Lidija Kontic

Nygata 22A 2380 Brumunddal
Lidija Kontic er en av 25 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Lidija Kontic

Aldri mer

Hatt henne som lege i ca 2 år. Ikke vært mye der, men måtte dit for noen mnd side grunnet psykisk reaksjon etter en hendelse på jobb. Himlet oppgitt med øynene da hun måtte lete etter et papir til meg fordi jeg gråt, lot meg diktere hele sykemeldingen uten å si noe selv. Og til slutt, på tur ut av legekontoret, begynner hun å snakke om hvor hardt det er å være lege, formidle dårlige beskjeder, at pasienter dør osv - men at hun satt der fortsatt. Videre sier hun at jeg må øve meg og bli mer profesjonell. Hadde det ikke vært for god støtte på arbeidsplassen og bedriftshelsetjenesten kunne denne hendelsen knekt meg totalt. Skiftet lege med det samme, og skal aldri inn til henne igjen!

Gitt henne en del sjanser men nå var det nok.

Lidija har vært min fastlege siden 2009. Hun har ikke vært merkbar bra hele tiden men frem til 2015 var jeg ikke så mye til henne. Hun bryr seg veldig om jenters underliv og pubertetlige plager. Nå de siste årene har jeg slitt veldig psykisk og trengt mye støtte oppigjennom. Hun har ikke lyttet, ikke fulgt med, ikke lest tidligere journaler, gir deg kanskje 2 ord og prater i munnen på deg. Det virker som om man er mindre verdt. Sist jeg var hos henne så mente hun at jeg var frisk nok til å jobbe. Noe jeg absolutt ikke er hvor jeg sliter med angst, angstanfall, depresjoner og forskjellige psykiske diagnoser. Dette var dråpen for min del. Anbefales ikke! - tro meg. Jeg ga henne sjanse etter sjanse i 8 år.... nå var det nok. Så til deg som er hard og kan sette ned foten og sette henne på plass- prøv henne. Men til dere som er myke og tar til seg mye, anbefales absolutt ikke..

Aldri mer denne legen!

Som fastlegen din bør hun være en tillitsperson, og se deg som en helhet. Men hun ser det hun lyster, avhengig av humøret. Alltid dårlig tid, så man får dårlig samvittigheten umiddelbart når man har kommet inn på kontoret. Ser kun inn i pc'n. Og har ( i mine øyne) strykkaraktrer innen psykisk helse,.! " Tid er penger " klarer hun raskt å formidle, uten å si det med rene ord. Kan ikke anbefale denne legen til noen, og jeg skiftet fastlege på dagen. Kort tid etter gjorde mine voksne barn det samme. Dette er også en medvirkende årsak til at jeg er MEGET skeptisk til det norske helsevesenet generelt PR. idag! Avslutter med min følelse for dette.....................makt,makt og mer makt👎🏽

Tipp topp

Effektig og nøye, kommer til bunns av problemet. Hu er direkte og tydelig i kommunikasjonen. Flink til å henvise videre dersom hun ikke strekker til

Lidija er min faste lege, og jeg skal aldri bytte henne! Hun er flink,effektiv, positiv og veldig hjelpsom!