Anne Louise Friestad Fredriksen

Samfunnshusets Legekontor

1996

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Samfunnshusets Legekontor
Kirkegata 6 3520 Jevnaker
Anne Louise Friestad Fredriksen er en av 6 fastleger i Jevnaker

Siste vurderinger av Anne Louise Friestad Fredriksen

Hyggelig og pålitelig lege

Jeg opplever at denne legen er grundig og lyttende og at hun forsøker å finne de beste løsninger på mine problemer. Føler meg alltid ivaretatt når jeg har time. Veldig fornøyd med min fastlege.

Hyggelig men travel

Min opplevelse er også at hun er for utilgjengelig, da det tar alt for lang tid å få time og når du først er der, går det veldig fort og du føler at du ikkefår forklart skikkelig hva problemet dreier seg om. Ellers er hun en blid og hyggelig dame,men hun har kanskje for mange på lista si

Beste og pålitelige fastlegen!!

Medmenneskelig og profesjonell! Meget kunnskapsrik. Tar seg alltid tid til å lytte, veilede og svare på spørsmål. Raskt å få time om det er noe alvorlig. En lege du kan stole på til enhver tid!
Veldig glad i henne!

lyttende og trygg

Jeg opplever det som trygt og godt å komme til legen. Føler alltid at det blir gjort grundige undersøkelser, og at hun vil det beste for meg som pasient.

Bra lege

Opplever at hun tar seg tid og tar meg på alvor. Har hatt bare gode erfaringer med denne fastlegen gjennom mange år.

For mange pasienter?

Vanligvis sitter du i telefonen i rundt 30 min. for å bestille time. Vanskelig å få time noe nærmere enn 4 uker frem i tid, Når du først har fått time , virker det som hun prøver å få deg ut så fort som mulig. Tar seg ikke tid til pasientene.

Har ikke tid til pasientene sine

Dette er en bedømmelse av hele legekontoret.
1. Når du ringer for å få en time sitter det sure folk og skal bedømme hvor mye det haster at du kommer inn til legen.
2. Etter dette må du kanskje vente over 3 uker på å få en time.
3. Når du har fått time har hun ikke tid til å se på hva som feiler deg. Til og med da dette gjelder åpne kjøttsår i håndflaten. Dette er vanligvis en jobb for hudlegen å se på... Noe hun ikke ønsket å henvise til.
4. Du kommer ut fra legen, og skal betale 180 kr for at legen har gitt deg en resept på en krem som du senere finner ut at har vært utsolgt i hele norge i flere uker og de ikke vil få inn på 3 uker...
Fredriksen må seriøst skjerpe seg! Skjønner ikke at folk orker å gå til henne. Dette har vært et kjempe problem i værtfall 5 år....

"Midt på tre"

Opplever at hun fokuserer mer på medisinering enn å finne årsaker til smerte.