Labyrinten Legesenter

Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Labyrinten Legesenter

Meget grundig og vekker tillit

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Føler at jeg blir fulgt opp, til 100%. Også veldig hyggelig og imøtekommende. Trass i lang reiseveg, er jeg ikke i tvil, hvor jeg vil være.

Meget fornøyd

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

B.Ness er en meget erfaren lege. Med full forståelse for sin klient. Desverre har jeg kreft- å han har alltid tid til å prate. Sender til alke spesialister innen for området. Er 100 % fornøyd

Genuin lege

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Anas er genuin. Han er alltid blid og imøtekommende, tar pasientene sine på alvor og ser og lytter med hele seg. Føler han er tilstede og får med seg den minste lille detalj av hva man sier. Har mye kunnskaper og er åpen og reflektert. En av de beste legene jeg har vært borti. Omsorgsfull og snill.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Natalia er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Jeg opplever at hun tar seg god tid, man føler seg sett og hørt, og hun er empatisk og kunnskapsrik.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Thor Arthur Jahnsen Skrevet

Tar seg god tid til å sette seg inn i pasientens sjukdomshistorie. Eneste legen jeg har vært hos som leste hele journalen min før jeg kom til time. Tar pasienten på alvor og henviser til videre utredning hvis det er nødvendig. Du sitter igjen med en følelse av av du ikke "tar opp" tiden hans - en følelse jeg har fått mange ganger hos andre leger. Må få si at han er dypt savnet. (Det er derimot ikke resepsjonen):