Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS
Svært fornøyd
Lege: Benjamin Noddeland SkrevetAlltid rask time , god behandling , behagelig samtale , gode råd , henvisbing til spesialist hvis det er behov
Trygg
Lege: Benjamin Noddeland SkrevetBenjamin er kjempe flink og ærlig lege. Får time samme dag. Tar pasienten på alvor. Har empati og respekt for pasienten
God oppfølging av pasienter
Lege: Benjamin Noddeland SkrevetTar pasientens behov seriøst og følger opp videre. Lytter til pasienten.
Gir grundige og tydelige forklaringer som skaper trygghet. Viser omsorg i møte med pasienten.
Oppleves tilgjengelig og tar seg tid til å svare på spørsmål.
Beste legen
Lege: Benjamin Noddeland SkrevetDet er en veldig flink lege,som jeg liker godt.Han er altid veldig nøye,forklarer hva og hvordan.jeg syns det er lett å kommunisere med ham,pga det.Hele familen har han som fastlegen sin.Anbefaler på det sterkeste
Fastlege
Lege: Benjamin Noddeland SkrevetBenjamin er den beste legen, jeg har hatt gjennom hele mitt liv veldig dyktig, snill og ikke minst seriøs lege anbefaler på det sterkeste! 😃👍
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?