David Andre Danielsson

Birkenes legesenter

2006

Birkenes legesenter Telefonnummer37 27 89 8037 27 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strøget 4760 Birkeland
David Andre Danielsson er en av 5 fastleger i Birkenes

Siste vurderinger av David Andre Danielsson

Verdens Beste Fastlege

En lege som virkelig tar seg god tid til deg og viser interesse. Han er interessert å løse problemene og er alltid blid. Dette er min 3 fastlege og grunnet flytting så fikk jeg en ny. Han anbefales på det sterkeste.

Verdens beste

Han er den aller beste legen! Et stort savn! Håper inderlig at du flytter til Gjøvik igjen! Har vært min fast lege i mange år. Veldig dyktig!

Beste legen jeg har hatt

Veldig hyggelig og imøtekommende, lytter til, forståelsesfull og forklarer bra. Gir veldig god hjelp!

Verdens fineste lege

Opplevde ham som meget forståelsesfull og støttende. Han satte seg godt inn i min situasjon, og fulgte meget godt opp.

Har han dessverre ikke som lege lenger, siden han flyttet sørover. Men de er heldige er de som har han.

Verdens beste lege

David André Danielsson ser deg. Han ser hele deg, ikke bare det du sier, men hva du utstråler. Han bryr seg om hva du tenker, fordi han er så klok at han vet at kroppen ikke bare er et fysisk legeme, men sjel også.

Et strålende medmenneske som fyller rommet med en lun, humoristisk væremåte som innbyr til tillitt og åpenhet. Bare det i seg selv gjør at man allerede tar det første steget mot friskhet når man har fått time hos ham - fordi man ikke lenger er alene med en smerte eller bekymring - man har fått følge av dette trygge, troverdige mennesket som helt tydelig har gått inn i legestanden som ett kall, ikke bare for å hente en lønnslipp.

Danielsson er den beste legen noen kan ha og det er et tap for hele regionen at han har flyttet fra oss. Eneste mulighet nå er å holde seg frisk.