege som jeg håper jeg kan beholde så lenge jeg har behov.

Dyktig lege!

Etter å ha vært trofast mot min gamle lege gjennom flere år vurderte jeg endelig å bytte! angrer ikke et sekund å ha byttet over til Khan. Han gjør ting han sier, enten om det er tilbakemelding på blodprøve eller røngten. Man føler seg fortstått og han er flink til å lytte. Har slitt med mageproblemer i over lengere tid uten at min gamle lege klarte noengang å finne ut av dette, Khan tok seg tid, var grundig i sin undersøkelse og henviste deretter til den rette spesialisten. Itillegg er han presis med tiden, har inntil idag aldri opplevd å ha ventet mere enn 5-10 min på timen min, og jeg som ble vant til å vente bortimot 1 time ihvertfall! Synes dog at det er til tider noe vanskelig å komme inntil legesenteret over telefon, dette kunne ha vært forbedret. Ellers alt i alt meget fornøyd!

Varierende....

Etter to måneder med sykemelding uten skikkelig kontroll av mine plager mister man litt respekten.

meget dyktig

Tar seg god tid, lytter og gir gode råd. Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste.

Flink og oppdatert lege!

Tar seg tid, lytter godt. Kommer selv med forslag til relevante prøver. Føler meg godt ivaretatt hos denne legen som er ung av alder men da meget oppdatert i faget. Gir raskt time og følger godt opp. Lett å komme i dialog med dr. Khan, han lytter og viser forståelse. Her vil jeg nok fortsette i mange år framover.