Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av Brumunddal Legesenter

Jeg ville anbefalt annen lege enn han

Lege: Markus Fauske Skrevet

Han hører ikke på sine pasienter. Har sin mening før dere kommer. Ingen kommunikasjon alt er enveis kjøring. Faglig vil jeg ikke anbefalt han til noen.

Psykisk helse

Lege: Ethan Stone Fox Skrevet

Om en sliter med psykisk helse , bør man finne en annen lege . Maken til oppførsel av "profesjonell" lege .

Fraværende og stresset

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Tar seg ikke tid til å høre på meg når jeg har time. Deler tida på meg og telefoner. Glemmer å sende det han skal. Syns ikke han samarbeider godt nok med meg som pasient, og mener at han skjønner mine behov bedre enn meg selv. Jeg er ikke fornøyd med hans behandling av meg som pasient i det siste.

dyktig, men dessverre mye vekk

Lege: Ole Kaare Lunde Skrevet

Ole kååre er en dyktig lege. dessverre er han mye i permisjon, det er også for lang ventetid på time. oppfølging per telefon er også labert.
jeg er i en situasjon der jeg trenger mer hyppig henvisninger og kartlegginger av helsesituasjon, og derfor har jeg måtte bytte fastlege til en annen med mer tilgjengelighet

Grei nok

Lege: Ethan Stone Fox Skrevet

Interessert og reflektert når du sitter i stolen og snakker med han. Problemet er å komme inn til han, for hver gang jeg er der, så tar det over en time ventetid før jeg slipper inn. Kunne vært bedre på oppfølgingssamtaler. Og aksenten er litt vanskelig noen ganger. Utover det, ålreit fyr.