Labyrinten Legesenter

Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Labyrinten Legesenter

Fantastisk!

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Oppriktig interessert lytter. Ikke bare som pasient, men som medmenneske. Har forståelse for det enkelte individ. Helt fantastisk med barn. Har en sønn som gleder seg til å besøke henne. Barnet sitter i pasientstolen, mens vi foreldre blir bedt om å ta plass på stoler bak, da det ikke er vi som er pasienter nå ☺️ tok full helsesjekk av oss alle første gangen. Hurtig med henvisninger, og overholder frister osv.

Kjempe flink

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Kjempe flink lege. Lytter. Tar seg tid. Virkelig den beste legen jeg har hvert borti. Aldri lang vente tid når man har time.
Alltid blid når man kommer.

Alltid et smil på lur.

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Utrolig omtenksom, lytter til pasienten og kommer med innspill om det man tror feiler en blir feil. Hun er ung men denne legen kan jobben sin.
Hennes erfaring fra Bup er uvurderelig og dette er noe hun kan.
Henviser da det trengs. Følger opp medisiner og lytter om de gir bivirkninger. Hun er den jeg kan betro alt til uten å tenke på konsekvenser. Hun behandler deg med respekt. Der har mange leger noe å lære.
Den beste legen etter min mening. Måtte hun bli i Elverum forever 👍😊🐥🐤🐣. God Påske fastlegen min..

Flink, trygg og ser deg.

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

En flott lege som tar seg tid til tross for at det går utover vanlig åpningstid. Han er faglig dyktig og håper han blir lenge i Elverum. Kan anbefales til alle da språkkunskap er meget god.

Tryggheten er 100 %

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Den desidert beste legen jeg har møtt. Forståelsesfull, tar seg tid til å lytte, setter seg inn i pasientens situasjon og har empati. Kan med hånda på hjerte anbefale denne legen til alle og enhver.