Lidija Kontic

Brumunddal Legesenter AS Kvinne, 59 år

Autorisert2009
Ledige plasser 73 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brumunddal Legesenter AS

Nygata 22a 2380 Brumunddal
Lidija Kontic er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Lidija Kontic

Lidija er min faste lege, og jeg skal aldri bytte henne! Hun er flink,effektiv, positiv og veldig hjelpsom!

ikke fornøyd

Hun har det alltid travelt, det vil si at hun har ikke tid å bruke med pasienten. Tar ikke på alvor selv om man er syk.
På tide å prøve en annen.

Veldig misfornøyd!

Veldig arrogant lege. Gikk gråtende ut fra kontoret hennes. Tar en ikke på alvor og bryr seg ikke om pasienten. Fokuserer kun på dataskjermen. Må minne henne på hvilke medisiner en går på. Virker veldig lite interessert i problemene man har. Rett og slett den værste legen jeg har vært hos!

Stresset lege med dårlig tid og ikke interessert i å høre på passienten

Har hatt henne som fastlege i noen år. Hun kan være effektiv, men samtidig effektiviteten går på bekostning av pasientens følelse av å ikke være den som legen er interessert i!
Man føler seg usynlig, redd, utrygg i tillegg til å bli stresset. Hun har ikke god konsentrasjonsevne og min følelse er at hun heller er mer interessert i antall besøkene enn å hjelpe dem.
Hun er SINT ofte, eller skaper en følelse av å være det! Man føler seg skyldig eller har en ubehagelig følelse av å be henne å gjøre noe for en eller gi noe!
Hun er en lege og jeg som pasient skal kunne føle fred og ro samt trygghet og medmenneskelighet når jeg besøker henne, men mine erfaringer har vært alt annet enn mine forventninger. Forventninger som en pasient har/kan ha av en lege.
For min del har jeg funnet en god lege som bryr seg om min/pasientenes helse og prioriterer pasienten mer enn penger.
Det finnes gode leger der ute som kan hjelpe deg bedre enn henne.

Ekstremt misfornøyd

Tar ikke pasienter på alvor, klarer ikke skrive henvisninger så stedet det er henvist til forstår at det er hast. Er veldig kjapp, og føler ikke at hun hører etter når man snakker.