Gerhard Meidell Gerhardsen

Greverud Legesenter AS

Autorisasjon (1981)

Greverud Legesenter AS Telefonnummer66 99 20 0666 99 20 ...
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård
Gerhard Meidell Gerhardsen er en av 58 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Gerhard Meidell Gerhardsen

Fantastisk lege!

Gerhard Gerhardsen har vært min fastlege i ca 17 år, og jeg har aldri ønsket å bytte lege, selv ikke da jeg bodde et annet sted. Han er svært dyktig, flink til å lytte, tar seg god tid til alle spørsmål og problemstillinger man måtte ha, er behjelpelig med henvisninger, forklarer ting grundig og på en måte man forstår. Han er alltid i godt humør, tålmodig, svært empatisk og man føler seg godt ivaretatt når man går derfra. Han deler av sin ekspertise og kommer gjerne med noen ekstra råd og anbefalinger, alltid på en positiv måte. Han behandler deg med respekt uansett hvor rare spørsmål du måtte ha eller om du har googlet deg halvt ihjel før timen. Han er svært kunnskapsrik, men innrømmer det hvis det er noe han er usikker på. Han fungerer i mine øyne like godt som psykolog som han gjør som lege. Det merkes at han trives godt i jobben og det gjør at ethvert legebesøk selv for de kjedeligste ting blir en positiv opplevelse. Alle i familien er like fornøyde med Gerhardsen og vi håper det blir lenge til han går av med pensjon. Det er ihvertfall lov å håpe :)

Dyktig lege

Jeg har hatt Dr.Gerhardsen som fastlege siden 2001. Blir alltid tatt på alvor uansett hva jeg kommer med. Ble godt fulgt opp i svangerskap,og etter fødsel. Han virker oppriktig interessert i meg som pasient, og selv om det er hektisk på kontoret til tider har jeg veldig sjelden opplevd å bli skysset videre i ekspress fart. Dr Gerhardsen forholder seg rolig og han tar meg som pasient på alvor. Har han som fastlege til mitt barn også,og opplever han veldig dyktig og empatisk i fht barn.

Meget fornøyd

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos han.

!!!

Akkurat sånn en lege skal være. Kjempeflink, enkelt og greit.

Skuffet etter mange år med god erfaring

Jeg hadde Gerhardsen som lege i flere år, og var lenge fornøyd. Han var punktlig, flink til å forklare, tok meg på alvor. Jeg følte meg ivaretatt helt til jeg ble gravid og opplevde at jeg ikke fikk nødvendig oppfølging. Det ble slurvet med skjemaer, og opplysninger som var viktig for andre leger dersom det skulle skje noe, ble ikke ført på helsekortet.

I tillegg hadde Gerhardsen min mor som pasient. I den forbindelse opplevde jeg flere ganger at taushetsbelagt informasjon ble levert videre til henne dersom hun hadde legetime og han hadde et brev til meg. At hun åpnet brevene som gjaldt meg, er ikke hans skyld, men det er noe man må ta høyde for at kan skje når man er lege og håndterer all salgs informasjon.