Labyrinten Legesenter

Elvarheimgaten 10 c 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Labyrinten Legesenter

OCD

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Fikk vortioksetin 10 mg og 15 mg RX etter 12 år med vandring innom psykologer, psykiatere, psykoanalytikere, fastleger og nevropsykologer.

Var innom AD som citalopram, mirtazapine og venlafaxine fram til nå, prøvde også AP som olanzapine, asenapine, aripiprazole og quetiapine...

Har ikke ADD og ADHD etter 99% på en engelsk stroop (farge og ord diskriminering) test men fikk concerta hos en psykiater.

Har ikke hjerteproblemer etter + 3 SD resultat på en fransk WAIS-IV men fikk propranolol hos en psykiater.

Og om du har PTSD ikke ta en tur innom en psykolog eller en psykiater, dem gjør det bare være!

Var innom BUP i 5 timer samt en Dr dropin i 25 minutter men fikk aldri lamotrigine eller lithium slik jeg hadde rx på i utlandet da...

Det viser seg at jeg egentlig bare har OCD...

Min fastlege i 23 år!

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Jeg er fortsatt kjempe fornøyd med Bjørn Ness, etter 23 år! Har bare godt å si om han! Håper han skal jobbe lenge etter pensjonsalder!
Han henviser meg ved behov, skriver legeerklæringer til rett tid og svarer alltid på mine henvendelser!

Behagelig og selvsikker

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Han spør om mange ting. Virker kunnskapsrik. Vil være behjelpelig. Han er blid og hyggelig. Føler meg hørt.

dyktig og solid !

Lege: Bavan Balasingham Skrevet

Dette er en grundig og kunskapsrik lege som også tar seg tid til å lytte til passienten...anbefales på det varmeste !!

Forståelsesfull!

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Hun er virkelig den beste fastlegen jeg har hatt! Veldig flink til å lytte, forståelsesfull og tok meg alltid på alvor! Var veldig flink til å følge opp, og tok tak i alle problemer. Måtte dessverre bytte fastlege, da jeg har flyttet fra Elverum.