Asker Legesenter AS

Svein Øksnes
Thor Odland

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Legene er mennesker de også...

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Har tidligere gitt ei dårlig vurdering av benjamin, men etter ny tur på legevakta og nytt møte med han så fikk jeg ett helt annet inntrykk. Såpass godt at jeg ikke klarer å legge det bort. Denne gangen var han den mest omtenksomme og grundige lege man kunne tenke seg. Det får meg til å tenke at de har ett stressende yrke, og de er bare mennesker de også. Tror man er trygg i noddelands hender. Mulig at han kan være stressa og øitt fjern noen ganger, men tror han er flink og grundig når det trengs.

Mye borte

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Har hatt denne legen i 2 år nå og har aldri møtt henne. Hu er tydeligvis mye borte. Blir sendt fram og tilbake mellom mange vikarer. Bytter lege!

Fantastisk

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Anne Cathrine opplevde jeg som empatisk, dyktig og medmenneskelig. Jeg følte meg ivaretatt og sett etter første møtet. Har fokus på "her og nå". Kom med mange gode og kloke råd. Anbefaler Anne Cathrine på det varmeste.

Oppmerksom lege

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Veldig flink lege, og når du først har kommet inn( lang ventetid) så er han oppmerksom og lyttende. Er han i tvil sender han deg videre for undersøkelser. Humoristisk og en flott fastlege som jeg har hatt over mange år. Veldig nøye i sine undersøkelser.

Super fornøyd

Lege: Thor Odland Skrevet

Er det en lege jeg føler meg ivaretatt av, så er det Odland. Utrolig synd at jeg må bytte på grunn av at jeg har flyttet.

Vil tilbke til han