Harald Stenersen

Autorisasjon (2001)

Harald Stenersen er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Harald Stenersen

Uempatisk lege

Harald Stenersen virker mest opptatt av å tjene penger ved å få pasienten fort ut av kontoret uten å svare på spørsmål og oppfordre til å kommunisere via e-konsultasjon / meldingstjenesten på HelseNorge. Deretter sender han faktura (med purregebyr på første faktura) for hver melding han svarer på.

Harald Stenersen viser lite forståelse og empati. Han virker også dårlig forberedt til timene og blander sammen pasienthistorier.

Anbefales IKKE

Harald Stenersen er mest opptatt av å fremme sin egen intelligens enn å lytte til pasienten han har fremfor seg. Han bruker mesteparten av tiden til å snakke selv, i stedet for å stille aktuelle spørsmål eller lytte. Samtidig er han veldig opptatt av å avslutte timen raskest mulig. Han gir ut medisiner som skal trappes opp uten å ta seg tid til å lage opptrappingsplan eller følge opp videre. Han viser null empati eller forståelse for pasient i en vanskelig og sårbar situasjon pga. sykdom. Dette er en lege jeg ikke vil anbefale noen!

Superlege

Tar oss pasienter på stort alvor. Trygg og oppdatert på pasienten journal. Spør om hvordan situasjonen er med hele mennesket. Kort sagt, meget fornøyd😊

Stødig

Stenersen har vært min lege i mange år. Alltid vært god på å løse alle mine plager på beste vis. Virker som han har gode kunnskaper og kommunikasjonen er upåklagelig. Sms og nettbestilling av time og ø-timer samt e-konsultasjon funker veldig bra.

Den beste legen

Dette må definitivt være den beste legen i Hamar, etter 1 år med han, kan jeg ikke annet enn å fullrose han som lege.
- Alltid blid
- Har god tid
- Rask til å henvise
- Tar deg seriøst og gir meget gode råd