Sohaib Khan

Autorisasjon (2011)

Sohaib Khan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sohaib Khan

Super lege

Kahn ønsker virkelig å hjelpe. Og får det til! Dyktig, lytter, følger opp. Gir seg ikke om det er vanskelige saker.

Anbefales ikke.

Jeg har byttet fastlege. Følte meg ikke velkommen der med mine problemer. Flere ganger beskyldte han meg for å lyve! Sånt aksepterer jeg ikke! Satt stort sett og trykka på det lille tastaturet sitt. De gangene han så på meg så satt han ofte og himlet med øynene over det jeg sa. Satte opp nye timer i tide og utide uten at jeg hadde bedt om det. Glad jeg har funnet meg annen lege.

En lege som bryr seg

Alltid hørt på meg! Føler meg trygg! Utrolige hjelpsom! Tar meg på alvor! Skulle hatt pris for beste lege.

Føler oss virkelig ivaretatt

Etter å hatt en annen (distrè og likegyldig) lege i årevis, byttet jeg og barna til Khan. Tok en råsjans med nyoppdaget kreftdiagnose. For første gang føler jeg meg trygg på en lege. Gjør virkelig alt han kan for alle. Han ser meg i øya, skjønner hva jeg mener, og bryr seg. Omsorgsfull, føler meg ikke som nok en pasient. Anbefales på det varmeste!!!

Fantastisk lege!

Har kun et ord å si, PERFEKT!
Kunne ikke vært mer fornøyd, er ikke alltid jeg trenger å fortelle så mye før han forstår meg.
Ventetiden kan ikke kalles for venting, alltid pressis! Har kun positivt å si om Khan!