Asker Legesenter AS

Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Dårlig tid, alltid forsinket og aldri oppriktig interessert

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Bare rett og slett en lege man ikke kan anbefale. Burde være et tak på hvor mange pasienter man kan ha, med over 2000 pasienter så sier det seg selv hvor mye tid man har til hver.

Kunnskapsrik

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Jeg hadde gått en periode med noen plager til min tidligere lege. Byttet til Anne Cathrine og fikk seriøse forslag til hva plagene kunne være. Ble henvist til spesialist, fikk bekreftet mistanken og kom raskt igang med rett behandling. Anbefales.

Bryr seg ikke om pasienten

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Benjamin tror at du kom bare for å få sykemelding! Han bryr seg ikke om deg eller din tilstand og vil slippe deg ut fortest mulig med en legeerklæring. Kastet bort tid og penger.

Uintresert

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Han er etter min erfaring alltid totalt uforberedt og for så vidt lite interessert i deg som pasient. Lite kunnskap om mitt sykdom/skade tilfelle og hver gang jeg prøver å forklare blir jeg bare avbrutt. Null tillit til denne lege

Uoppmerksom og bryr seg ikke

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Noddeland er en usedvanlig ignorant lege. Han husket meg ikke fra gang til gang og hadde helt tydelig ikke lest journalen min eller grunnen til at jeg hadde bestilt time. I tillegg skrev han en henvisning om infertilitet på to linjer (som selvsagt ble avvist av denne grunn), og la i tillegg ved blodprøver som "ikke var sikret" iflg. Ullevål sykehus. Han vurderte også blodprøvene mine helt feil, ved bare å si at alle "er innafor normalnivået", selv om kombinasjonen av dem (lav/høy) signaliserer at det er feil. Hold deg unna!