Lidija Kontic

Autorisasjon (2009)

Lidija Kontic er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Lidija Kontic

Arrogant og vet best

Styr unna, det er min erfaring.
Lytter ikke til deg, og dette er en lege som overkjører deg og det er hennes måte eller ingen måte.
Usympatisk.

Blandet inntrykk

Har vært hos denne legen flere ganger, og har blandede opplevelser. Hun svarer som regel raskt og har henvist med en gang i ulike saker, men er mangelfull når det kommer til å lytte og forstå pasienten og hva pasienten forsøker å formidle.
Tar seg som regel ikke så god tid ved fysisk besøk.

Humørsyk og svært lite lyttende.

Alltid presis, effektiv i jobben sin. Men lytter ikke, tar ikke det jeg sier på alvor og følger ikke opp. Ville ikke anbefalt denne legen om jeg så fikk betalt for det.

Beste fastlege i Norge

Siden jeg hatt Lidja som fastlege er jeg trygg på meg selv, hun handler fort og informerer om blodprøvene og hva må jeg gjøre, hadde en tidligere fastlege som ikke informerte meg om svært mangel på D-Vitamin som resulterte på mer alvorlig situasjon. Lidja tok tak det og hjulpet meg enormt, er takknemlig at du finns. hun reddet mitt bars liv i en alvorlig situasjon.

Ubeslutsom og humørsyk

Enkelte dager er a flink til å lytte. Men det som er slitsomt er Hu tror DU vet hva som er galt. Og forventer at du skal fortelle hva som er galt. Hu er flink til å sende deg henvisning. Hu har humor og er i godt humør, men Hu kan også svare frekt hvis du ikke er enig, eller er skeptisk. Spør du er spørsmål som er litt kritisk, blir du møtt med et frekt svar. Hu kan kommentere utseende, men i mitt tilfelle har det vært positive tilbakemeldinger. Det som er plagsomt er at Hu er veldig glad i å Google. Dr Google er hennes bestevenn. Jeg har vært borti at Hu brukte Google for å diagnostisere meg. Det var skremmende