Biri Helsesenter

Birivegen 97 2836 Biri

Siste vurderinger av behandlere ved Biri Helsesenter

Min beste lege noensinne

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Da du dro herfra så raste hele min verden, jeg savner deg!
Takk for at du stilte opp når ingen andre gjorde det, så meg når jeg måtte kjempe alene mot systemene igjen og igjen. Takk for at du er du!
Pass godt på deg selv og familien, forstå at du kan bli et hundemenneske du også! Hehe.
Du er og forblir det beste legen vi hadde her, for du tok oss alle rundt deg, seriøst og så at vi trengte deg!

(Navn fjernet av moderator)

Takk David!

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Takk David for at jeg fikk ha deg som fastlege disse årene. Du er den beste legen, og du ser dine pasienter. Ble så lei meg da jeg fikk vite du skulle slitte i Birkenes. Du var en så viktig brikke i min kamp mot psykiatrien og NAV helt siden 2016.

Dyktig og veldig imøtekommende lege

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Veldig flink lege, medmenneskelig og tar seg god tid. Ser hele mennesket, er godt forberedt og saklig. Fått fantastisk god hjelp, han et godt eksempel på hvordan en lege skal være!

Et svært godt førsteinntrykk!

Lege: Mia Catrine Mikland Skrevet

Mitt opplevelse av min nye fastlege var over all forventning! Hun hørte tålmodig på alle punktene på min huskeliste over problemer fra topp til tå. Hun tok tak i de viktigste punktene, og ga gode råd og henvisninger. Jeg håper vi får beholde henne lenge!

Kunnskapsrik og god

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Fantastisk lege. Tar seg tid til pasienten, føler meg sett og hørt. Kommer med gode tips. Trivelig og flink!