Asker Legesenter AS

Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Forferdelig lege!

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Kom innom for å få lege-erklæring for 2 gang på samme mnd. Hun sa at jeg var pysete til tross for sterk feber og kalte meg for en "j*vla megge", og sa jeg måtte ta meg kraftig sammen. Anbefales overhodet ikke. Var på gråten da jeg kom meg ut, har ikke vært der siden. ANBEFALES IKKE!

Dyktig fastlege

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Jeg blir tatt i mot på en ordentlig måte, blir tatt alvorlig i mine spørsmål, og får skikkelige svar på det jeg lurer på. Hun virker kunnskapsrik, erfaren og trygg. Gir gode råd som det virker virker fornuftig å følge. Totalt sett føler jeg meg sett og ivaretatt på en god måte hos denne legen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Alltid blid og kompetent. Har god oversikt over alle i familien, slik at hvert besøk blir effektivt og godt utført.

Kjempebra fastlege!

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

På tilbudssiden. Ser helheten. Blid, imøtekommende og interessert. Hun har vært mye borte pga permisjon, men jeg er glad hun er tilbake.

Alltid dårlig tid

Lege: Thor Odland Skrevet

Tror han har mye kunnskap og erfaring, men virker som han er mer opptatt av å få deg raskt ut av kontoret enn å hjelpe deg og å virkelig lytte.