Asker Legesenter AS

Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Uintresert

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Han er etter min erfaring alltid totalt uforberedt og for så vidt lite interessert i deg som pasient. Lite kunnskap om mitt sykdom/skade tilfelle og hver gang jeg prøver å forklare blir jeg bare avbrutt. Null tillit til denne lege

Uoppmerksom og bryr seg ikke

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Noddeland er en usedvanlig ignorant lege. Han husket meg ikke fra gang til gang og hadde helt tydelig ikke lest journalen min eller grunnen til at jeg hadde bestilt time. I tillegg skrev han en henvisning om infertilitet på to linjer (som selvsagt ble avvist av denne grunn), og la i tillegg ved blodprøver som "ikke var sikret" iflg. Ullevål sykehus. Han vurderte også blodprøvene mine helt feil, ved bare å si at alle "er innafor normalnivået", selv om kombinasjonen av dem (lav/høy) signaliserer at det er feil. Hold deg unna!

Forferdelig lege!

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Kom innom for å få lege-erklæring for 2 gang på samme mnd. Hun sa at jeg var pysete til tross for sterk feber og kalte meg for en "j*vla megge", og sa jeg måtte ta meg kraftig sammen. Anbefales overhodet ikke. Var på gråten da jeg kom meg ut, har ikke vært der siden. ANBEFALES IKKE!

Dyktig fastlege

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Jeg blir tatt i mot på en ordentlig måte, blir tatt alvorlig i mine spørsmål, og får skikkelige svar på det jeg lurer på. Hun virker kunnskapsrik, erfaren og trygg. Gir gode råd som det virker virker fornuftig å følge. Totalt sett føler jeg meg sett og ivaretatt på en god måte hos denne legen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Alltid blid og kompetent. Har god oversikt over alle i familien, slik at hvert besøk blir effektivt og godt utført.