Dara Grujic

Autorisasjon (2008)

Dara Grujic er en av 25 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dara Grujic

Hyggelig og flink kvinne

Jeg har i min studietid på 4 år vært hos en annen og byttet til Dara etter ett år først og fremst på grunn av beliggenhet, men ellers var det en god oppgradering for meg. Hun tar meg seriøst og prater på en hyggelig måte som gjør det til en glede å komme innom kontoret. Anbefaler henne på det sterkeste.

Profesjonell spesialist i god atmosfære

Hele familien har brukt Dr.Grujic siden hun startet på Sentrum Legesenter, og vi får alltid den hjelpen vi trenger. Hun bryr seg oppriktig om pasientene sine og følger opp avtaler. Kunnskapsrik og presis. Sjelden forsinket! Hvis det ikke er ledig blir vi tilbydt time hos turnuslege, tlfavtale eller internett konsultasjon. Proffe medarbeidere og flotte lokaler.

den beste legen jeg har hatt

veldig forståelsefull og tillitsvekkende, tok seg god tid og hadde evne til å skille mellom av og til uviktige og viktige opplysninger som feks utdaterte opplysninger i gammel journal vs direkte oppdatert informasjon fra pasient, forstod kanskje litt mer enn hva hun gav uttrykk for

Sådär...

Får ikke inntrykk av at legen faktisk hører etter. Ganske kjapp med teorier om diagnose, men ikke åpen får å diskutere disse da diagnosene oppleves som lite aktuelle for opplevde symptomer. Gjennomfører siste behandling og vurderer bytte av lege.

Det er smart og delt og effektiv i sitt arbeid

Det er en veldig fin lege
Håndteringen av pasienten er veldig bra
Jeg er veldig, veldig fornøyd med dem
Det er smart og delt og effektiv i sitt arbeid