Gerhard Meidell Gerhardsen

Autorisasjon (1981)

Greverud Legesenter Telefonnummer66 99 20 0666 99 20 ...
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård
Gerhard Meidell Gerhardsen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Gerhard Meidell Gerhardsen

Dyktig lege

Jeg har hatt Dr.Gerhardsen som fastlege siden 2001. Blir alltid tatt på alvor uansett hva jeg kommer med. Ble godt fulgt opp i svangerskap,og etter fødsel. Han virker oppriktig interessert i meg som pasient, og selv om det er hektisk på kontoret til tider har jeg veldig sjelden opplevd å bli skysset videre i ekspress fart. Dr Gerhardsen forholder seg rolig og han tar meg som pasient på alvor. Har han som fastlege til mitt barn også,og opplever han veldig dyktig og empatisk i fht barn.

Meget fornøyd

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos han.

!!!

Akkurat sånn en lege skal være. Kjempeflink, enkelt og greit.

Skuffet etter mange år med god erfaring

Jeg hadde Gerhardsen som lege i flere år, og var lenge fornøyd. Han var punktlig, flink til å forklare, tok meg på alvor. Jeg følte meg ivaretatt helt til jeg ble gravid og opplevde at jeg ikke fikk nødvendig oppfølging. Det ble slurvet med skjemaer, og opplysninger som var viktig for andre leger dersom det skulle skje noe, ble ikke ført på helsekortet.

I tillegg hadde Gerhardsen min mor som pasient. I den forbindelse opplevde jeg flere ganger at taushetsbelagt informasjon ble levert videre til henne dersom hun hadde legetime og han hadde et brev til meg. At hun åpnet brevene som gjaldt meg, er ikke hans skyld, men det er noe man må ta høyde for at kan skje når man er lege og håndterer all salgs informasjon.

Meget dyktig

Dyktig, lydhør, god til å lytte og tar seg tid. Virker ALDRI stresset. Behagelig, forklarer, tar deg på alvor og tar seg god tid til deg. Sjelden ventetid, han er meget presis. Erfaren og trygg.