Masoud Sayar

Autorisasjon (1998)

Masoud Sayar er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Masoud Sayar

Dårlig erfaring...

Kom til time med psykiske problemer og ble ledd ut og ikke tatt på alvor.Betviler nesten at han er lege.

Useriøs

Kunnskapsmangel på sitt fag og veldig useriøs. Hadde hans kone som fastlege, men hadde alltid time med ham...

Ikke tatt på alvor

Jeg har fått time hos honom da min ord. fastlege på samme legekontor ikke hatt ledig time innen rimelig tid. Han har riktignok ordnet med henvisninger men har ikke kunnet forklare svarene. Han har vært uenig i min ord. leges bedømninger og jeg føler han tar litt for lett på ting. Han er en blid skøyer som jeg har vanskelig å få førtroende for.

Vil ikke anbefale denne legen!

Vært hos denne legen 2-3 ganger med min lille sønn. Synes vi får veldig lite hjelp, undersøker veldig lite i forhold til hva vi kommer inn for, føler ikke at han har tilstrekkelige kunnskaper. Lite tilfredsstillende å dra derfra med en følelse av at jeg ikke kan stole på at han har undersøkt grundig nok til å finne ut hva som er i veien, spesielt når det gjelder et lite barn. Har nå byttet fastlege, siden jeg føler at det har vært lite eller ingen hjelp å oppsøke denne legen!

Overfladisk

Ikke troverdig. Bare smiler og smiler men det skjer ingenting. Må følge med og oppdatere seg selv. Stresset og usikker.