Lønnås Legesenter

Otto Rugesvei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Lønnås Legesenter

Beste legen!

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

Haakon er alltid så hyggelig og imøtekommende, en jordnær og trygg mann som lytter til det du sier, og følger opp. Ikke for mye eller for lite av noe, helt perfekt. Veldig flink med barna også. Håper jeg aldri må bytte til noen andre.

Meget bra!!!

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Har brukt dr. Gjefsen siden 1990, faglig dyktig, lett å ha kontakt med på e-dialog da dette kom. Lett å få time. Til tider lang kø på telefon, men det er kontoret.

Verdens beste fastlege - faglig sterk og flink psykologisk

Lege: Trond Langerød Skrevet

Ønsker du virkelig verdens beste fastlege? Da er Trond der! Kombinert med sin faglige styrke og gode sosiale evne er han svært imøtekommende, forståelsesfull og lyttende i alle situasjoner! En lege det virkelig er godt å ha med på laget hvis diverse uhell skulle være ute!
Er vanvittig fornøyd og kan anbefale denne legen på det sterkeste! Og det aller beste.. han spør alltid om det er noe mer han kan gjøre for deg eller hjelpe deg med!

Vennlig, tar deg på alvor, tilgjengelig

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Sigrunn er flink til å lytte og tar meg på alvor. Hun er veldig på, og jeg opplever at det er lett å ta kontakt når jeg er syk. Hun ringer meg ofte opp igjen så fort som mulig virker det som, dersom jeg har tatt prøver eller sendt ekonsultasjon. I tillegg opplever jeg at hun husker den generelle helse- og livssituasjonen min, det gjør det generelt lettere å stole på at hun tar bra vurderinger og at jeg blir ivaretatt.

En skatt av en lege

Lege: Elisabeth Juvkam Skrevet

Alle skulle hatt en lege som Elisabeth!

Hun er en fantastisk lege. Hun er alltid vennlig og omsorgsfull, og hun tar seg god tid til å høre på mine bekymringer og besvare mine spørsmål.

Hun er også veldig dyktig og har alltid gode råd og behandlinger. Jeg føler meg trygg og i gode hender når jeg går til henne.

En lege som gjør det lille ekstra for pasientene sine.