Ove Gjefsen

1980

Siste vurderinger av Ove Gjefsen

Beste legen i Bærum.

* Aldri forsinkelser
* Åpen for nye løsninger etter pasientens behov
* Gir gode råd
* Svært dyktig
* Svært kunnskapsrik
* Lytter til pasient og gir gode svar

Har gått til Ove Gjefsen siden jeg var barn. Prøvd andre leger og det var ikke annet enn bortkastet tid. Vil du ha de svarene, rådene og hjelpen du trenger. Da drar du til Ove Gjefsen.

Dessverre er ikke kundeservicen like godt innstilt som Gjefsen, men dette er naturligvis ikke hans feil. Derfor får han full score av meg.

Til å stole på, ryddig, kunnskapsrik

Har erfarning med Gjefsen fra da fastlegeordningen startet. Han er alltid forberedt, kunnskapsrik, har ikke opplevd forsinkelser, ryddig og ordentlig, rett på sak, hensviser om det er behov, kommer alltid tilbake med kommentarer på prøvesvar.
Personalet forøvrig er imøtekommende, hyggelige, setter opp haste-time ved behov, aldri opplevd rot eller misforståelser der.
Kort sagt: Heldig som kom til Ove og Lønnås legesenter da ordningen ble opprettet!

Behagelig og betryggende lege.

Hadde Ove som fastlege i 24 år.

Positive ting: Jeg vil si at han er konsis når han gir beskjeder, forholdsvis rolig i møte med spørsmål og opptatt av å betrygge pasienten.

Negative ting: Opplevde at han ikke var en flink lytter. Han stilte nesten aldri oppfølgingsspørsmål ved symptomene jeg tok opp eller utredet de nærmere. Han kom med sin egen forklaring på symptomene mine, av og til før jeg hadde rukket å bli ferdig med å snakke. Som oftest var konklusjonen; 'sikkert ikke farlig'. Dette kan sikkert ha vært riktig, men jeg setter personlig pris på en mer utfyllende utredning og forklaring.

Han hadde et litt for pragmatisk forhold til medisin i min mening. Han gjorde for få utredninger, henviste for sjeldent til spesialister og var rask til å skrive ut symptomlindrende medisiner.

Synes også at han var lite oppdatert på ny forskning og medisiner.

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Gjefsen er alltid blid og imøtekommende. Lett å kommunisere med. Alltid god service, både pr konsultasjon og e-dialog. Lett tilgjengelig når det gjelder ny time, resepter, e-dialog etc.

Dyktig og grundig lege

Fantastisk lege. Gjør en god jobb, følger opp pasienten og gjør at jeg føler meg særs godt ivaretatt. Undersøker grundig og kommer med gode tilbakemeldinger. Nøye og kunnskapsrik.