Kristin Grefberg

Med. Vest Legesenter
Baker Østbys vei 26 1351 Rud
Kristin Grefberg er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Grefberg

Beste legen i Bærum, og helt sikkert resten av landet!!

Alltid hyggelig, føler meg veldig godt ivaretatt. Hun setter ALLTID riktig diagnose noe jeg er veldig fornøyd med, da jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Jeg er så fornøyd at jeg faktisk gadd å gå inn på denne siden for å legge inn en anmeldelse.

Den beste legen

Kristin er veldig dedikert til jobben sin, engasjert, "oppdatert" og er alltid opptatt av å løse ditt problem på best mulig måte. Hun gjør veldig mye selv, både gynekologiske undersøkelser og utvendig ultralyd (veldig fin under graviditet). Hun kan også mye om psykiske lidelser og kognitive teknikker. Ved behov henviser hun til spesialister som hun har gode referanser til. Kristin tar seg alltid god tid på en riktig måte, samtidig har jeg aldri opplevd forsinkelser.

SERIØS, FAGLIG FLINK OG BLID.

Fastlege som anbefales!
Kjempegod på muskel-/skjelett lidelser.
Ultralyd på kontoret.
Flink og effektiv helsesekretær.
Svært hyggelig og dyktig legevikar som jobber tirsdager og fredager.
God tilgjengelighet, får raskt time.
Bare positivt å si om kontoret.

Perfekt fastlege

Har hatt mange ulike fastleger pgs flytting, og Kristin er den desidert beste. Hun er profesjonell men varm. Gir intrykk av at hun oppriktig bryr seg om sine pasienter. Dyktig mht oppfølging av gravide. Hun er kunnskapsrik og veldig tilstede. Kan oppfattes som litt streng, men på den 'riktige' måten. Ikke en lege som kaster sykemeldingen etter deg, men en som er opptatt av å finne ut av og løse problemet.
Jeg anbefaler virkelig Kristin Grefberg som fastlege, man føler seg sett og godt ivaretatt. Dessuten en svært flink og hyggelig dame som er legesekretær på kontoret hennes. Dette har mye å si mht service og tilgjengelighet.

Hyggelig lege som anbefales

Jeg har ikke alltid hatt så stor tillit til leger, og har en underliggende følelse av å ikke bli tatt på alvor. Kristin Grefberg er en hyggelig lege, men det tok en stund før jeg følte at jeg kjente henne. Det skyldtes nok mer meg enn henne. Hun smiler alltid og for noen kan det kanskje virke overfladisk, men min erfaring er at hun har et hjerte av gull og ønsker å være imøtekommende mot alle. Jeg har hatt 4 fastleger i løpet av livet, pga. flytting, og min erfaring er at leger ofte kan litt om alt, men ikke veldig mye om noe. Har man et litt spesielt problem må man selv komme med forslag til løsning, eller foreslå å bli henvist videre til en spesialist. Slik er det også hos Kristin, men hun er ærlig når det er noe hun ikke kan så mye om, og hun lytter, tar deg på alvor, og er på din side. Det teller mye for meg.
Kristin er også gynekolog, og det er et pluss. Da slipper man å måtte dra til en ukjent person for å ta celleprøver (slik kvinner bør gjøre hvert 3. år), siden Kristin kan gjøre det.