Bharat Shukla

Tlf: 55 39 20 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bharat Shukla er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bharat Shukla

Travel og overlegen

Jeg har to ganger opplevd Bharat Shukla som lite lyttende. Han snakker mye om seg selv, konen sin, hunden sin - for deretter å klage over at han har dårlig tid. Han er skråsikker og arrogant, og inngir ikke tillit. Etter min mening bør han jobbe med sin måte å bemøte pasientene på, og bli bedre til å ta seg tid, høre etter og få pasienten til å føle seg sett. Legesekretærene er svært hyggelige, men svarer ikke alltid i telefontiden.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg har hatt ekstremt mange leger, men han er den beste jeg har hatt! Han bygger på tillit og trygghet og du føler deg godt bevart.

Trist å miste han som fastlege etter 4 år.

Har bare 1 ord om Bharat..... SUPER!!! Lytter på hva du sier,og sender videre til spesialister med en gang når et trengs. Er veldig trist at vi har mistet han som fastlege.

Dyktig

En utrolig dyktig lege. Lett å snakke med og tar deg seriøst. Nøler ikke med å sende videre til spesialist, hvis det er behov for det.

Veldig fornøyd

Tar alltid ting på alvor, lytter og undersøker.
Den beste legen har hatt :)

Han er i tilegg veldig omtenksom og morsom :)

super fastlege

Super fastlege. Flink til og lytte og tar deg på alvor. Takket være han ble sykdommen min tidlig funnet. Han sender deg videre en gang for mye.

Flink og nøye

Veldig,nøye og,man,blir ikke avfeid hvis man tror noe er galt. Han sjekker hele deg hvis du ber om dette. Og spør andre leger hvis han ikke er sikker

meget dyktig fastlege

Strålende fastlege! Føler det er trygt for meg selv å mine barn, da han alltid lytter og bruker tid på å finne en løsning. Finner han den ikke selv, konsulteres det alltid eller henvises til noen som faktisk kan - noe en fastlege virkelig burde gjøre. En god fastlege er vanskelig å finne, men her man en som pålitelig, dyktig og hvor man kan føle seg i de beste hender.

Hadde vi bare hatt flere som Shukla

Målrettet, lyttende, selvsikker men spør kolleger om råd om nødvendig. Er ekstra oppmerksom med barn og unge. En handlingens mann. I tillegg hyggelig, serviceinnstilt og i godt humør.

Verdens beste fastlege

Nå har jeg hatt Bharat som fastlege i 3 år og han er UNIK! Oppriktig engasjert i meg som pasient. Alltid blid og tar seg god tid. Ingen over, ingen ved siden av enkelt og greit. Takket være han lever jeg fortsatt etter en akutt tilstand i Jan.15, flaks for meg var han da lege på legevakta den kvelden.

lite erfaring men..

høflig og hyggelig ser deg som pasient og tar seg tid da man er der.. flink til å ringe tilbake da det trengs, er ærlig om sine begrensninger flink til å henvise videre til spesialist Da det strekker seg utenfor hans viten, vill trekke Negativt at man må ha time for å fornye resepter, noe som burde kunne gjøres via tlf. Mangler noe ærfaring men den kommer vel.

Middelmådig

Vanskelig å fornye resepter uten legetime, noe jeg mener er unødvendig ressursbruk. For lite erfaring og det tar lang tid med utredelser av plager/sykdom. Føler jeg ikke blir tatt på alvor.

Blandet erfaring

Han er resolutt handlekraftig og fremstår dyktig, men kan nok være litt for skråsikker og dominerende.

Eks.: jeg forklarte symptomer, og han rettet på meg og overforklarte slik at jeg plutselig fikk nye diagnoser som han senere måtte gå tilbake på.

Men på andre siden er det sikkert bedre enn om han hadde underdiagnostisert eller oversett noe viktig.

Det ordner seg sikkert med mer erfaring.

Ny, positiv legebekjentskap

Med stor forståelse for at min diagnose ikke er så helt enkel å forhold seg til for en allmenlege har mine forventninger blitt mer enn innfridd. Han viser stort engasjement og ønske og vilje til å hjelpe. Imponert!!! Sammenligningen med tidligere leger er en fare, både for pasient og lege, men her har jeg blitt positivt overrasket, mottatt og behandlet.

En glede å møte!!

I den grad man kan si at et legebesøk er en glede, så må det passe i møte med den unge Dr.Barath Shukla.
Jeg har i mange år slitt med tildels alvorlig sykdom og smerter.
Dette har resultert i at jeg har vært en "kasteball", ( i hvertfall følt det slik) i Norges ellers så velfungerende helsesystem.
Å møte det engasjement som Dr.Barath Shukla viser, gir en trygghet i en ellers vanskelig hverdag.

God fastlege på Skotterud

Flink til å lytte og forklare, stller gode spørsmål. Rask til å sende videre for undersøkelser. Hans vis å støtte meg på som min lege på møtet med Nav kentes veldig godt.

- Store sko å fylle etter Monica Bodegård -

Denne nyutdannede legen klarer ikke helt å formidle at han er interessert i deg og det du forteller. Det er vel en av de viktigste egenskapene jeg synes en lege kan ha - oppriktig interesse. Sikkert mange kjedelige småsykdommer en fastlege må diagnostisere i løpet av en dag, ser den, men allikevel synes jeg en dyktig lege når det kommer til samspill med pasientene sine - er en som er tilstedeværende - uansett årsak til legebesøk.

Mye ord og noe stresset framtoning. Han snakker dog flytende norsk, og det er bra. Jeg følte meg litt underlegen på en måte og gikk ut med en følelse av "unnskyld-så mye-for-at-jeg-oppholdt-deg-disse-minuttene".

Til hans forsvar kan jeg kanskje legge til - for oss som har blitt overført fra Bodegård er det store sko å fylle med tanke på "å føle seg vel og sett i legerommet" - og overgang til stresset, mannlig lege blir stor.

Meget god lege

Har problemer med høyt blodtrykk og dette legger han en meget god jobb i for å få ned. Diskuterer også med kollegar for å finne gode løsninger for meg. Har tid nok til meg

Veldig bra lege

Handlekraftig, dyktig, nøler ikke. Forklarer godt og tar seg tid til å sette seg inn i ditt "case" og lytte til pasienten.