Dara Grujic

Autorisasjon (2008)

Dara Grujic er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dara Grujic

Kjedelig møte

Har hatt èn time hos denne legen og tror det blir med den ene.Veldig brysk og med en spiss tunge. Jeg var der for å få et skjema,men fikk beskjed om at jeg burde forberedt meg bedre og at timen ikke kunne brukes til å finne det.Hun hadde andre pasienter som ventet fikk jeg beskjed om. Kort fortalt en lite hyggelig opplevelse som endte med at jeg gikk gråtende ut. Kommer ikke tilbake.

En god lege

Hun er noe lavmælt og litt forsiktig, men ellers er hun god og ganske grundig. Hos min forrige fastlege kom jeg til slutt ingen vei, men nå har jeg fått tre henvisninger til spesialister. Noen ting kunne selvfølgelig vært bedre, men alt i alt er hun en god lege.

Trur hun vet..

Mitt første møte med denne legen var nå for over et halvt år siden. Jeg følte meg værre da jeg gikk derfra enn da jeg kom, noe jeg også påpekte. Hun tok seg mer tid til å lytte til meg gangene etter, men kjemien er der bare ikke. Min forrige lege fra før jeg flyttet til Gjøvik var helt fantastisk. Der ble jeg hørt, hadde samtaler med en person (legen) som var åpen og bød på menneskelighet og tilstedeværelse.

Prøvd, men passer ikke for meg.

Snill dame, men litt "knapp", følte jeg pga språkproblemer, jeg forstod ho ikke helt.
Men tror egentlig ho er ganske imøtekommende. :)

Ikke akkurat den beste legen jeg har hatt

Første møte med legen var på sett og vis ok, men veldig stille, og hun hadde veldig dårlig tid, og sa jeg maks kunne ta opp 2 ting på samme legetime. Andre møte var heller ikke noe bedre og jeg tviler på det blir noe 3 møte med denne legen.