Erik Gjertsen

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

1984

1 person

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Erik Gjertsen er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Erik Gjertsen

En pålitelig og ansvarlig lege

3 av legene på Asker legesenteret ødela totalt inntrykk og tillitt til behandlingsstedet hos meg. Men det finnes gode leger der og, heldigvis. Og Erik er en av dem.

Overbelastet og utdatert

Han har dårlig tid og du må forvente vanvittig ventetid, både ift. bestilling av time og venting i venteværelse. Har ofte vært 30-60 min forsinket. Sekretæren har til og med unnskyldt flere ganger.

Er tydelig ikke oppdatert på den nyeste behandling. Gikk til diabetessjekk der, og byttet heldigvis lege, da Gjertsen ikke hadde snøring på nye behandlingsformer (behandlet meg som om det var på tidlig 2000-tallet)! Kan absolutt ikke anbefale han.

Lite punktlig og mye venting!

Først overholdt ikke legen avtalt tid også hadde han ikke lest hva timen skulle handle om. Trenger ikke å prat om helsen for å få tatt en blodprøve! Lite hjelpsom og veldig dårlig service innstilling! Bytte lege er min anbefaling!

Har for lite tid

Flink nok fyr, men han har for mange pasienter og for lite tid.

Er laaaaang ventetid på bestilt time, og så er timen stort sett forsinket. Til slutt så får han ikke ordentlig tid til deg når du er der.

Ikke gå til lege Erik Gjertsen på Asker Legesenter hvis du er syk!

Jeg satt på venterommet i over 1 time på min avtalte time med Erik Gjertsen uten at noe skjedde. Ingen i skranken kunne fortelle meg hvor lenge jeg måtte vente, og til slutt så måtte jeg si at jeg ikke kunne vente lenger. Da sa de at jeg måtte allikevel betale for timen. Er det mulig. Jeg tok hatten min og gikk, og de i skranken forstod meg til slutt. Makan.