Lidija Kontic

Autorisasjon (2009)

Lidija Kontic er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Lidija Kontic

Nøyaktig, ærlig og kunnskapsrik !

Hele familien har hatt denne fastlegen i 4 år. Hun har hjulpet og støttet gjennom alvorlig sykdom og vært ærlig hele veien. Vi er meget imponert over hvor nøyaktig hun er og hvordan hun hele tiden oppdaterer seg fagmessig. Hun setter alltid pasienten i fokus. Alltid blid og positiv, selv om vi vet at legers hverdag er meget hektisk. Vi føler oss hele tiden godt ivaretatt.- Til slutt: Hun ser pasientene i øynene og sitter ikke vendt mot dataskjermen hele tiden! Ringsaker bør være stolt over en slik lege!

Min vurdering

Om hun så mindre på dataskjermen og lyttet litt mer til pasienten så ville hun få en bedre karakter. Vanskelig å forstå hva hun mener noen ganger og må noen ganger forklare samme ting opptil flere ganger for å bli forstått.
Ellers så er hun veldig trivelig og presis å ha som lege. En lege som faktisk kan smile og det er ikke alltid å se hos en lege.

Flink lege som setter av tid når det trengs

Lidija er en lege som jeg opplever som faglig dyktig og er effektiv.

Hun hjelper til slik at jeg som pasient får de råd og den hjelp som skal til for at min hverdag skal bli god.

Et stort pluss i margen for punktligheten, lite ventetid i forhold til avtaler.

For noen kan Lidija sikkert virke litt direkte, men for min del fungerer det helt utmerket!

Hun så oss og hjalp oss

Hun presenterte seg selv, roet pasienter, var effektiv og tillitsvekkende og hjalp oss.