Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Tar deg ikke seriøst

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Ikke en fastlege jeg vil anbefale!
Fortalte om min jobbsituasjon og hun ble straks uinteressert. Og hun virket rett og slett usympatisk.
Jeg må bytte fastlege!

Trygg og tar seg god nok tid

Lege: Jorun Melteig Stalheim Skrevet

Inngir tillit.Ved tvil konsulterer hun klokelig kolleger på legesenteret. E-konsultasjon via Helse Norge fungerer også bra. Et minus er ar hun ikke jobber hver dag så svar kan noen ganger drøye et par dager. Bestilling av time via Helse Norge fungerer mindre bra fordi den reflekterer dårlig ledige timer. Telefon er derfor ofte nødvendig. Før var ofte mye uvennlighet fra legesenteret på telefonen men det er blitt mye bedre.

Trygg, kunnskapsrik og tar meg på alvor

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

En fastlege som tar meg veldig på alvor, lytter og fremstår imøtekommende og kunnskapsrik. Har fått veldig god oppfølging! Jeg opplever å bli møtt på en svært god måte og kommer ikke til å bytte fastlege!

Kunnskapsrik, effektiv, ærlig og støttende

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Jeg opplever Anne Cathrine som en fantastisk fastlege. Hun er effektiv og støttende, og tar meg på alvor. Hun har glimt i øyet, er ærlig, og sjekker alltid hvordan det går med det jeg var innom for sist. Hun er kunnskapsrik, men tar seg tid til å forklare deg alt med et enkelt språk. Hun er ekstremt kjapp og snakker fort, noe som gjør at hun rekker å si mye på kort tid, og gi gode råd.

Arrogant

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

En frekk og arrogant lege som frarådes på det sterkeste. Hun ville ikke høre på meg og hadde dannet sin egen mening før jeg hadde fått anleding til å fortelle hva jeg hadde på hjerte.