Bjørn Roger Ness

Labyrinten Legesenter

Autorisasjon (1994)

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum
Bjørn Roger Ness er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Bjørn Roger Ness

Kunnskapsrik, lyttende og engasjert lege!

Lyttende lege som tar pasienten på alvor, er engasjert i pasientens situasjon og kommer med gode tips og råd! Legen har troen på pasienten og kommer med oppmuntrende ord. Meget god tilgjengelighet også!
Anbefaler dr. Bjørn Ness på det varmeste!

FANTASTISK FASTLEGE SOM ER DER FOR PASIENTEN

Jeg kom i den situasjonen for noen år siden at jeg måtte finne meg ny fastlege siden min fastlege skulle flytte. Jeg tenkte, hva gjør jeg nå?

Jeg ble av min fastlege anbefalt å ta kontakt med Bjørn Ness. Jeg gjorde det og det var en meget positiv opplevelse fra første stund. Ness var lyttende og tok seg god til meg, og det har han også gjort senere.
Etter å ha vært hos Ness og går ut fra hans kontor så går jeg i den visshet om at jeg er i de beste hender. Jeg hadde for noen år tilbake operasjon i den ene lungen, og etter at jeg kom hjem fra Ullevål så fikk jeg lungebetennelse, og Ness nølte ikke for å se om det ville bli bedring etter noen dager. Jeg ble umiddelbart lagt inn på Sykehuset Innlandet Elverum og det satte jeg meget stor pris på.

Jeg hadde også en utfordring for tre år tilbake og det ble også den gang iverksatt en henvendelse til Sykehuset Innlandet Elverum og Hamar, og etter at prøvesvarene forelå viste det seg at det var nødvendig med et mindre inngrep. Jeg er både før og etter inngrepet meget fornøyd med oppfølgingen fra Ness sin side.

Jeg setter også meget stor pris at når jeg er hos ham så henvender han seg til meg, og jeg får fortelle hvorfor jeg er kommet og så skriver han når jeg er ferdig med å fortelle hva jeg har på "hjertet". Har opplevd andre leger som skriver samtidig som jeg som pasient snakker, og det har jeg aldri opplevd hos Ness.

Jeg kan trygt anbefale Ness som fastlege. Han er utrolig kunnskapsrik med utgangspunkt i all utdannelsen og erfaringen han besitter fra flere sykehus, og i tillegg til at han har vært kirurg.
Ness nøler heller ikke med ugrunnet opphold å videresende pasienter til spesialisthelsetjenesten, når han ser at det er det beste for pasienten.

Dårlig

Helt håpløst. Virket stressa, snakket veldig fort og uten sammenheng. Frekk, ville ikke lytte til alt jeg ønsket å snakke om, han begynt å skravle om korona situasjonen istedet for å hjelpe meg... hold dere unna

Meget fornøyd

B.Ness er en meget erfaren lege. Med full forståelse for sin klient. Desverre har jeg kreft- å han har alltid tid til å prate. Sender til alke spesialister innen for området. Er 100 % fornøyd

Frekk og dårlig lege

En lege som ikke møter på jobb før etter over 1 time han skulle vært der

Første inntrykket når eg kom til han virket bra. Andre gangen var han frekk og ufin og bablet om den ene diagnosen etter den andre, sa at nei det er ikke det som feiler deg det er det og det osv osv. Mumler veldig! Hadde med min stedatter inn pga hun kan mye legespåk og hjertesykdom, og hun fikk bare beskjed om å holde kjeft.... har byttet fastlege nå og anbefaler han overhode IKKE!!