Sohaib Khan

Autorisasjon (2011)

Sohaib Khan er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sohaib Khan

Sikkert en super lege for noen, men ikke for meg

Jeg fant ikke helt tonen med Sohaib, og opplevde ham som lite til stede, ikke veldig empatisk, og litt vrang å ha med å gjøre. Kom til ham med en sår problemstilling om mental helse, og opplevde at han ikke helt trodde på meg, og at jeg måtte overbevise ham om å få hjelp. Han så ikke på meg, stilte utrolig personlige spørsmål som jeg ikke skjønte hvorfor var relevante, og gjorde meg ukomfortabel. Dette gjør at jeg kvier meg for å ga til ham med andre problemer, så jeg bytter fastlege. Det virker som om andre her er godt fornøyde med ham, så jeg skal ikke si at han er en dårlig lege, bare ikke en god match for meg.

Selve legekontoret fikk jeg et veldig godt inntrykk av. Personen i resepsjonen var hyggelig, de var punktlige, hjelpsomme, og legekontoret var rent og pent.

Forståelsesfull og dyktig

I forbindelse med jobber på tvers av landet har jeg hatt mange leger. Sohaib er veldig forståelsesfull for min situasjon der jeg har både fysiske og psykiske problemer. Ekonsultasjoner svarer han på i løpet av noen minutter, og han lytter også til mine innspill samt kommer med vurderinger videre. Føler meg veldig tatt på alvor, og er veldig fornøyd med min fastlege samt legekontoret.

En veldig dyktig lege skal du lete lenge etter!

En lege som ALLTID er tilgjengelig for pasienten sin.
Han lytter og ser pasienten sin, og er veldig dyktig i yrket sitt.
Han er punktlig og sjeldent forsinket, men da har det skjedd noe akutt.
Verdens beste lege skal du lete lenge etter.
Vi er så fornøyde med Khan, og setter veldig stor pris på han som person og som vår fastlege.

En seriøs og faglig flink lege.

Er veldig heldig som har han som fastlege! Alltid presis, hyggelig, forståelsesfull. Tar meg på alvor, forklarer med forståelig språk, henviser videre når han vurdere at det er nødvendig.

Dyktig lege

Har alltid fått god hjelp, føler at jeg blir tatt på alvor med mine problemer, og at Sohaib er faglig sterk.