Sajid Ahmed Arain

Autorisasjon (2007)

Siste vurderinger av Sajid Ahmed Arain

Arrogant

Uforberedt og uinteressert, overflatisk og bedrevitende, er ord som dekker mitt inntrykk. I tillegg er han lite kyndig mht bruk av data. Han er lite troverdig og lite lydhør overfor mine synspunkter og ønsker. Vifter arrogant bort bekymringer og spørsmål jeg har i forbindelse med oppfølging og behandling. Velg en annen lege!

Vel..

Ga beskjed for 3 år siden at jeg trengte sjekk på øyet. Det glemte han. Min mann har for 1 år siden vist sin lillefinger med klumper og fingeren kan ikke rette seg ut. Han er fullstendig avhengig av hender og fingre i sitt yrke. Bestill ny time fikk han beskjed om.

Ikke godt nok

Han lytter ikke ordentlig på pasientene, tar avgjørelser over hodet på deg, skriver henvisninger uten at du selv får innsyn eller å være med å skrive henvisninger. Er ikke tilgjengelig på Helsenorge sin side, kan ikke sende tekstmelding eller email.
Man føler at man er på et samlebånd for at han skal tjene penger og du blir ikke behandlet som PASIENT, men som et produkt.

En mann av få ord og lite kunnskap om kvinnehelse

Jordmortilbudet i kommunen ble lagt ned og vi falt da tilbake på fastlegen. Måtte fortelle han hvilke tester som trengtes og han var veldig motvillig til å følge opp. Opplevde han som lite interessert og måtte hele tiden være den som foreslo neste time, videre oppfølging og hvilke tester som måtte tas….

Kunnskapsrik og imøtekommende

Legen starter konsultasjonen når han henter deg på venteværelset, han observerer deg når du går han i møte. Han både ser og lytter til deg på vei til kontoret. Legen kjenner sine begrensninger, og er rask med å henvise deg til evt spesialist for ytterligere utredning.
Her får du raskt skriftlig svar på blodprøver etc som er tatt.
Denne legen kan anbefales som fastlege.
Kan ikke få fullrost denne legen og teamet hans, de ordner opp.