Asker Legesenter AS

Tlf: 66 78 66 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Asker Legesenter AS

Super lege

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Hva skal Azzouz sier om Benjamin han er så og si alltid tilgjengelig, veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hans tillit. Man kan trygt si at servicen er veldig god og av kvalitet. Dette er en lege som bryr seg, noe som er en sjelden egenskap blant dagens leger. Kort sagt, super lege.

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Øksnes er kunnskapsrik, hører godt etter når du snakker til ham og har gode svar. Han har et behagelig vesen og er opptatt av deg. Han er også veldig godt klar over hva han ikke kan, og sender deg til spesialist om det er den minste tvil om hans vurdering er riktig.

Lei av jobben

Lege: Thor Odland Skrevet

Var fornøyd med Odland for en tid tilbake, men etter hvert ble det mer og mer tydelig at han var lei av jobben. Sluttet å undersøke, prøvde ikke å finne løsninger. Trenger nok permisjon.

Lite hyggelig og virker lei

Lege: Thor Odland Skrevet

Lite hyggelig lege som virker som han bare vil få deg ut døren så raskt som mulig. Virker arrogant og lei av pasienter. Usympatisk og jeg skal skifte fastlege så raskt det går an. Lite tilfreds....

Hatt han nå i 30 år

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Kunne ikke tenke meg en bedre lege. Uten han hadde jeg ikke vært i live. Han lytter og forståelsesfull.

Dyktig lege

Lege: Thor Odland Skrevet

Har hatt Odland som fastlege siden starten av fastlegeordningen og er meget godt fornøyd. Vi har en god dialog, han virker erfaren og dyktig, og han henviser videre til spesialist når det er behov for det. Som for de fleste leger må man forvente litt forsinkelser.

Legene er mennesker de også...

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Har tidligere gitt ei dårlig vurdering av benjamin, men etter ny tur på legevakta og nytt møte med han så fikk jeg ett helt annet inntrykk. Såpass godt at jeg ikke klarer å legge det bort. Denne gangen var han den mest omtenksomme og grundige lege man kunne tenke seg. Det får meg til å tenke at de har ett stressende yrke, og de er bare mennesker de også. Tror man er trygg i noddelands hender. Mulig at han kan være stressa og øitt fjern noen ganger, men tror han er flink og grundig når det trengs.

Mye borte

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Har hatt denne legen i 2 år nå og har aldri møtt henne. Hu er tydeligvis mye borte. Blir sendt fram og tilbake mellom mange vikarer. Bytter lege!

Fantastisk

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Anne Cathrine opplevde jeg som empatisk, dyktig og medmenneskelig. Jeg følte meg ivaretatt og sett etter første møtet. Har fokus på "her og nå". Kom med mange gode og kloke råd. Anbefaler Anne Cathrine på det varmeste.

Oppmerksom lege

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Veldig flink lege, og når du først har kommet inn( lang ventetid) så er han oppmerksom og lyttende. Er han i tvil sender han deg videre for undersøkelser. Humoristisk og en flott fastlege som jeg har hatt over mange år. Veldig nøye i sine undersøkelser.

Super fornøyd

Lege: Thor Odland Skrevet

Er det en lege jeg føler meg ivaretatt av, så er det Odland. Utrolig synd at jeg må bytte på grunn av at jeg har flyttet.

Vil tilbke til han

Veldig engasjert og følger opp hele veien!!

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Jeg har aldri før følt meg så godt ivaretatt av en lege.
Hun følger opp og er klar og konsis i alt hun sier.

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever han som veldig kunnskapsrik og en som faktisk ønsker å hjelpe deg. Han er effektiv, og nøler ikke med å henvise videre til spesialist om han ser det nødvendig. Jeg er veldig fornøyd med ham.

Min flinkeste og beste Fastlege

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Jeg vil her beskriva min kjenskap og forståelse til god helsihjelp man kan få som pasient i fra DR. Benjamin Noddeland.
Ha er rask og sende personer til riktig behandling og at sjekke først hav som er feil med den enkelte pasienten det er mye fint og tryggt..
Jeg føler meg heldig som har fått en så kunskapsrik god snill, trygg og tilmøteskomennde lege.
Takk Benjamin.

En fabelaktig lege

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Jeg byttet bosted fra Drammen til Asker og måtte derfor bytte fast lege kontor.
Etter at jeg fikk ny fastlege Benjamin Noddeland skjønner jeg hva det vil si å ha en god fastlege som er nøye og grundig i sine vurderinger.

Jøsses

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Makan så distre og rar lege. Brukte mer tid på å kommentere tskjorta mi og hvor mye jeg svetta enn på effektiv pasientbehandling. I tillegg så brukte han en del tid på å surre rundt med andre ting før han undersøkte meg på legevakta. Burde være mer fokusert på her og nå med den pasienten han har inne og ikke surre med andre ting. Men etter mye surr sendte han meg videre til sykehuset til videre behandling.Takk og pris for at jeg har en annen fastlege. Og styr unna denne legen som fastlege han er ikke verdt tid og penger

ærlig

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

hadde han som fastlege i Sandefjord som han dessverre flyttet ifra, han fikk meg på rett spor da han under en fortrolig samtale sa at å forandre livsstil ville være den beste investeringen jeg kunne gjøre.

Ikke særlig observant eller engasjert

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Har hatt Noddeland som fastlege 2 år. Jeg har kun konsultert ham ved rutinekontroller. Likevel er jeg overrasket over hvor uinteressert han er. Forventer et minimum av øyekontakt og at man snakker i fullstendige setninger. Ellers er det alltid lang ventetid.

Kjempesnill

Lege: Kathrine Eriksen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege. Byttet kun fordi jeg flyttet. Anbefaler henne videre. Tar kanskje litt lang tid å få time, men det veier hun opp for med å se meg godt når jeg er der.

Beste lege jeg har vært borti

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Absolutt den beste legen jeg har vært borti. Jeg renner ikke ned dørene der, men hun husker meg alltid når jeg kommer og hva som har vært før. Har hatt henne siden ordningen startet og selv om jeg har flyttet ett stykke unna, ligger det langt inni meg å bytte. Absolutt 10 av 10