Biri Helsesenter

Birivegen 97 2836 Biri

Siste vurderinger av behandlere ved Biri Helsesenter

Beste legen

Lege: Mia Catrine Mikland Skrevet

Tar ting på alvor og hører på deg. Lytter og forklarer når det er noe en ikke visste om ting. Veldig fornøyd med legen:)

FANTASTISK!

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Han kom tilbake til Biri nå i høst, å jeg er så heldig at jeg fikk han som min fastlege.

En fantastisk lege som lytter til det man sier, kommer med forslag og finner løsninger.

Han er bare så fantastisk som bygdesladderen sa.

Min beste lege noensinne

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Da du dro herfra så raste hele min verden, jeg savner deg!
Takk for at du stilte opp når ingen andre gjorde det, så meg når jeg måtte kjempe alene mot systemene igjen og igjen. Takk for at du er du!
Pass godt på deg selv og familien, forstå at du kan bli et hundemenneske du også! Hehe.
Du er og forblir det beste legen vi hadde her, for du tok oss alle rundt deg, seriøst og så at vi trengte deg!

(Navn fjernet av moderator)

Takk David!

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Takk David for at jeg fikk ha deg som fastlege disse årene. Du er den beste legen, og du ser dine pasienter. Ble så lei meg da jeg fikk vite du skulle slitte i Birkenes. Du var en så viktig brikke i min kamp mot psykiatrien og NAV helt siden 2016.

Dyktig og veldig imøtekommende lege

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Veldig flink lege, medmenneskelig og tar seg god tid. Ser hele mennesket, er godt forberedt og saklig. Fått fantastisk god hjelp, han et godt eksempel på hvordan en lege skal være!