Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Trygg, kunnskapsrik og tar meg på alvor

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

En fastlege som tar meg veldig på alvor, lytter og fremstår imøtekommende og kunnskapsrik. Har fått veldig god oppfølging! Jeg opplever å bli møtt på en svært god måte og kommer ikke til å bytte fastlege!

Kunnskapsrik, effektiv, ærlig og støttende

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Jeg opplever Anne Cathrine som en fantastisk fastlege. Hun er effektiv og støttende, og tar meg på alvor. Hun har glimt i øyet, er ærlig, og sjekker alltid hvordan det går med det jeg var innom for sist. Hun er kunnskapsrik, men tar seg tid til å forklare deg alt med et enkelt språk. Hun er ekstremt kjapp og snakker fort, noe som gjør at hun rekker å si mye på kort tid, og gi gode råd.

Arrogant

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

En frekk og arrogant lege som frarådes på det sterkeste. Hun ville ikke høre på meg og hadde dannet sin egen mening før jeg hadde fått anleding til å fortelle hva jeg hadde på hjerte.

Bedre og bedre

Lege: Thor Odland Skrevet

Har gått hos Odland i mange år. Har revmatiske plager, og har i perioder vært der ofte. En stund kjente jeg på følelsen av han var lei av å se meg, men plutselig virket det som om han virkelig satte seg inn i min situasjon, og etter det har jeg følt meg sett. Får god behandling og er veldig fornøyd.

Arrogant lege

Lege: Thor Odland Skrevet

En gang hadde jeg første time hos han om morgenen kl 9.00. Han kom diltende kl 9.20 på jobb og kalte meg inn kl 9.25. Ingen beklagelse eller unnskyldning for forsinkelsen. Nå skal jeg bytte fastlege.