Lønnås Legesenter

Otto Rugesvei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Lønnås Legesenter

Du finner ikke en bedre fastlege!

Lege: Trond Langerød Skrevet

Jeg ble overflyttet til Trond ved en tilfeldighet, men det har vært et lykketreff. Trond er kunnskapsrik og oppdatert, han vet hva han snakker om, er reflektert og tar seg tid til å virkelig lytte til hva du har på hjertet, han er autorativ uten å være autoritær og han er en tvers igjennom morsom og hyggelig fyr.

Jeg har alltid vært fornøyd med fastlegene jeg har hatt i mitt relativt unge liv, men Trond er etter min mening et betydelig steg opp i forhold til de andre. Anbefales på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Trond Langerød Skrevet

Trond er utrolig sympatisk, har god forståelse og alltid godt humør! Han er fornuftig og utrolig dyktig!
Han har erfaring innen psykisk helse som gjør at han forstår når ting er vanskelig og at ting kan henge sammen! Har slitt tidligere med leger som nærmest «ikke tror» psykiske vasker, så Trond var redningen for meg! Aldri hatt en så flink, klok og snill lege!

Trygg,kunnskapsrik og ikke minste ivaretagende.

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

Han er en meget dyktig lege,som tar ting alvorlig og følger opp. Jeg har aldri hatt en så fantastisk god fastlege. Absolutt å anbefale.
Jeg bytter aldri. Føler meg virkelig så ivaretatt. Han ser virkelig både pasienten og ikke minst menneske. Helt fantastisk.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

En veldig god arvtager etter Erik Schetelig som har vært min fastlege i mange år, men som dessverre går av med pensjon. Dr. Erikstad er imøtekommende, tar seg god tid, og har vist seg å være svært kunnskapsrik. Han følger også opp når det er påkrevet. Jeg føler meg meget godt ivaretatt.

Trygg , pasientvennelig og kunnskapsrik

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

En meget dyktig lege som tar seg god tid til pasienten . Har svært gode menneskekunnskap som trygger pasient .

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.