Labyrinten Legesenter

Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Labyrinten Legesenter

Ypperlig fastlege

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Lytter til hva du sier (men filterer vekk egenproduserte diagnoser som ikke holder vann).

Har lett for å skravle litt, men skifter raskt tilbake til hva man er der for.

Denne fastlegen er mer opptatt av hva som feiler deg og korrekt behandling, enn nødvendigvis å gi en sykemelding.

Trivelig og lett tilgjengelig fastlege.

Timebestilling: Jeg har fått timer de dagene jeg har bestilt til. Jeg har dog ikke bestilt time for samme dag jeg bestiller.... om det ble klart.

Trygg og god lege

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Dette er en av de bedre lega jeg har brukt. Håper på mange gode år i fremtiden med denne legen.
Føler meg trygg og hun lytter til det som blir sagt og tar ting på alvor. En lege som bryr seg.

Imøtekommende lege som ser pasienten sin!

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt ved første møte. Hun tok seg tid til å bli kjent, virket oppriktig interessert i pasienten sin. En god lytter og stilte gode spørsmål! Fikk den hjelpen jeg trengte. Anbefaler denne legen på det varmeste!:-)

Profesjonell og hyggelig

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Veldig hyggelig, flink og profesjonell lege. Fikk ikke time hos min fastlege, men Natalia hadde en ledig time til meg. Meget bra på alle måter. Anbefales !

Jeg følte meg hørt og fårstått.

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Det har vært en profesjonell vurdering av helsen min. Jeg ble tatt imot hyggelig og jeg følte meg trygg med legen. Jeg anbefaler Natalia til andre med åpent hjerte.