Kristin Grefberg

Autorisasjon (1996)

Med. Vest Legesenter Telefonnummer67 18 02 7067 18 02 ...
Baker Østbys vei 26 1351 Rud
Kristin Grefberg er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Grefberg

Fantastisk lege

Kristin er en lege som oppriktig vil det beste for pasienten sin. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Beste legen i Bærum, og helt sikkert resten av landet!!

Alltid hyggelig, føler meg veldig godt ivaretatt. Hun setter ALLTID riktig diagnose noe jeg er veldig fornøyd med, da jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Jeg er så fornøyd at jeg faktisk gadd å gå inn på denne siden for å legge inn en anmeldelse.

Den beste legen

Kristin er veldig dedikert til jobben sin, engasjert, "oppdatert" og er alltid opptatt av å løse ditt problem på best mulig måte. Hun gjør veldig mye selv, både gynekologiske undersøkelser og utvendig ultralyd (veldig fin under graviditet). Hun kan også mye om psykiske lidelser og kognitive teknikker. Ved behov henviser hun til spesialister som hun har gode referanser til. Kristin tar seg alltid god tid på en riktig måte, samtidig har jeg aldri opplevd forsinkelser.

SERIØS, FAGLIG FLINK OG BLID.

Fastlege som anbefales!
Kjempegod på muskel-/skjelett lidelser.
Ultralyd på kontoret.
Flink og effektiv helsesekretær.
Svært hyggelig og dyktig legevikar som jobber tirsdager og fredager.
God tilgjengelighet, får raskt time.
Bare positivt å si om kontoret.

Perfekt fastlege

Har hatt mange ulike fastleger pgs flytting, og Kristin er den desidert beste. Hun er profesjonell men varm. Gir intrykk av at hun oppriktig bryr seg om sine pasienter. Dyktig mht oppfølging av gravide. Hun er kunnskapsrik og veldig tilstede. Kan oppfattes som litt streng, men på den 'riktige' måten. Ikke en lege som kaster sykemeldingen etter deg, men en som er opptatt av å finne ut av og løse problemet.
Jeg anbefaler virkelig Kristin Grefberg som fastlege, man føler seg sett og godt ivaretatt. Dessuten en svært flink og hyggelig dame som er legesekretær på kontoret hennes. Dette har mye å si mht service og tilgjengelighet.