Labyrinten Legesenter

Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Labyrinten Legesenter

Jeg følte meg hørt og fårstått.

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Det har vært en profesjonell vurdering av helsen min. Jeg ble tatt imot hyggelig og jeg følte meg trygg med legen. Jeg anbefaler Natalia til andre med åpent hjerte.

Lett å få akutt time hos.

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Ryddig og enkel, kom inn med ørebetennesle, og det var jo greit å få konstantert dette, enne å motte vente på min fastlege i 10 dager..

Totalt vrak

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Uff... flyttet og måtte bytte fastlege.. etter 2 minutter var det bare å bytte igjen gitt.

Kontoret var kaotisk, mannen var stresset, og diagnosen kom aldri. Men så rakk jeg ikke å åpne munnen før monologen hans startet

Du føler deg sett

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Han ser deg, er med på samarbeidsalianse, og du opplever å få hjelp. Han smiler og er alltid blid. Effektiv. Hyggelig. Morsom. Jeg skulle gjerne valgt han som fastlege.

Til å være så fersk så virker han erfaren nok til å vurdere de tilfeller jeg har vært der for.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Thor Arthur Jahnsen Skrevet

Jahnsen er den beste legen jeg har hatt i løpet av årene. Sekretærene må bli flinkere. Den universelleutformingen må bli bedere, blant annet på døren inn til venteværelse så må det monteres el dør åpner og det må fjernes alle dørterskler. Jet er også fint om det settes inn en bredere dør inn til lege korridoren, kontakt gjerne NHF Elverum om råd.