Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Autorisasjon (2008)

Bylegen Legesenter Telefonnummer69 30 02 2069 30 02 ...
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad
Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Veldig dårlig forståelse og oppfølging

Denne legen anbefales IKKE. Kl 2030 fredag kveld, sendte legen meg prøvesvar fra MR og CT, og skriver følgende: det er mistanke om muskelknute i livmor og mistanke om kreft i eggstokk. Sistnevnte er alvorlig og jeg prioriterte det først. At en lege kan sende en SMS med et slikt budskap er helt uholdbart. Slike meldinger skal man ringe om.

Trygg og tilgjengelig

Alltid hyggelig og hjelpsom, tar seg tid til pasienten. Ingen spørsmål er for dumme. Aldri lang ventetid.

Trygg og tilgjengelig

Snill lege, flink med barn. Han er lett tilgjengelig og alltid klar til å hjelpe en.
Hele familie er hos han og alle er fornøyde.

Anbefaler IKKE denne legen!

Jeg har bruk denne legen i to år men bytter fordi det er så store kommunikasjons problemer, han forstår ikke bestandig og det oppstår misforståelser og feiler.
Han har i det siste vist seg å ikke være helt ærlig og dette er ting han svarer eller han prøver å legge skyld på andre etater isteden for å ta kritikk og innrømme feil han evt har gjort.
Begge legetimen jeg har hatt etter nyttår har jeg tatt han i å ikke være ærlig, og dermed valgte jeg å bytte.

Han er vanskelig å få en åpne dislog med, noe som også kommer av at han ikke forstår hva man sier og har egentlig for dårlig muntlig norsk til å kunne jobbe som fastlege.

Kanskje siden han er utdannet kirurg, gjør at han mangler evnen til å skape kontakt, tillit og kommunikasjon.
Han er sikkert en dyktig kirurg der han ikke må forholde seg til pasientene så mye språklig

Utrolig dårlig med å henvise videre, så hvis han ikke kan behandle plagene så henvise han ikke videre, men skriver ut resepter og kommer med en dårlig forklaring.
Blodprøver er han ikke heller så flink til å ta for å sjekke ut, som f.eks leddsmerter men skriver ut smertestillende og ber deg bruke bandasje og krykker i steden for å sjekke ut om det kan være gikt eller lignende.

Men skal sies at han er dyktig om det er små operasjoner og siden han kan gjøre noe på kontoret så sparer man mye tid og slipper å vente på time på sykehus.

Han er stort sett veldig hyggelig, og blid. Men veldig vanskelig å føle at man får kontakt og virker som han Ikke har empati

Han er også helt i mot adhd-utredning av voksne, da hans mening er at voksne trenger ikke utredning fordi de er for gamle.

Seriøs, profesjonell og presis

Har vært og er pasient hos ham siden 2015 og har hatt svært mange konsultasjoner i forbindelse med en komplisert helseproblematikk som omfatter gastrologi, brokk, fordøyelsesproblem, smertelindring, inkontinens og generlle hendelser.

Meget fornøyd med behandling, vurdering og tiltak. Føler meg tatt på alvor og godt i varetatt.