Asker Legesenter AS

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Lite hyggelig og virker lei

Lege: Thor Odland Skrevet

Lite hyggelig lege som virker som han bare vil få deg ut døren så raskt som mulig. Virker arrogant og lei av pasienter. Usympatisk og jeg skal skifte fastlege så raskt det går an. Lite tilfreds....

Hatt han nå i 30 år

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Kunne ikke tenke meg en bedre lege. Uten han hadde jeg ikke vært i live. Han lytter og forståelsesfull.

Dyktig lege

Lege: Thor Odland Skrevet

Har hatt Odland som fastlege siden starten av fastlegeordningen og er meget godt fornøyd. Vi har en god dialog, han virker erfaren og dyktig, og han henviser videre til spesialist når det er behov for det. Som for de fleste leger må man forvente litt forsinkelser.

Legene er mennesker de også...

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Har tidligere gitt ei dårlig vurdering av benjamin, men etter ny tur på legevakta og nytt møte med han så fikk jeg ett helt annet inntrykk. Såpass godt at jeg ikke klarer å legge det bort. Denne gangen var han den mest omtenksomme og grundige lege man kunne tenke seg. Det får meg til å tenke at de har ett stressende yrke, og de er bare mennesker de også. Tror man er trygg i noddelands hender. Mulig at han kan være stressa og øitt fjern noen ganger, men tror han er flink og grundig når det trengs.

Mye borte

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Har hatt denne legen i 2 år nå og har aldri møtt henne. Hu er tydeligvis mye borte. Blir sendt fram og tilbake mellom mange vikarer. Bytter lege!