Labyrinten Legesenter

Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Labyrinten Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Thor Arthur Jahnsen Skrevet

Jahnsen er den beste legen jeg har hatt i løpet av årene. Sekretærene må bli flinkere. Den universelleutformingen må bli bedere, blant annet på døren inn til venteværelse så må det monteres el dør åpner og det må fjernes alle dørterskler. Jet er også fint om det settes inn en bredere dør inn til lege korridoren, kontakt gjerne NHF Elverum om råd.

Flink.

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Jeg har vært hos han en gang, og kommer til å bruke han fremover. Han tok meg seriøst, virker som han har respekt for pasientene sine. Har orden og god hukommelse, og sendte flere henvisninger. Han er grundig. Lett å snakke med.

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Seriøs og imøtekommende lege, opplever ham som reflektert og faglig dyktig. Forklarer godt. Vurderer grundige og henviser når det er nødvendig. Trygg og flink fastlege!

Hva skal man si?

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Mer arrogant lege tror jeg man skal lete lenge etter. Har vært hos han et par ganger med ungene, sjeldent han ser på de.
Prater mye om seg selv og hører ikke etter. Spør opptil flere ganger uten å få med seg problemstillingen.
Har ingen tillit til han som lege. Skjønner nesten ikke at sånne folk er leger i dag.

Oppdatert fastlege

Lege: Anders Fortun Skrevet

Han kan sitt felt, store allmennmedisinske kunnskaper, nøler ikke med henvisninger . Er du seriøs er han det.