Labyrinten Legesenter

Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Labyrinten Legesenter

Forståelsesfull og trygg

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Etter å ha prøvd flere andre leger i fastlegeordningen på Elverum så har jeg nå endelig funnet en lege som ser pasienten.
Natalia Tracyanne er en lege som lytter bryr seg og tar seg god tid.
Hun gir deg ikke opp selv om man som pasient møter veggen i helsenorge.
Håper Natalia Tracyanne blir på Elverum i årene fremover.
Kan anbefales på det sterkeste å velge denne legen.

Trygg, tilgjengelig og kunnskapsrik

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Natalia føles fra første stund som en trygg lege, hun bryr seg om deg som pasient, lytter og tar deg på alvor. Hun har bred kunnskap, tross sin unge alder. Hun har fulgt meg tett gjennom sykdommer og svangerskap. Alltid et smil å få, virker aldri stresset, og du føler deg godt ivaretatt hver time.

Det er aldri lang ventetid på legetime, og du kommer kjapt inn. (Den lengste ventetiden er i telefonen fordi resepsjonisten sjeldent er tilstede/har tid.)

En ting jeg også ser på som veldig positivt er at første timen du har sammen med henne, vil hun bli litt kjent med deg. Hun spør spørsmål og vil kjenne deg som person (uten at det blir for personlig).

Dyktig, grundig og medmenneskelig

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har Dr. Ness som min fastlege. Han er grundig,faglig dyktig og tar seg av meg som pasient på en måte som gjør at jeg føler meg respektert og ivaretatt. Jeg stoler 110 % på Dr.Ness som lege. Han lytter til meg, og kommer så med sin vurdering/diagnose. Han er også nøye med at jeg forstår hva han sier, bruker ikke legespråk men vanlig norsk. Han kan nok for noen virke litt kort og konsis,men det er jo han som er legen og besitter fagkunnskapen og kompetansen. Det er han som skal stille diagnosen og det er han som har de beste forutsetninger for å gjøre dette,og det gjør han alltid på beste måte. Han utfører også sitt arbeid svært nøye og grundig. Han overlater intet til tilfeldighetene. Det er aldri ventetid hos ham. Han er nøye på tiden men jeg føler alltid at han bruker den tiden han trenger på meg. Lett å få time innen rimelig tid. Det lengste jeg har ventet er en uke. Fornyelse av resepter får jeg på dagen. Dersom man trenger det så kan man også ringe ham på mobil. Hvor mange leger lar sine pasienter gjøre det? Dr
Ness har en omsorg og respekt for sine pasienter som er helt fantastisk. Jeg vil også fremheve Dr.Ness sin store vilje til å ville hjelpe også utenfor sin kontortid. Han er virkelig en lege med et stort hjerte for sine pasienter. Må også fremheve legesekretærene og laboratoriumet. Fantastiske folk. Jeg kommer aldri til å bytte ut Dr.Ness, og har overhodet ingen betenkeligheter med å gi ham mine varmeste anbefalinger.

Med vennlig hilsen

Fantastisk!

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Oppriktig interessert lytter. Ikke bare som pasient, men som medmenneske. Har forståelse for det enkelte individ. Helt fantastisk med barn. Har en sønn som gleder seg til å besøke henne. Barnet sitter i pasientstolen, mens vi foreldre blir bedt om å ta plass på stoler bak, da det ikke er vi som er pasienter nå ☺️ tok full helsesjekk av oss alle første gangen. Hurtig med henvisninger, og overholder frister osv.

Kjempe flink

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Kjempe flink lege. Lytter. Tar seg tid. Virkelig den beste legen jeg har hvert borti. Aldri lang vente tid når man har time.
Alltid blid når man kommer.