Kristin Grefberg

Autorisasjon (1996)

Med. Vest Legesenter Telefonnummer67 18 02 7067 18 02 ...
Baker Østbys vei 26 1351 Rud
Kristin Grefberg er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Grefberg

Hyggelig lege som anbefales

Jeg har ikke alltid hatt så stor tillit til leger, og har en underliggende følelse av å ikke bli tatt på alvor. Kristin Grefberg er en hyggelig lege, men det tok en stund før jeg følte at jeg kjente henne. Det skyldtes nok mer meg enn henne. Hun smiler alltid og for noen kan det kanskje virke overfladisk, men min erfaring er at hun har et hjerte av gull og ønsker å være imøtekommende mot alle. Jeg har hatt 4 fastleger i løpet av livet, pga. flytting, og min erfaring er at leger ofte kan litt om alt, men ikke veldig mye om noe. Har man et litt spesielt problem må man selv komme med forslag til løsning, eller foreslå å bli henvist videre til en spesialist. Slik er det også hos Kristin, men hun er ærlig når det er noe hun ikke kan så mye om, og hun lytter, tar deg på alvor, og er på din side. Det teller mye for meg.
Kristin er også gynekolog, og det er et pluss. Da slipper man å måtte dra til en ukjent person for å ta celleprøver (slik kvinner bør gjøre hvert 3. år), siden Kristin kan gjøre det.

Verdens beste fastlege

Det er trygt, seriøst og personlig!
Blir tatt på alvor og lyttet til, både av lege og øvrig personale på legekontoret.

Overfladisk og lite tillitsfull

Brukte dr Grefberg en periode, men opplevde henne som noe overfladisk og veldig tilgjort. Hun lyttet ikke, og notrerte heller ikke, slik at jeg måtte gjenta min sykdomshistorie hver gang jeg kom dit. Hun er lite nøyeaktig, da hun ikke gjør skikkelige undersøkelser. Ville ikke anbefale henne til pasienter som er virkelig syke, men ok til en liten forkjølelse.

Beste legen jeg hsr hatt!

Kristin er ikke bare en super lege men også et fantastisk bra menneske.
Hun bryr seg om pasientene, lytter og ser hele menneske.

Ærlig og redelig!

Er veldig fornøyd med Kristin, hun tar seg tid og lytter til problemer og utfordringer, hun er ikke for rask ute med reseptblokken sin. Anbefales på det sterkeste!