Biri Helsesenter

Biriveien 97 2836 Biri

Siste vurderinger av Biri Helsesenter

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med Lene som fastlege. Hun har alltid passet på at ting er på stell. Kjempedyktig lege som man virkelig kan lene seg på når man er syk.

Beste legen jeg har møtt!

Lege: Vidar Moldegård Skrevet

Han viser full oppmerksomhet, lytter, gir råd, er åpen for å gjøre ting på andre måter dersom dette er formålstjenlig, ydmyk, vis, vennlig og meget profesjonell.

Dyktig og super

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Jeg har hatt Lene siden 2005. Hun er super dyktig og flink, hun trenger bare et øyekast også vet hun diagnosen og hva slags tabletter/medikamenter som trengs. Det som trekker litt ned er at det fort tar et par måneder før man får time, og tiden på venterommet heller ikke er og skryte av. I tillegg er det bare så vidyt man har tid inne hos henne.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Vidar Moldegård Skrevet

Dr Vidar Moldegård er den beste legen som finnes. Alltid tilstede og følger meg opp. Håper du aldri slutter.

Moldegård er verdens flinkeste lege.

Lege: Vidar Moldegård Skrevet

Har hatt han nå siden jeg ble født som lege. Er 20 år gammel og har slitt med litt av hvert i løpet av disse årene. Moldegård fikser alt. Grundige undersøkelser og han kan det han driver med! Aldri noe problem med selveste Dr.Moldegård!