Asker Legesenter AS

Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Alltid blid og kompetent. Har god oversikt over alle i familien, slik at hvert besøk blir effektivt og godt utført.

Kjempebra fastlege!

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

På tilbudssiden. Ser helheten. Blid, imøtekommende og interessert. Hun har vært mye borte pga permisjon, men jeg er glad hun er tilbake.

Alltid dårlig tid

Lege: Thor Odland Skrevet

Tror han har mye kunnskap og erfaring, men virker som han er mer opptatt av å få deg raskt ut av kontoret enn å hjelpe deg og å virkelig lytte.

Flink men uengasjert

Lege: Thor Odland Skrevet

Jeg har hatt Thor som min fastlege i over et tiår, og har alltid fått den hjelpen jeg trenger av ham. Han har aldri vært en overstrømmende positiv eller sosial person, men jeg har opplevd at han i de siste årene har blitt mindre og mindre engasjert. Sist jeg var inne hos ham ville han knapt sjekke opp noen symptomer og virket generelt litt lite interessert og tilbøyelig til å forminske problemene jeg hadde. Jeg bytter nå fordi jeg har flyttet til Oslo, og ville nok fortsatt med Thor hvis jeg ikke hadde flyttet, men merker jeg ser frem til å ha en litt mer hyggelig og imøtekommende lege.

Fantastisk dame!

Lege: Kathrine Eriksen Skrevet

Beste legen jeg har møtt. Hyggelig, forståelsesfull og svært dyktig. En lege som virkelig ser deg, og som tar deg på alvor. Alltid blid og tar seg god tid til deg. Opplever at hun stoler på deg og dine vurderinger. Er flink til å forklare nøye på et språk man kan forstå. Kan være lenge å vente på ledig time og hun er alltid forsinket, men hun er så absolutt verdt å vente på!