Masoud Sayar

Autorisasjon (1998)

Masoud Sayar er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Beste legen i Kongsvinger

Dr. Sayar er en profesjonell og utrolig dyktig lege. At han smiler og "ler", er en del av hans personlighet noe som mange her tydeligvis misforstår. Han ler selfølgelig ikke av deg. Jeg vil mye heller ha en blid lege som Dr. Sayar enn en sur gammel gubbe.

Helt overmiddels

Han er meget flink under svangerskap og med barn. Men han ler ofte når jeg forteller om plager osv. Mulig det kan være fordi han ikke helt forstår hva jeg sier. Han er ikke så veldig god i norsk men helt ok.. Rask time og generelt lite venting. Kommenterer ofte utseende mitt, da han har sett meg mye i svangerskapet så kjenner han meg godt igjen.

Kjempe fornøyd

Han har veldig god kunnskap innenfor medisin. Jeg er svært fornøyd. Han er ikke den legen som liker "billig klaging". Han har veldig god tilgjenlighet. Kan gi mine beste anbefalinger

den dårlige lege som jeg har sett

han hører ikke på deg , ler uten grunn. Han gjør ingen titt på din syke organ. vedtak uten informasjon

Lyttende og seriøs

Har gjennom alvorlig sykdom opplevd å bli tatt meget seriøst og han nøler ikke med å sende folk videre. Meget gode erfaringer gjennom lang tid